ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۳

با سلام ...

شریک

بياييد شريک سفر اين دوستان شويد. از لندن تا تهران.

خاطرات ايران

درخواست وبلاگ نويسان براي تحريم فروش تكنولوژي فيلترينگ به ايران



به ياد کيم سون ايل که صدای دلخراشش در جهان تنين کرد: "من نميخواهم بميرم!" بيادش که برای بازسازی کشوری غريبی رفت و قربانی سياست خرابکاران نابخرد شد. بدست يک مشت نادان گمراه و بی‌شرم بقتل رسيد و با اين جنايت وحشيانه بزرگترين خدمت به نابخردان امپرياليسم و سرمايه‌سالاران بی‌وجدان کردند. خود را دشمن آمريکا خطاب می‌کنند اما بزرگترين و بهترين نوکران دولت ايالات متحده هستند. بيادش که از او در رسانه‌های گروهی برای گمراه کردن مردم جهان، برای موافقت برای جنگ و اشغال استفاده شد.
بياد تمام عزيزانی که خونشان با اين خاک آغشته شد اما صدايشان بگوش ما نرسيد. صدا و فريادشان به گوش ما نرسيد چونکه بنغع سياست نبود. بياد تمام عزيزانی که نه فرياد من نمی‌خواهم بميرم و نه شيون مادرانشان را شنيديم. بياد تمام عزيزانی که خونشان در فلسطين، لبنان، عراق، ايران، افغانستان، پاکستان، هندوستان، چچن، روسيه، چين، سریلانکا، نپال، برمه، تيمور شرقی، اندونزی، فليپين، پرو، کلمبيا، برزيل، آرژانتين، شيلی، آمريکای مرگزی، مکزيک، ايالات متحده، ترکيه، يوگوسلاوی سابق، اسپانيا، مراکش، تونس، الجزاير، ليبی، سودان، اتيوپی و اريتره، سومالی، چاد، ليبريا، ساحل عاج، نيجريه، کنگو، رواندا، اوگاندا، آنگولا، آفريقای جنوبی و ... و ... و ... ريخته و فريادشان بخاطر سياست جهانی بگوشمان نرسيد تا يک مشت محافظه‌کار، جاه‌طلب و مال‌اندوز که جزو حريصترين و ترسوتر ين جانوران روی زمين هستند، بتوانند غرايض حيوانی خود را ارضاع کنند.
به اميد روزی که ما سر خود را ازين خاک خونين بيرون آوريم، سری که شترمرغانه‌وار زير خاک کرده‌ايم، و فرياد بزنيم من دگر حاضر نيستم قتل کنم، من دگر حاضر نيستم يک گوشه به ايستم و نگاه کنم که چگونه عزيزان مارا بقتل می‌رسانيد، من باور نمی‌کنم، من نمی‌خواهم شريک جرم باشم، من دگر صدای جگرخراش عزيزان را نشنيده نمی‌گيرم، من همکاری نمی‌کنم، من دگر بیتفاوت نگاه و سپس گذر نمی‌کنم، من انسان هستم و می‌خواهم انسان بمانم، من دگر آن حيوان انسان‌نما نيستم، من می‌خواهم با لبخندی بر لب ازين دنيا بروم.
صدايشان در گوشم و تمام وجودم طنين می‌کند، هرگز فراموش نخواهم کرد!
آرمين گيله مرد




كميته حمايت از منوچهرواكبر محمدي وديگر دانشجويان دربند

طبق آخرين خبر رسيده از زندان اوين ، اكبر محمدي براثر شكنجه هاي متوالي در زندان
دچار خونريزي معده و عفونت روده شده است .لذا نياز به عمل جراحي
فوري دارد كه مستلزمه مرخصي طولاني مي باشد،بنابر گفته پزشك ن در صورت هر
گونه استرس ويا سوء تغذيه ونداشتن امكانات ومراقبت هاي پزشكي وي دچار
فلج دائم خواهد شد.

نسرين محمدي
از خبرگذاری جبهه دمکراتیک ایران

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر