ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۸۲

با سلام ...

دسيسه ورلد ترد سنتر - قسمت ششم

سياست ميمونی و تحريم فکر- قسمت اول

دروغ های تاريخی و سياسی بسيار هستند. با اينکه بعضی ازين چاخانها آشکار هستند، هنوز هم ناديده گرفته ميشوند و خيال ميکنيم چونکه سياستمداران قديم اينکار را انجام داده اند، سياستمداران امروزه ازينکاره نيستند و ناديده ميگيريم که محصلين همون دروغگويان هستند.

امروز درباره "حمله غافلگيرانه" (به قول خودشون، که ارواح باباشون هم از این ترور خبر نداشت) به کندي ميدانيم که مجرم و دلايل که روز بعد از ترور به مردم ارائه دادند جعلی بودند. و با اینکه مدارک زيادی هست که "حمله غافلگيرانه" ژاپن به آمريکا در جنگ جهانی دوم (مراجعه شود به قافلگیر توسط اراذل خانگی) فقط مردم و سربازهای آمريکايي را غافلگير کرد، فيلم درست ميکنند و خود را بيگناه معرفی ميکنند. در اينکه بابا بوش هم با جنگ خليج و "نطم جديد جهانی" اش فکری بيش از خلع سلاح کردن صدام توسط نمايش يک "حمله غافلگيرانه" داشت، شکی نيست و اينجا هم مردم جهان را گول زدند. و توله بوش هم همون راه را به بهانه جنگ با ترور که ايندفعه يک "حمله غافلگيرانه" به آمريکا کردند، ادامه ميدهد.

آيا ممکن است که بوش و رسانه های گروهی حقيقت را بگويند و چندين تروريست عرب اين عمل را انجام داده باشند؟ آره هست، اما کو مدارک؟ آنها ثابت کردند که 20 عرب در هواپیما بودند. آنها با يک وصيتنامه اي که حرف از غسل و دفن ميزنه (بدون شوخی مرديکه خيلی خر بود که اگر خيال ميکرد بعد از همچين تروری جسدی برای غسل ميمونه) و يک شاهدي که از ترس گواهی ميدهد، که 2 تا 3 نفر عضو يک گروه تروريستي هستند. آنها با يک ويديو تاريک و بد فيلمبرداری شده از بن لادن (ويديو های قبلی همه واضح و خوب بودند) ثابت ميکنند که او اعتراف کرده. و با قول که بزودي مدارک بهتر تحويل خواهند داد، همه را خر کردند. نه ما اون مدارک را ديديم و نه مدرک اسلحه های کشتار جمعی صدام.

ادامه دارد




با تشکر از پانته آ برای آدرسهای عکس های چه گوارا!

http://www.el-comandante.com/ned/che4.htm

http://art.supereva.it/carlo260/che.html?p

http://www.celebritymorgue.com/che-guevara/

http://www.netcom.es/asturias/che.jpg

http://www.friends.bbb.ch/fuechi/che/gallery04.htm

http://el-comandante.com/PICTURE.HTM

ميدونم که عکسهای چگوارا زياد هستند در نت و چونکه از ميرزا کسی عکسی و صفحه ای نگذاشته بود من چندين سال پيش یک صفحه برای ميرزا کوچک درست کردم. با اينحال عکسهايي از چه گوارا هست که معروفيت زيادی نداره و دنبالش گشتن وقت ميبره و من در وبلاگ اونها رو خواهم گذاشت.

سالم و سربلند باشید
آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر