ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۲

با سلام ...

۱۷ ٰٰٰ‌ژوءن

متاسفانه هنوز عینکم درست نشده و هروقت درست شد (به احتمال زياد فردا، پسفردا) دسیسه wtc را ادامه میدهم. با این عینک قدیمی نوشتن و خوندن خيلی سخته.
ميخواستم بگم که آلبومهای برلين و ابر و ... تازه شد که ديدم صفحه من در piranho گم شده و رفتم ببینم چرا و به چه علت که در صفحه اول میخونم: بخاطر یک دسيسه فاسدانه (بدون شوخی من نگفتم، یکی از کارکنان piranho گفت) صفحه های از G مثل gilemard تا O تا اطلاع ثانوی در دسترسی نيستند.
از چپ و راست داره توطئه ميشه. فعلا با يک عکس مرخص ميشم تا فردا و يا پس فردا ....

17.06.03


خطاب به کسی که به اسم A king اینجا سر زد و من نتونستم جواب ملاقات ايشان را بدهم : از عمد نبود تاحالا هروقت سعی کردم به وبلاگ شما بیایم کامپیوتر از کار افتاد و سقوط کرد ... فکر کنم که صفحه سنگینی داشته باشید .....

تا بعد
آرمین گیله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر