ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۸۵

با سلام ...

دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و نهم

آتش‌نشانی کجا بود؟

"وقتی از خارج تهدید شویم، توانا هستیم، اما اگر از داخل بیاید، آنقدر توانایی نداریم." چنین گفت ژنرال مایرز (General Richard B. Myers) بتاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۱ در مقابل مجلس سنای آمریکا، در استماعی برای گرفتن والاترین مقام ارتشی آمریکا (Joint Chief of Staff).

خاهد اسرائیل (Jahed Israel) که در صفحه خود "البسه امپراتور (۱)" معماهای یازده سپتامبر را درج کرده او را با رئیس آتش‌نشانی شهر بافالو در نزدیکی مرز کانادا مقایسه می کند که هنگام آتش‌سوزی همزمان چهار مدرسه چنین بگوید:"ما در مبارزه با آتش‌افروزان ساکن بافالو توانایی عالی داریم، اما کی فکر می‌کرد که آنها از کانادا بیایند؟"

یک آتش‌افروز شبانه به بافالو در ایالت نیویورک می‌آید و با گیرانهء جدیدی چهار مدرسه را به آتش می‌کشد، ساکنین نزدیک دو مدرسه اول فوری آتش‌نشانی را خبر می‌کنند، همسایه مدرسه سوم وقتی دود را می‌بیند خبر می‌دهد و روبروی مدرسه چهارم یک اتش نشانی موجود می‌باشد. اما هیچ ماشین آتش‌نشانی قبل از سوختن ساختمان‌ها به مدارس نمی‌رسد. اگر رئیس آتش‌نشانی دلیل تاخیر را عاملین خارجی بنامد، مسخره خواهد شد.

مردم خواهند گفت: "وقتی خبر رسید، از کجا می‌دانستند که آتش‌زنان کانادایی بودند. و اگر هم می‌دانستند چرا طبق معمول عمل نکردند. چرا اصلا خبری ازشان نبود و نیامدند تا آتش را خاموش کنند؟ همین هم شامل فاجعه یازده سپتامبر می‌شود (۲)

محافظین منطقه حساس فضایی آمریکا، ناحیه ممنوع پرواز بالای محله دولتی، در ۱۵ کیلومتری پنتاگون (وزارت "دفاع" آمریکا)، تقریبا مقابلش، در پایگاه هوایی اندروز (Andrews Air Base) قرار دارند: جت‌های ارتشی که همیشه در حال آماده‌باش (in highest state of combat readiness) می‌باشند تا هواپیماهایی که مسیر خود تغییر داده را اسکورت کنند، بر خلبان ناخلف فشار بیاورند و آنان را مجبور کنند تا فرود کنند یا از هواپیمای رییس‌جمهور (Air Force One) مراقبت کنند.

محافظین هوا برای اینگونه عملیات عادات جاری و آموزش بخصوص دارند. حال یازدهم سپتامبر کجا بودند؟ آیا هر هواپیمایی بغیر از "American Airlines"-Flight 77 می‌توانست با خیال راحت یک دور بزند تا پنتاگون را هدف قرار دهد؟ هواپیماهای شکاری پرواز نکردند بخاطر اینکه هواپیماهای تهدید کنند "داخلی" یا بهتر بگویم "خودی" بودند؟؟؟

بغیر از مسئله که مجرمین و محرکین فاجعه چه کسانی هستند، باید پرسید مراقبین فضایی کجا بودند!؟ چرا پرواز ۷۷ نیم ساعت مسیر خود را عوض کرد و بدون مزاحمت در پنتاگون سقوط کرد؟ بزرگترین معما این هست که جعبه سیاهی که برای اینگونه سقوط ساخته شده تا خراب نشود، خوانا نبود؟ درحالیکه پاسپورت یکی از هواپیماربایان کاملا سالم در فاصله دو بلوک از برج‌های دوقولو پیدا شد!!؟ یک پاسپورت کاغذی کاملا سالم بعد از یک افنجار پرتاب می‌شود اما یک جعبه سیاه "خراب‌نشدنی" در یک وضعیت صددرصد معمولی طاقت آتش ندارد!!!؟ نکته جالب تر این هست که هر هواپیما دوتا جعبه سیاه دارد که اگر یکی سالم نماند دیگری سالم بماند. و هردو ...؟؟؟

با اینکه دیک چنی، معاون رییس‌جمهور، در پاسخ به سوال چرا جت‌های شکاری پرواز نکردند، پاسخ نیمه مربوط داد که بدلایلی (۳) نمی‌توانستند هواپیماهای ربوده شده را هدف قرار دهند و رسانه‌ها این پاسخ را قبول کردند، این مقایسه ساده با "آتش‌نشانی" افتضاح را آشکار می‌کند: جریان این نیست که چرا "خاموش" نکردند، بلکه چرا اینقدر صبر کردند تا برای "خاموش" کردند دیگر دیر شده بود!؟


(۱) Emperors Clothes
(۲) http://emperors-clothes.com/indict/faq1.htm
(۳) http://emperors-clothes.com/indict/indict-2.htm


مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز

پس نوشت: منظور من از این مقالات ثبات بیگناهی بن لادن و یارانش نیست، که در مقصر بودنشان هیچ شکی نیست. بلکه منظور این هست که اصحاب قدرت ایالات متحده و سرمایه سالارانش هم اگر دست نداشتند خبر داشتند که هیچ، بلکه خواستدار و یا حتی پشت پرده برنامه ریز هم بودند.

۳ نظر:

  1. Salam,Man Link'e shoma ro gozashtam mamun misham shoma ham in kar ro bekonid...

    پاسخحذف
  2. آرمين خان هميشه ما را شرمنده‌ي لطف و بزرگواري‌تان مي‌كنيد. باور كنيد بارها قصد مي‌كنم سر بزنم و عرض ادب كنم، به هر دليلي نمي‌شود. به هر رو، سال نو را تبريك مي‌گويم و اميدوارم روزهاي باقي‌مانده‌ي نوروز، شاد و خاطره‌انگيز سرآغاز سالي خوش و خرم برايتان باشد. ممنونم از اينكه اين هموطن كوچكتان را فراموش نمي‌كنيد.

    پاسخحذف
  3. salam . sale no mbarak . http://gostakh.persianlog.com

    پاسخحذف