ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۲

با سلام ...

سخنپرانی

در اصل این مطلب رو نمیخاستم اینجا بنویسم، اما وقتی قسمت دهم دسیسه رو نوشتم، با خود گفتم (آخه دیوانه که هستم پس گفتم میتونم باخودم حرف بزنم و نترسم که خیال کنند دیوانه ام) یکجوری جواب اینجور انسان ها هست. پس بزار اینجا. البته اگر جریان کامل رو دوست دارید بدونید برید وبلاگ قمارباز و چندین پست آخر رو بخونید و کامنتهاش هم همینطور.برای دانستن لینکها هم به وبلاگ قمارباز مراجعه کنید ...

من ازين ماجرا کلي خنديدم. گفتم شايد شماهم بخواهيد بخنديد. چندي پيش در وبلاگ قمارباز پيامي گذاشتم:

نويسنده: آرمين گيله مرد پنجشنبه، 13 شهريور 1382، ساعت 18:56
سلام ... من هم ازن ميترسم که سران دولت و قدرت ايران يک نقشه براي خونريزي حسابي در ايران دارند تا ارتش سرمايه جهاني با خيال راحت ايران را اشغال کند..... نقشه ديرين و سرانجامش نزديک!

سام هم اومد پيام گذاشت:

نويسنده: sam پنجشنبه، 13 شهريور 1382، ساعت 22:26

سلام با گيله مرد موافقم .همه اين داستانها براي تجزيه ايران است بايد مراقب بود خيلي زياد

و اين گناهش بود!
بعد آرش نامي که نميشناسمش و يکبار هم وبلاگش نرفته بودم و نميدانم کيست و فقط ميتونم حدس بزنم، اما نميگم که تهمت نزده باشم. خودتون فکر خودتون را بکنيد که چرا اين شخص با حرفاش ميخواهد که من اسم و رسمم را فاش کنم.


نويسنده: آرش جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 7:40
به سام: اي ابلح گيله مرد مزدور جمهوري اسلامي و از عناصر وزارت اطلاعات است. دليلش هم بسيار واضح است.

جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 7:42
دوست عزيز مردم ايران حتما نبايد که با جنگ و خونريزي انقلاب کنند. خيلي راحت و با دست خالي هم ميتوانيم با شرکت نکردن در انتخابات سيلي محکمي بر گوش رژيم فاسد و خودکامه آخوندي بزنيم... هيچ کسي نبايد در انتخابات مجلس شرکت کند. شرکت هر ايراني در اين انتخابات خيانت به مردم ايران است و هر راْي اي که به صندوق انداخته ميشود يعني مهر تاييد براي افزايش فساد٬ گراني٬ بيکاري جوانان٬ ترور و آدم کشي٬‌ وحشيگري و ظلم بيشتر به مردم و از حلقوم ملت بالا کشيدن و باز هم در جيب القائده و حماس و تروريستهاي لبناني و فلسطيني ريختن و نابود کردن ايران و ايراني. فراموش نکنيد که تنها ۵ درصد از مردم طرفدار رژيم هستند و اينها اکثرا از درباريان و آقازاده ها هستند. هيچ نيرويي نميتواند جلوي ۹۵ درصد مردم ناراضي را بگيرد....... يادتان نرود در وبلاگتان از اين موضوع هم بنويسيد...../
جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 7:48
قمار باز عزيز فريب گيله مرد را نخوريد. اين را بسيار جدي ميگويم.... او از عناصر اطلاعاتي است
جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 7:50

آرمين گيله مرد مزدور جمهوري اسلامي است

من هم وقتي خوندم، زدم زيره خنده. خيالت خودم رو کردم که اين کيه و چرا همچين ميکنه. من که از همون روز اول نخواسته با دوست و آشنا و غریبه شاخ به شاخ شده بودم و برام چیز تازه ای نداره. و از هر طرف و طرفداران هر مسلکی بهم بدوبیراه گفته شده و اکثر رو که با پست برام فرستادن ازشون خبر ندارید. بهم از صهیونیست بودن و نو کر اسرائيل تا انگلیس و آخوندها چسب زدند و نه خیال کنید که ناراحت میشم، بلکه اگر غیر ازین بود، بد بود، که این خودش یک تثبیت هست.
گفتم در اين غربت خنده قنيمت هست و جواب دادم:


نويسنده: آرمين گيله مرد جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 17:52
سلام .... اي بابا عجب اشخاصي پيدا ميشوند ..... از هرکي ايراد بگيري ميشي دشمن ... يا بايد عضو فلان حزب باشي و هرچي ميگند بگي بچشم وگرنه پرخاشي و شلوغ ميکنند و خود را ناجي مينامند .... با اسم آرش مياد و اسم صفحه رو ميزاره درفش کاوياني (روش انگليسي: با کمک فرهنگ و تاريخ مردم رو خر کردن. مثال اسم پهلوي بزار براي شاه) و هرکي بهشون بگه آفرين کارتون خوب، آدم خوبي هست و هرکي ازشون ايراد بگيره و يا انتقاد کنه ميگويند آدم بدي هست (روش آمريکايي) و دانسته و يا ندانسته خود را مزدور سرمايه جهاني ميکنند ، بخاطر استفاده از روشهاشون و بعد هم تهمت ميزنند و پرخاشي ميکنند(روش قمهوري اسلامي) .... خوب آرش خان من با منطق ثابت کردم شما مزدوريد و نوکر سرمايه جهاني، حالا مدرک شما چيه؟
قلط املايي؟ و چرا گفتي فلان حزب نبايد فلان کار ميکرد و فلان صاحبان فلان صفحه اون کارشون اشتباه بود ... عجب دليل واضحي

و سام عزيز هم جواب ميدهد:

نويسنده: sam جمعه، 14 شهريور 1382، ساعت 20:50
به من ميگي ابله؟اصلا ميدوني املاشو چه جوري بنويسي به اينو اون ميگي ابله؟

و اشتباه ما دو نفر: هر دو بر خلاف وليه فقيه وبلاگستان حرف زديم و در وبلاگمان عقايد خودمان رو گفتيم که خوشش نيومد و جواب دندان شکن و آشنا به ما داد:

نويسنده: آرش شنبه، 15 شهريور 1382، ساعت 9:10
بهsam: بي سواد شما هستي که کلمه ابح را ابله مينويسي! -به گيله مرد: تو هم بهتر است بروي کمي بيشتر براي اربابانت پارش کني تا غذاي بشتري به تو بدهند. خودت علنا در همين کامنت نشان دادي که مزدور انگليسي ها و جمهوري اسلامي هستي. آخوندها و ملا زاده ها هم که مانند شما ميگويند شاه را انگستان آورد! ولي همه ميدانند که وقتي ريش آخوند را بالا بگيري نوشته Made in England. برعکس اين انگلستان بود که چون منافعش را در خطر ميديد در جهت حذف شاه تلاش کرد. بهتر است بروي کمي مطالعه کني و بي خودي چرت و پرت تحويل مردم ندهي! اگر که واقعا مزدور جمهوري اسلامي نيستي پس حتما همدست کمونيستهاي خائن هستي. شما فکر ميکنيد مردم آنقدر ابلحند که امثال شما بتوانيد سرشان را شيره بماليد؟ و يا با دوپهلو مطلب نوشتن٬ مبارزات مردمي را به نفع خود منحرف کنيد؟(مانند آنچه که امروز باصطلاح اصلاح طلبان حکومتي سعي ميکنند آنرا انجام دهند) در ضمن من نگفتم که با غلط املايي از شما ايراد گرفتم بلکه با مدرک ثابت ميکنم که شما مزدور جهوري اسلامي هستيد.

آشنا بنظر مياد، نه! هرکي برخلاف ولايت فقيه، جرج بوش و... حرف بزنه، مزدور و خائن و تروريست هست!
با اينکه ميتونه ثابت کند که من مزدور قمهوري هستم، خودش شک دارد و ميگويد شايد هم کمونيست خائن هستم. حالا من کي از کدوم دولت و يا حزبي طرفداري کردم، خودم هم خبر ندارم ... بگذريم ...
و متاسفانه دوبار آقاي افشين زند را ناراخت کردم. و دوباره ميگويم، در اصل همچين تصميمي نداشتم. همينجا از ايشون ميخواهم : شما به بزرگي خودتون ما رو ببخشيد. بعضي چيزها رو نبايد زياد جدي بگيريد تا دل آزرده نشويد.

نويسنده: افشين زند يكشنبه، 16 شهريور 1382، ساعت 10:58
راستش قمارباز جان آمدم درودي بر صاحب خانه گرام و خوانندگان عزيزت بفرستم و احوالي بپرسم،‌ ديدم دوباره همان بساط برچسب زني و هتک حرمت در اينجا نيز برپاست و براستي که دل آزرده شدم! هموطنان عزيز؛ به عنوان عضوي از اعضاي جامعه ايراني، دوستانه به شما بگويم،‌ اينگونه به هم پريدن و حرمت شکني جز نفع رساندن به دشمن مشترکمان - يعني جمهوري آخوندي - حاصلي ندارد. دلتان را پاک کنيد. قبل از نظر دادن راجع به کسي و چيزي،‌ نخست به دل خود مراجعه کنيد و ببينيد آيا از مهر لبريز است يا نفرت؟ فرهنگ ما،‌ فرهنگ کهن و جاودانه ايراني به همه ما مي گويد و مي آموزاند که مهر بورزيم و مماشات و مدارا را سرلوحه قلم و انديشه و حرکت خود گردانيم. بيائيم،‌ همه ما،‌ يکديگر را فارغ از هر گونه رنگ و مرام و عقيده،‌ و به صرف ايراني بودن دوست بداريم. بيائيم کمي گذشت داشته باشيم و از هم ناراحت نشويم. ...
... اگر فرصت هائي در گذشته از دست شدند،‌ به خاطر همين احمال کاري ها بوده است و بس. ما امروز،‌ بيش از هر زمان ديگر نياز به مهرورزي و گذشت داريم. تکرار مي کنم،‌ ما در اين زمانه حساس، فقط و فقط نياز به اتحاد و مهرورزي داريم و اين مهم،‌ تنها با گذشت ميسر است. روي حرفم - خواهشن - فکر کنيد و کمي مهربانتر قلم بزنيد.

و آرش خان:

نويسنده: آرش يكشنبه، 16 شهريور 1382، ساعت 9:39
گيله مرد و کساني که به اپوزيسيون توهين ميکنند٬ ديگر جايي در اين وطن ندارند. بايد هوشيار باشيم که فريب نخوريم. که اگر اينبار هم فريب خورديم ۲۵ سال تاريخ وحشت باز هم تکرار ميشود٬ هفت هشت سال يک فريبا خاتمي با احساسات ما بازي ميکند٬ هوشيار باشيم و نگذاريم انتخابات آتي به يک رفراندوم قلابي و از پيش تعيين شده (که ظاهرا براي تعيين نوع نظام است) دوباره ما را فريب دهد. و بياييد به جاي برخي مسائل انحرافي به ايران فکر کنيم٬‌ همه به ايران فکر کنيم.

اول آخوندها تصميم ميگيرند که من جايي در وطن ندارم و بالاي 15 سال رنگ و رويش نديدم. و اگر بوي وطن به دماقم خورد يک قوطي فيلم از آب درياي خزر هست و يک مشت خاک از مرداب انزلي ... حالا اينيکي ميخواهد به قدرت برسد و به من اجازه نده برگردم ...

دوشنبه، 17 شهريور 1382، ساعت 9:16
با درود بر شما و همه آزاديخواهاني که از جور آخوندها و ننگ بزرگ تاريخ ايران٬ فرياد سر ميدهند. به اميد آن روز که همه گروه هاي سياسي با هم بر عليه جمهوري ضد بشري آخوندي متحد شوند. سخن من اتحاد است و به هيچ گروه و حزبي توهين نميکنم ولي در مقابل اينکه ببينم اشخاصي پيدا ميشوند که به همه گروه هاي اپوزيسيون (از مجاهدين گرفته تا سطنت طلبان و مشروطه خواهان پادشاهي) اهانت ميکنند٬ چگونه سکوت کنم؟ آيا به نظر شما اين نوعي تفرقه نيست؟

من يکبار به يک صفحه که ميخواست با هم لينک عوض کنيم، گفتم به اون طريق درست نيست و گفتم که من با سلطنت و مشروطه پادشاهي مخالفم. اين هم شد اهانت! فحش و بدوبيراه به دگر انديشان ميگويد و اهانت حساب نميکند اما مخالفت با سيستمي ميشود اهانت! حالا با اين حرفها کي را ميخواهد خر کند، نفهميدم. زيادي به سخنراني هاي بوش گوش داده و ازش ياد گرفته. وقتي رصا پهلوي گفت "امروز فقط اتحاد" مثل اينکه شما نفهميديد. منظورش نبود بياييد همه با مشروطه پادشاهي موافق شويم. يک انتقاد و نه اهانت: اگر شما واقعا طرفدار پهلوي هستيد، داريد بضررش کار ميکنيد. و تفرقه! من کی گفتم با فلانی همکاری نکنید. به حرفاش گوش ندهید و ... . آخه خود شما بگویید، خنده دار نیست؟ من که مردم و دل درد گرفتم. هرچی توی دهنش هست میگه، میگه به حرفش گوش نکنید و بعد هم تهمت تفرقه و اهانت هم میزنه. خیلی دوست دارم بدونم هنوز انسانهایی وجود دارد که گول این نوع پروچاگاند را بخورند؟

و در فکر بودم اي اچبر آقا چرا تلفونت رو بستي، من بکي شکايت کنم؟ که ديدم:


نويسنده: achbar agha پنجشنبه، 20 شهريور 1382، ساعت 0:28
سلام قمارباز عزيزم. من با حرف افشين موافقم. نبايد فراموش کنيم که دشمن مشترکمون کيه. ولي حقيقتش از اين کار آقاي آرش دلم به درد اومد. گيله مرد عزيز و غيور ما هرچي باشه عنصر انقلابي و سرسپرده جمهوري آخوندي نيست. واقعا از چنين تهمت ناروايي دلم درد گرفت. آرش عزيز شما که علم مبارزه با جمهوري آخوندي بر افراشتي و داعيه مبارزه با ارتجاع رو داري پس چرا از روش هاي شکست خورده همين آخوندها يعني تهمت و افترا استفاده ميکني؟ اونم فقط به اين جرم که گيله مرد حرفي ميزنه که به مذاقت خوش نمياد؟......
ادامه به آرش) شما اگه واقعا راست ميگي و براي ايران مبارزه ميکني پس رفتار ايراني هم از خودت نشون بده. برو وبلاگ گيله مرد و با رعايت احترام باهاش بحث کن. اگه فکر ميکني در اشتباهه ٬ اشتباهشو بهش گوشزد کن. وگرنه با اين رفتار هيچ کس از شما به خاطر کشف بزرگي!!!! که فرمودين ممنون نيست و هيچ کس به چشم تحسين بهت نگاه نميکنه و نميگه مشتي دمت گرم!! باور کن. الان خيلي ازدستت دلخورن و ازت منزجر. نميدونم واقعا ارزشش رو داشت که همچه کاري بکني؟

و جواب من

نويسنده: آرمين گيله مرد سه شنبه، 18 شهريور 1382، ساعت 17:16
سلام ... ببخش که اينجا رو براي جواب دادن انتخاب کردم ، اگر خوشت نمي آد بگو .... آرش خان شما خودتون رو بکشيد و نفله کنِد و هرجي توي دهنتون هست هم بگيد، من اسم و آدرس خودم رو نميگم .... با اينکه خيلي وقته ايران عزيز رو نديدم چونکه گروهي و حزب الله با شما هم عقيده هستند و بنظرشون حق من نيست در ايران باشم .... به عضو احزاب فحش دادن که انسان هستند بدتر از به خود احزاب که فقط نام هستند هست ..... فلان کار اشتباه هست توهين نيست، بلکه گفتن خائن و مزدور و ابله و ... توهين هست .... روزي که ايران آزاد شود اين من و امثال من هستند که راي خواهند داد و بايد بين احزاب و گروهان انتخواب کنند و اگر من از تز و يا تئوري گروهي خوشم بياد و يا شخصي در اون حزب هست که خوشم بياد، وضيفه خود ميدونم که ايراد بگيرم و اشتباهات رو بگم تا بتونم بعد بهشون راي بدم و يا ندم ...

دموکراسي اين نيست که من با شما راي بدهم و شما هرچي گفتيد من بگم بله ....من اگر تسميم داشتم مقامي و بهره اي قِير از سود رواني و برگشت به وطن از آزادي ايران داشته باشم، با اسم مستعار نمي اومدم .... اون صفحه فقط عکس و افکار و عقايد يک گيله مرد هست و نه تبليغ براي شخص خودم و يا گروه ميل خودم ......

.... و من جرو بحثي راجع به اينکه شاه انگليسي بود و يا نبود نکردم .... اين جزو تاريخ هست که انگليسيها براي پيدا کردن يک سلسله جديد شاهنشاهي در ايران دانشمندان جمع کردند تا اسم مناسب براي سلسله پيدا کنند تا مردم رو خر کنند ....

و ادمش رو بريد در وبلاگ قمار باز بخونيد که آرش خان کلي حرف قشنگ و با فحش و بدوبيراه آميخته و قالب کرده و قمار باز جوابش رو هم داد ....


ببخشید اگر شما رو ناراحت کردم. جدی نگیرید ...
بزودی قسمت دهم را پست میکنم ...

آگاهی تنها راه بسوی آزادی
با شعار مرگ بر فلانی ... ای آقا مبارز نمیشی!

آرمین گیله مرد، ديوانهء گنه کار با عمال ناشایست، مردور و خائن ، صهیونیستیف آخوندپرست، کافر خدانشناس و هرج و مرج طلب و تفرقه انداز
البته بونید اون اشخاصی که این ها به من نسب دادن، اگر نمیدادید من به خودم شک میبردم، چونکه دادید میدانم و مطمئنم که کارم درست هست ...

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر