ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۸۳

با سلام ...

کانون وبلاگ نویسان

برای کانونی که نمایندگی تک تک اعضا و نه فقط نمایندگی اکثریت(مثل اکثر احزاب و کانون های حقیقی) را بعهده بگیرد به کمک همگان نیاز هست. برای ایکه کانون رهبری را بعده نگیرد (مثل اکثر گروهان در دنیای واقعی که اهداف اصلی خود را فراموش کرده و فقط بدنبال مسند قدرت هستند) بودن و کوشش همگان لازم هست. بیاییم نشان دهیم که میتوانیم با افکار و عقاید مختلف همدیگر برای هدفی متحد شویم و اگر هم افکار و عقاید همدیگر را قبول نداریم، زندگی همدیگر را محترم میشماریم و حاضریم از همدیگر حمایت کنیم. و بقول چه: "بياييد واقع بين باشيم و سعي کنيم يک کار غير ممکن را انجام دهیم". که فقط چنین میتوانیم واقعیت را عوض کنیم و امیدوار باشیم که بهتر شود.


امیدوارم که کانون نماینده تک تک اعضا شود و از همه وبلاگنویسها، حتی آنانی که عضو نیستند در آزادی بیان و اندیشه شان حمایت کند.

از همه دوستان حال چه خواننده و چه نویسنده تقاضا میکنم در براه انداختن و ساختن "کانون وبلاگنویسان" همیاری و همکاری و همفکری کنند. لطف کنید و به این وبلاگ سر بزنید "پن‌لاگ" و در آن عضو شوید تا در ساخت این کانون شرکت کنيم و اميدوارم که بتوانيم با هم و با داشتن عقاید و افکار مخطلف در مقابل بی‌عدالتی متحد شويم.
تنبلی من را ببخشید که بيشتر ضرورت وجود چنین کانونی را توضيح ندادم اما خوشبختانه دوستانی هستند که سخنشان واضح تر هست و مثل من تنبلی هم نکردند:

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر