ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۸۲

با سلام ...

کوتاه از برلين:

ببخشید وقت کم هست و من بالای بیست ساعت چیزی نخوردم و دو سه روزی هست که نخوابیدم اما مطمئن باشید جوابها رو بعدا میدهم اما فعلا : ساعت پنج صبح پنجشنبه در دانشگاه قرار داشتم و نخوابیده بودم و میخواستم خوابم بپره با دوچرخه در سرما و باران (چند سالی هست که اینکار رو نکرده بودم) ساعت سه و نیم صبح راه افتادم.



ديروز چهار شنبه به ادامه اعتصاب رای داده شد. با 21 رای بيشتر هم قرار شد همه ساختمونها رو ببندیم تا اعتصاب شکن ها سر کلاس نروند و کلاسها همه تعطيل تا همه به تظاهرات 5 شنبه بروند. از 5 صبح تا هفت درهای ورودی ساختمان اصلی، ساختمان رياضی، ساختمان فيزيک، ساختمان آرشيتکتی و دو ساختمان بزرگ ديگر که از اينفرماتيک تا زبان و روانشناسی و چند رشته ديگر در آن تحصيل مِشود، با چوپ و آت و آشغال چفت کرديم. جای شما خالی نباشد، من تنهایی از 7 صبح تا چهار و نيم بعد از ظهر مواضب يک در خراب و پهلویی بودم و دو تا سه لبخند و يک آفرين نسیبم شد و جای شما اصلا خالی نباشد گوسفندان بيخال و فقط بخيال خودشان از تهديد و فحش هرچی توی دهنشان بود نصيبم کردند. خلاصه بعد از اينکه در اولين تظاهرات چهار هزار نفر شرکت کرده بودند و در دومين بالای ده هزار نفر، امروز (جای من خالی) بيست تا بيست و پنج هزار نفر به خيابان رفته و اعتراض کردند و اين خبر سرحال کرد و طلافی نه ساعت و نيم تنهايي در راه روی کوچک رو در آورد (در رو که با چوپ چفت کنيم، بايد يکنفر حتمان کنارش بماند تا موقع خطر مثل آتشسوزی آنرا باز کند وگرنه جرم هست). متاسفانه الآن در نت خبر را خوندم که آخر تظاهرات پليس به جان عده ای دانشجو افتاد و چندين نفر را دستگير کرد، اما تا الآن نگفتند که به چه دليلی دانشجويان دستگير شدند.

به درود

بسوی خورشيد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر