ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۹

با سلام ...

فراخوان به تظاهرات و گردهمایی

ازجنبش آزاديخواهانه مردم ایران حمایت کنیم!

در انتخابات ریاست جمهوری در ایران طبق قانون اساسی، کاندیداتوری زنان یعنی نیمی از جامعه ایران، پیروان سایر ادیان و مذاهب و دگراندیشان غیرمذهبی مردود و طبعا راهی به مرحله انتخابات ندارند. شورای نگهبان با اتکا به نظارت استصوابی برای انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، ازبین ٤٧٨ کاندیداتور فقط ٤ نفر ( آقایان مهدی کروبی ، میرحسین موسوی، محسن رضایی و محمود احمدی نژاد) را که التزام به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه داشتند و از مسئولین درون نظام بودند، برگزید. بر اساس غیر دمکراتیک بودن چنین انتخاباتی حتا این چهار نفر از حقوق برابر برای تبلیغ نظرات، برنامه ها و همچنین نظارت خود بر روند انتخابات برخوردار نبودند.
ملیونها مردم معترض به روند شمارش آرا و در اعتراض به تقلبات آشکار انتخاباتی با شعار "رای من کو؟" به خیابانها آمدند و در تظاهراتهای بعدی شان با سر دادن شعارهای "خامنه ای قاتل است، ولایتش باطل است" و "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی"، خواستار پایان دادن به ٣١ سال رژیم شکنجه، کشتار، اعدام ، تجاوز و تبعیض در ایران شدند. در مقابل این اعتراضات دمکراتیک، رژیم تمامی نیروهای سرکوبگرش را، از بسیج و سپاه گرفته تا نیروی های انتظامی و لمپن های لباس شخصی، برای سرکوب بیرحمانه ی مردم به خدمت گرفت. هزاران نفر دستگیرو زندانی شدند و مورد شکنجه قرار گرفتند، تعداد بیشماری در خیابان و زندان به قتل رسیدند، عده ای از آنان در قطعه ای گمنام در بهشت زهرا مخفیانه به خاک سپرده شدند. این جنایات یکبار دیگر خاطره ی اعدامها و کشتارزندانیان سیاسی در دهه ٦٠ و قبرهای دسته جمعی خاوران را زنده کرد. علاوه بر این در زندانها به دهها نفر از دختران و پسران جوان تجاوز شد و شوهای تلویزیونی به راه افتاد تا با ایجاد رعب و وحشت مانع ادامه مبارزه مردم شود.
علیرغم تمامی این سرکوب ها، جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران تا بر پایی جامعه ای آزاد، دموکراتیک و سکولار مبارزه میکند و از پای نخواهد نشست.
ما، نهاد های زیر همراه با دیگر نهاد های شهر برلن از تمامی انسان های مبارز و آزاديخواه دعوت می کنيم که با شرکت در تظاهرات وسیع روز شنبه (٢٢ خرداد) ١٢ ژوئن، همزمان و در همبستگی با تظاهرات مردم ایران و سایر ایرانیان مقیم خارج از کشور درسراسر جهان، در حمایت از خواستهای برحق مردم ایران، صدای اعتراض خود را علیه رژیم سرکوب و اعدام در ایران هرچه بلند تر به افکار عمومی جهان برسانیم.

زمان: شنبه ١٢ ژوئن ٢٠١٠ ( ٢٢ خرداد ١٣٨٩)، ساعت ١٧
شروع تظاهرات از: ایستگاه مترو میدان ادناور U7-Adenauerplatz
بطرف کلیسای شکسته Gedächtniskirche

انجمن رنگ انتخاب دموکراتیک
ایرانیان سکولار طرفدار آزادی و دمکراسی- برلن
کانون پناهندگان سیاسی ایران – برلن
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران- برلن

۱ نظر:

  1. http://tavanaey.blogspot.com/
    زمان آن است كه خودمان را سازمان بدهيم
    پن لاگ يادتان هست ؟
    به كجا برميخورد اگر اتحاديه وبلاگ هاي سبز سكولار / سبز جمهوري ايراني / سبز سوسيال دمكرات / سبز دمكرات مذهبي و............داشته باشيم؟
    ودرچنين زمان هايي اعلاميه بدهيم نه از طرف قاطبه مردم نه از طرف امت اسلام نه از طرف ملت ايران از طرف خودمان اعضاء وبلاگ هايي كه با يك عنوان و خواست ونام گردهم امده ايم وبگوييم مي اييم وديگران را دعوت كنيم كه اگر ميخواهند با مسئوليت خودشان بيايند
    آري مي توانيم اگر خودمان را سازمان بدهيم .
    و اگر نمي توانيم خودمان را سازمان بدهيم پس چرا مي خواهيم كه جمهوري اسلامي نباشد ؟ كه يك هرج و مرج ديگر بيايد ؟

    پاسخحذف