ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۳

با سلام ...

قابل توجه



فقط سيامک پورزند نيست سلامت حداقل نه زندانی ديگر هم در خطر هست از شاهرخ

و اين وبلاگ هم صاحب لينکدونی شده. برای آموزش درست کردن لينک دونی به ستون سمت چپ بخش سبزش با سرلوحه وبگردی مراجعه کنید. و به لينکها هم توجه کنید و در پخش اخبار همراه باشید. مثل این اخبار: فشار و تهديد عليه معلمان و تهدید یونسکو در حذف نام اصفهان از آثار جهانی به زودی عملی می شود!!!

يک نکته ديگر برای دوستانی که از بلاگ اسپات ( بلاگر) استفاده ميکنند. وقتی لوگين کردید، سمت راست بالای اونجایی که اسم بلاگ و ادیت یور بلاگ و ... نوشته یک دید بندازید حتما شما را هم دعوت کردند که از پست گوگل تست کنید. اين میل باکس که گوگل بتازگی راه انداخته هزار مگابایت فضا دارد و مجانی هست و چند سرویس دیگر هم دارد که من هنوز وقت نکردم ازش سر در بیاورم.

بزودی :
دسیسه ورلد ترد سنتر قسمت بيستم
ژوئيه ۲۰۰۱ : ملاقات اسامة با سيا!

و دوباره به دوستانی که ميگویند متاسفانه حرکت شما يک ژست روشنفکر مآبانه و تقليدي کور از رفتار روشنفکران سوسيال غرب است . شما به من بگویید که اخراج يکی که بدلایلی آواره شده و به غربت رفته و با زحمت و کار سالم در غربت برای خود خانه و زندگی ساخته و دوباره آواره کردنش چه سودی دارد؟؟؟؟ هیچکس نگفت همه افغان ها را بگزارید در ایران بمانند، فقط ميگویم کورکورانه عمل نکنید و نگذارید کینه و نفرت کورتان کند. چه سودی دارد وقتی انسانی که با زحمت و عرق کاربرای خود خانه ای ساخته دوباره آواره شود و دوباره از خانه رانده شود؟؟؟ کسی نميگويد همه افغانها در ايران بمانند. بلکه همه افغانها را دسته جمعی اخراج نکنند. شما هستید که متوجه نمیشوید. من در آلمان همان هستم که افغان در ايران هست اما خوشبختانه در اینجا چندین بينا هستند و نمیگذارند که آلمانيها کورکورانه همه ما را اخراج کنند چونکه ما را همه تروریست و قاچاقچی و ... ميپندارند.
بعد کوری هم حدی دارد و وقتی سخن ميگوييد حداقل تمام نوشته را بخوانید. چونکه جواب ادا را دادم و شما نخوانده دوباره همان ميگوييد و نشان ميدهيد که ايران را نميشناسيد. بنا بر سخن شما پس کاوه آهنگر سه هزار سال پیش ادای کمونیسهای روسیه را در آورد که بخود اجازه داد دولت عوض کند؟ کارگری که بر اشراف پيروز شد. حتما احمق کور خواب کمونیست های غرب رو دید و تصمیم گرفت اداشون را کورکورانه در بیاورد. آنموقع که اروپا مرزهایش را برروی همه بسته بود و نه میدانست سوسیال چیست و نه انسانیت، کلی قوم به ایران آمد. ما حتی اونهایی را که با شمشیر آمدند بيرون نکردیم بلکه سعی کردیم از انها ایرانی بسازیم. ایرانی بودن مثل آلمانی بودن حق خون نبود بلکه عشق بود به آزادی و عدالت، به هنر و علم. آیا اين من هستم که کورکورانه از غرب تقليد ميکنم يا شما که امروزه ايرانی بودن را مثل اکثر کوران غرب حق خون ميدانید؟؟؟
من برای شما متاسفم که خانه کوچکی دارید!!!
آواره کردن يکنفر برای شما خانه نميسازد!
و در مورد اون افاضات حضرات آيات در نمازجمعه. اون دارد مثل شما ادای فالانژ های غرب مثل بوش و امثالش را در مي اورد. یا اينکه خيال ميکنید حضرت بوش در ماموریت الهی ميخواهد دمکراسی برای مردم عراق بياورد؟ خجالت هم خوب چیزی هست وقتی يک کور با ديدی کوچک و ناچيز بياید بگوید کوری. حداقل مثل بقیه دوستان می آمدید و میگفتید به فلان دلیل من موافقم که همه افغانها اخراج شوند و میشد با شما صحبت کرد اما نه بیایید سخنی بگویید که فقط ديد کوچکتان را نشان دهد. سخنی بگویید که جوابش داده شده است و نشان ميدهد که نميخواهید ببینید.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر