ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۶

با سلام ...

متن کیفرخواست هویدا

بعد سی سال چه می‌شود گفت و چی می‌شود نوشت. بعد از کمی تاخیر گفتم نقل قولی از تاریخ بعنوان اختاریه اینجا درج کنم. دقت کنید که بعضی واژه‌ها و اسامی قابل تغییر هستند و اصل عمل کیفربا شدیت بیشتر و وحشیانه‌تر ادامه دارد ...

«دادگاه انقلاب اسلامی ایران – تهران

آقای امیر عباس، فرزند حبیب‌الله، به شماره شناسنامه ٣۵٤٢ صادره از تهران، متولد ١٢٩۵ وزیر سابق دربار شاهنشاهی منقرض و نخست‌وزیر اسبق شاه سابق و ساقط، تبعۀ ایران متهم است به:

(...)

٣- قیام علیه امنیت استقلال مملکت با تشکیل کابینه‌های دست نشاندۀ آمریکا و انگلیس و حمایت از منافع استعمارگران.

۴- اقدام بر ضد حاکمیت ملی با حفظ سلطۀ سلطان دست نشاندۀ آمریکا و دخالت در انتخابات قانونگزاری و عزل و نصب وزرا و فرمانداران با نظر و خواست سفارتخانه‌های خارجی.

۵- واگذار کردن بی‌قید و شرط منابع زیرزمینی از نفت و مس و اورانیوم و غیره به بیگانگان.

۶- گسترش نفوذ سیاسی و اقتصادی امپریالیسم آمریکا و همدستان اروپایی‌اش بر ایران، منجمله از طریق نابودی صنایع داخلی و تضعیف انها در برابر رقبای خارجی و تبدیل ایران به بازار مصرف کالاهای خارجی.

٧- پرداخت درامدهای ملی حاصل از نفت به شاه و فرح و نیز تسلیم این درآمدها به ممالک وابسته به غرب و سپس اخذ وام با نرخهای بالا و گزاف و شرایط اسارت‌بار از آمریکا و سایر دول غرب.

٨- نابود ساختن کشاورزی و دامپروری و از بین بردن جنگلها.

(...)

١١- شرکت در خفه کردن و ارعاب مردم حق‌طلب و استعمار شدۀ ایران با دستگیری آزادیخواهان و کشتار مردم بی‌دفاع و ضرب و جرح و شکنجه و آزار آنان و نقض آزادی‌ها اساسی انسانی مصرح در قانون اساسی وقت و قوانین موجود از جمله اعلامیۀ حقوق بشر و قوانین الهی از جمله با توقیف روزنامه‌ها و اعمال سانسور در مطبوعات و کتب.

١٢- مؤسس و اولین دبیرکل حزب استبدادی رستاخیز ملت ایران.

١٣- اشاعۀ فساد فرهنگی و اخلاقی و شرکت در تحکیم پایه‌های استعمار، از جمله شرکت در برقراری مجدد کاپیتولاسیون، یعنی ایجاد قضاوت کنسولی در مورد آمریکاییان.

١٤- شرکت مستقیم در قاچاق هروئین در فرانسه، در معیت حسنعلی منصور.

١۵- دادن گزارش خلاف واقع و اشاعۀ اکاذیب با انتشار روزنامه‌های دست‌نشانده و گماردن سردبیران جیره‌خوار در رأس نشریات و سانسور اخبار و انتشار اخبار و گزارشهای مجعول که تمام اقدامات در اجرای توطئه استعمارگران بیگانه و سلطان دست‌نشانده به منظور اسارت و استعمار هرچه بیشتر ملت ایران بوده است؛ سلطانی که حسب اقرار متهم، به وسیلۀ آمریکا روی کار آمده است.

او نظر به صورت جلسات هیأت دولت و گزارشهای شورای عالی اقتصاد و مقالات و شکایات، شاکیان و نویسندگان، از جمله آقای دکتر علی اصغر حاج سید جوادی و فتاوی علما و مراجع تقلید و مندرجات روزنامه‌ها و اسناد به دست امده از ساواک و اسناد موجود در نخست‌وزیری و شهادت دکتر ازمون وزیر کابینۀ متهم، چون وقوع جرایم منتسبه صطعی و محقق است، تقاضای رسیدگی و صدور حکم اعدام متهم و مصادرۀ اموال وی از پیشگاه دادگاه محترم دارم.

دادستان دادگاه انقلاب اسلامی ایران»

۱۰ نظر:

  1. ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار
    تا باز که او را بکشد آنکه ترا کشت

    پاسخحذف
  2. آرمین عزیز
    حقا به نکته خوبی اشاره کردی
    امیدوارم در روز محاکمه سران جمهوری اسلامی ، کاغذ به اندازه کافی در دسترس باشد تا بتوان تمامی جرائم دولتمردان را نوشت
    در بالاترین و دنباله لینک میدهم

    پاسخحذف
  3. آرمین عزیز حکومتی که لحظه به لحظه و روز بروز مسولین منتصب شده یا انتخاب شده خودشان را رد صلاحیت می کند یا محاکمه می کند همراه داشتن نوار سحنرانی خمینی غیر مجاز می شود فکر می کنی گذشته ای قابل اعتماد دارد تمام تاریخ این حکومت پر از ریا و تزویر است و بس!
    ضمنن آرمین عزیز

    گل کو در مورد حکم اعدام صادر شده برای يعقوب ميرنهاد، روزنامه نگار و فعال مدنی سيستان و بلوچستان و وبلاگ نویس بيانيه ای در پنلاگ تهیه کرده است که می خواهیم در پنلاگ قرار بدهیم لطفن مثل همیشه با مهربانی خودت کمکمان کن و آنرا در پنلاگ بگذار برایت ای میل هم فرستادمبا تشکر فراوان ترانه

    پاسخحذف
  4. آرمین جان بمحض دیدن این پیغام لطفن ایمیلت را چک بکن.

    پاسخحذف
  5. آرمین عزیز
    یادمان نرفته که شاه برای تبرئه خودقبلا چند تا از این مهره ها رادم تیغ گذاشت و"در " رفت .دکتر یزدی پس از سی سال هنوز اباء داره نام کسی که با کلت یکی از نگهبانان در راهرو هویدا را کشت بگه .گویا این کیفر خواست بعد از کشتنش تنظیم و صادر شد.
    موفق باشی

    پاسخحذف
  6. 21mehr.com شهلا

    من هم میخواستم حرفهایی که فرهاد نوشته را بگم و در ادامه

    خدا به مردم ما باید رحم کند تا این رژیم شرش را بکنه

    ...

    سپاس آرمین جان که به کومه من آمدی نازنینم
    این بلاگ رولینگ هم برای دور کردن ما ;)از هم بند شده بود

    پاسخحذف
  7. آرمین گرامی
    شرمنده اگر این پیام را اینجا مینویسم
    ای میل های من به کانون نمیرسد و در نتیجه حتی به خود من هم ای میلهایم ارسال نمیشود
    متاسفانه ای میل منشی محترم پنلاگ را هم ندارم تا اطلاع دهم
    ممنون میشوم بررسی فرمائید

    پاسخحذف
  8. بابک دادبخش ، زنداني اعتصابي در آستانه مرگ
    امروز این خبر را حامل هستم برای نجات جانش بنویسید

    پاسخحذف
  9. انتقاد از همه حتی خودم
    یک نگاه بندازید لطفا

    پاسخحذف
  10. آرمین گرامی بادرودی گرم
    سه روز است دسترسی اینجانب به گروه یاهو فطع شده که این کاریست ناشایست وغیرمجاز ومخالف با آزادی اندیشه وبیان واز آنجایی که مسئولین کنونی موقت وناکافی هستند لذا فاقد قدرت اجرایی می باشتند ونمی توانند اعضا را ازحقوق قانونی خود محروم نمایند
    آرمین عزیز این بسیارمهم است که من بدانم چه کسی بنا به چه قانونی دستوراین عمل نابخردانه راصادر وچه کسی آنرا اجرا نموده است
    لطفا دراولین فرصت پاسخ مستند وکافی برای من بنویسید
    باتشکر بامشاد تایناک.. نویسنده وبلاگ آخرین ترانه ی باران

    پاسخحذف