ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، آبان ۱۹، ۱۳۸۳

با سلام ...

تهدید همیشه بود

بیانیه کانون وب‌لاگ‌نويسان ایران در رابطه با دستگیری مجتبی سميعی‌نژاد ، وب‌لاگ‌نويس
امضای تومار برای آزادی مجتبی سميعی‌نژاد



تهدید همیشه بود اما وقتی افکار عمومی را برای جدالی آمده ميکنند، قضیه جدی میشود
بعد از یازده سپتامبر وقتی اخبار نقشه منطقه را نشان میداد، افغانستان و عراق رنگ مطن دیگری داشتند و اگر فقط اسم آن دو کشور ننوشته بود، اسم همه همسایه و کشورهای منطقه نوشته بود. کمی از محور شرارت سخن میرفت اما فقط سخن بود. بعد کم کم افغانستان هم روی نقشه بیرنگ شد.
از جمعه در اخبار آلمان نقشه بصورتی نشان داده میشود که تابحال ندیده بودم. حرف تهدید و جنگ و بمب و موشک میشود، نقشه خاورمیانه نشان داده میشود و فقط اسم دو کشور خوانده میشود که رنگ متنشان هم با بقیه نقشه فرق دارد:
IRAK IRAN
ایران و عراق.
وقتی آلمان افکار عمومی را دارد آمده میکند پس بدانید خبرهایی هست.
به دوستانی که خیال میکنند حمله آمریکا ایران و ایرانی را نجات خواهد : متاسفانه اشتباه میکنید، این حمله باعث تکه تکه شدن ایران خواهد شد و خونی که درین جدال ریخته خواهد شد خزر و خلیج فارس را سرخ سرخ خواهد کرد.
و به دگر دوستانی که که همان خیال طرفداران بوش و اسرائيل را دارند، خدا طرف آنانست و بیاریشان خواهد شتافت و پیروزشان خواهد کرد، و خیال میکنند توان استقامت دارند: زکی خیال باطل. این جنگ توسط اشخاصی براه خواهد افتاد که پیروزی خود را در دوام و ادامه جدال میبینند و نه در بردن. این مرگ هست که سود می‌آورد که زندگی خرج دارد.
درین جدال نه کسی آزاد خواهد شد مگر جان فدا کند، و نه کسی سرافراز. فقط اربابان شما و دگر سرمایه‌سالاران سود مادی خواهند کرد و ضرر معنوی‌اش برای بشر و بخصوص ملت ایران دهه‌ها و شاید هم بیشتر ادامه خواهد داشت.

»جنایات مجازات نمیشوند، بلکه نافرمانی.« نوام چامسکی
فرمان: ایران اجازه ندارد بمب اتم داشته باشد.
اگر این فرمان زیر پا بگذارید (منظور قم‌حوریان هستند)، به بهانهء جنایاتی که ضد حق هر بشری هست و انجام داده‌اید، ایران اشغال یا بقول معروف با بمب آزاد خواهد شد. و تمام جنایتای که رسانه‌های وابسته با خودسانسوری از افکار عمومی پنهان کردند، آشکار و افشا خواهد شد.

کمی در مورد انرژی هسته‌ای:
اخه مرد حسابی بقول خودت مومن اگر هدفت کمک به مردم و به ایران هست، چرا میخواهی از انرژی هسته‌ای استفاده کنی و برای نوه و نبیره و ندیده آشغالهای اتمی بجا بگذاری وقتی وضعیت ایران جوری هست که میتواند بهترین استفاده از انرژی خورشید بکند و سرمشقی برای تمام جهان باشد. نه آنقدر خرج دار و نه آنهمه گرفتاری. تازه از گرفتاری منظور دولت آمریکا نیست بلکه آشغالهای اتمی که هیچکس توان مخفی کردن کامل(طوری که اشعات مضر و کشنده‌اش هزاران هزار ساله‌ پوشیده بماند ) را ندارد!! حالا آمریکا فعلا بکنار، جواب نسلهای بعدی را چه میخواهیم بدهیم؟

تولید انرژی برای مصرف امروز خودمان، تولید آشغالهای اتمی برای خود و نثلهایی که ازش استفاده نکردند

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر