ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۴

با سلام ...

هالوکاست

می‌گویند غیر ممکن هست که ۶ میلیون را در کوره سوزانده باشند. خب کی گفته هر شش میلیون جسد در کوره سوزانده شد! بخاطر اینکه بعضی از اردوگاه‌ها دارای کوره آدمسوزی بودند انتخاب این اسم سمبلیک بود. رسما سخن از ۱۰ میلیون مقتول در اردوگاه‌ها و زندان‌ها توسط و زیر دست رژیم نازی هست، از تیرباران و تا حلق‌آویز و گاز و ... (غیر رسمی ۱۵ تا ۲۰ میلیون که اگر جنایاتی که پرده‌پوشی شد را در نظر بگیریم، این ارقام معقولتر بنظر می‌رسند) بگذریم. بجای اینکه جنایات دیگری که درباره‌شان سخن نرفته و نمی‌رود، یادآور کنیم، بازهم انکار جنایات دیگری!!!

ژانویه ۱۹۰۴ در جنوب غربی آفریقا. ملت هِره‌رو (herero) که دامدار بود و توسط مهاجرین اروپایی مال و منال و حقوق خود را بطور کل از دست داده بود همگانی قیام کرد. قیام و شورش همش بود اما ایندفعه در عرض چندروز تمامی مناطق هره‌رو‌نشین را دربر گرفت. دولت (قدرت) استعماری در طول سال قیام را خونین سرکوب کرد و بازماندگان ملت هره‌رو را به صحرای کالاهاری راند که عدهء بسیاری درآنجا از تشنگی مردند.

اما این قوم لابی که منفعت خود را در پخش اخبار و حقیقت ببیند، نداشت *.

نقل قول از لوتار فن تروتا (lothar von trotha) فرمانده‌کل قوای آلمان در جنوب غربی آفریقای-آلمان (نامیبیا):
"سوالی که برای من ایجاد می‌شود فقط این هست که چگونه جنگ با هره‌رو پایان یابد. نظر‌های در این مورد، از یکطرف فرماندار و برخی از >آفریقاییان قدیم< وطرف دیگر خودم، تفاوت بسیار دارند. گروه اول خیلی مدت هست که می‌خواست مذاکره کند و ملت هره‌رو را موادکاری لازم برای استعمال آینده مملکت می‌نامد. نظر من کاملا فرق می‌کند. من معتقدم که این ملت به این عنوان بایدنابود شود...
پذیرش زنان و کودکان، که اکثریت بیمار هستند، خطر بزرگی برای گروهان هستند، اما نگهداری‌شان امکان‌ناپذیر. بخاطرهمین بنظرم تنها کار صحیح این هست که این ملت منقرض شود، تا بیماری به سربازان ما سرایت نشود و آب و اغذیه کاهش نیابد."


این جنایات تازگی ندارند و بخصوص ملتی نیستند و هنوز ادامه دارند، فقط بعضی حقایق "لعنتی" هستند!

* نه فقط اصحاب قدرت غرب (و شرق) بلکه دولت اسرائیل و اصحاب قدرت یهود هم در ضد یهود بودن جوامع منفعت دارند. یکی از جنایات خود نگاهان بدور می‌کند و با آن جنایات خود توجیه. مقصرین خود را در خفی نگه می‌دارند و مقصرین خود را ناچار می‌دانند. یک مثال:

یادبود مقتولین یهود اروپا. توسط نمایندگان اصحاب قدرت آلمانی برنامه‌ریزی و مفت‌خوری شد تا یک یادبود با سرمایه مالی زیاد بدون هیچگونه ارزش هنری، معماری و معنوی ساخته شود و تا اکثر ساکنین و کارکنان آلمان (اعم از آلمانی و غیرآلمانی) یهود را به باد فحش بگیرد و مستعمرین اصلی خود فراموش کنند و دولت اسرائیل بگوید ببیند چاره نداریم و اسرائیل و خشونتش لازم هست تا محو نشویم!

انکار جنایات فقط بنفع جانیان (اعم از اسرائیلی و ایرانی و امریکایی و المانی و مسلمان و مسیحی و یهودی و ... و ... و...) هست. جنایات دولتها (مجاز و غیر مجازش. با و بدون نمایندگی مردم. به رسمیت بین المللی شناخته و نشناخته شده.) و دولتهای جانی را باید محکوم کنیم، حال هرقدر سعی کنند جنایات دیگران را توجیه اعمال خود قرار دهند یا بنام نثار مردگان، بخصوص انانی که در دفاع از مظلومین و بی‌پنهان (حال راست و دروغ بودن داستان بکنار) جان باختند، ظلم می‌کنند و به بی‌پناهان زور می‌گویند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و دست مفسدین سیاسی و اقتصادی را باز می‌گذارند.
نه فقط باید در مقابل آنانی که با فریاد "یا حسین" برلب مظلومین و بی‌پناهان را می‌زنند و می‌برنند و آنانی که به قتل رساندن و آواره کردن دیگران با جنایات مشابه توجیه می‌کنند، ایستاد، بلکه باید در انتخاب راه و روش دقت کرد تا آن نشویم که ازش بیزاریم، تا آن نکنیم که برای دفعش به پا خواستیم. که اگر راه و روش زورگویی و زراندوزی به پیش گیریم، حال به نام هر فرضیه‌ای و هرقدر در نظر مان مقدس باشد و حال هرقدر اهدفمان راسخ باشد و مقدس بپنداریم، بازنده‌ایم بخصوص وقتی زور و زر از آنان بگییریم و خود کسب کنیم. جابجایی باعث پیروزی و سرافرازی نمی‌شود، بلکه تغییر هست که دنیای بهتری خواهد ساخت و ما میتوانیم با انتخاب راه دیگر، راه درست را پیدا کنیم و مسبب تغییرات واقعی شویم.

۱۲ نظر:

  1. زندگي زيباست اگر عقده هاي زخمي بزرگ ، طپش زيستن را از قلب کوچک کبوترها نربايد و در ذهن شلوغ بيشه زار انديشه ، مرگ نيلوفرهاي وحشي نرويد ( ؟ )

    پاسخحذف
  2. درود ارمین خان
    ما نفهمیدیم بلاخره
    هلو کاست ..است
    یا هالو کاست
    در هر منظر
    بسیار عالی و جامع بود
    اورمزد نگهبانت باد
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  3. مسئله ایران واسرائیل دراین است که : دیگ به دیگ می گوید روت سیاه ...

    پاسخحذف
  4. درود آرمـین عـزیز
    سـال نـو مـبارک
    ایـنـهم عـیدیت
    http://www.baztab.com/news/36534.php

    پاسخحذف
  5. آرمین جان سال خوشی را برایت آرزو دارم و امیدوارم که سال آینده دست در دست هم حکومت ننگین اسلامی را سرنگون کنیم

    پاسخحذف
  6. سلام و تبریک سال نو.شادکام باشید

    پاسخحذف
  7. سلام آرمین جان، سال خوبی داشته باشی، ایام به کام و شادکام

    پاسخحذف
  8. happy new yearet mobarak @};-

    پاسخحذف
  9. سال نو مبارک. امیدوارم که سال پرباری داشته باشید. موفق باشید

    پاسخحذف
  10. درود ارمین خان
    ابتدا پوزش به دلیل بی توجهیم
    چک کردم ارمین خان مشکلی ندارد به راحتی قابل دسترسی است البته فعلا؟
    تا بعد ببینیم چه میشود ؟
    برای چندمین بار نیز نوروز را به تو دوستم شاد باش میگویم
    اورمزد نگهبانت باد
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  11. http://www.ihr.org/books/harwood/dsmrd01.html

    پاسخحذف