ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، مهر ۱۴، ۱۳۸۵

با سلام ...

تبریک (جدی و تمسخری)

اول از همه تبريکی با تخير: آزادی مجتبی! مجتبی جان، یک ضرب المثل آلمانی میگوید: آنچه که تو را نکشد، قویترت خواهد کرد. امیدوارم این ۲ سال، هرقدر هم به ناحق ازت گرفتند، قویترت کرده باشد.

گیله ویکی تاسيس شد!

یکشنبه گذشته در اشتندال، شهرکی در آلمان، سگی کودکی را به سختی مجروه کرد. پلیسی این سگ را با گلوله کشت. بعضی از شهروندان گل و شمع در محلی که سگ مرد گذاشتند. رهگذری خشمگین اینها را جمع کرده و به ذباله دان ریخت. این شهروندان کنون این رهگذر و آن پلیس را به مرگ تهدید کرده و میکنند. تبریک بخاطر اینهمه حیواندوستی .... آآآآآخخ ... دو دستی محکم کوبیدم توی ملاجم. سر خود انتخاب کردم چونکه میدانستم خیلی محکم خواهم کوفت و نمیکواستم سر دیگری بکوبم، حال هرقدر سرش مستحق این کوبش بدانم ...
پ.ن.: کودکی که مجروه شد نه فقط سگ نبود، بلکه میگویند آلمانی هم نبود ....

۹ نظر:

  1. درود آرمين گرامي
    آيا اينقدر ارزش يك انسان نزد اين مردم رو به افول گذاشته كه براي سگ مهاجمي كه كودكي را مجروح نموده شمع روشن كنند و گل بياورند؟
    شگفتا از كار آدمي
    كه گاهي حيواني را به انساني برتري مي دهند
    .
    .
    پاينده باشيد
    بدرود

    پاسخحذف
  2. آرمین عزیزم، ممنون نازنین بابت مهربانی‌ات.

    نمی‌دونم چرا ادیتور با فایرفاکس کار نمی‌کنه، احتمالا" باید بشینم و از اول برنامه‌اش رو بریزم. از این‌که به دادت می‌رسه و از اون هم مهم‌تر از این‌که به‌ام گفتی خوش‌حال‌ام. من اصلا" نمی‌دونم کی از این ادیتور استفاده می‌کنه و گاهی اتفاقی می‌فهمم. به هر حال از همون مواردیه که تشویق باعث می‌شه آدم به‌تر کار بکنه. :)

    این قصه حمله سگ خیلی متأسف‌کننده‌ست. این‌که این جماعت جان سگ هار رو عزیز‌تر از جون بچه می‌دونند. به کجا می‌رویم؟

    پاسخحذف
  3. سلام.اينجا هم از اتفاق ها می افتد٫البته اون صاحب سگ مقصر است که سگ را مانند خودش وحشی تربيت ميکند و بعد نميتواند کنترولش کند.

    پاسخحذف
  4. من فکر میکنم سگه از خودش داشته دفاع میکرده که به نا حق میزنن و میکشنش... حالا باید از اون ÷سره و اون ÷لیس یه بازجویی مفصل کرد تا ببینن واسه چی سگه اومده و ÷اچه ی طرف و گاز گرفته ... مرض که نداشته!

    پاسخحذف
  5. تبريك براي گيله ويكي و متاسف به داستان سگ و آدمي

    پاسخحذف
  6. درود..
    نمي دانم .. اما آيا سگ هم موجودي نيست.. به نظر همه رفتارها غير عقلايي مي آيد روشهاي بهتري نبود؟

    پاسخحذف
  7. آقا ارمین عزیز... با درود واحوال پرسی ،امیدوارم سلامت وشاد باشی. حتما مجتبی قوی تر شده شاد باش "گیله ویکی" آدمی وقتی سوراخ "دعا" را گم میکنه همین میشه مجروح شدن کودک بدست سگ وکشتن سگ بدست پلیس گذاستن گل یاد بود در محل تیرخوردن سگ وبقیه قضایا همه از آزادی ونوع ثفکر ات متفاوت انسان سرچشمه میگیرد ،این یعنی تکثر گرائی وداشتن عقاید متفاوت با مهر لاکومه
    تاخیر(تخیر) مجروح (مجروه

    پاسخحذف
  8. درود آرمین گـرامی
    تـبریک بابـت گیله ویکی ...و افـسوس بابـت انـسانیت !!! ما آدمـها داریم کـم کـم از حـیوان هـم کـمـتر میـشیم

    پاسخحذف
  9. سلام ... کیانوش جان، متاسفانه مثل اینکه نمیخواهیم سعی هم کنیم بیش از حیوان باشیم ....

    پاسخحذف