ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۳

با سلام ...

احتمالش خیلی زیاد

سوال:
گه يه روز اين آرمين بره اون بالاها همون جاي که الان شما ازشون انتقاد مي کنيد چند درصد احتماش هست که بازم آرمين آزاد خواه و انسان دوست باقي مي مونه يا قابيل مي شه ؟؟؟؟؟؟؟؟
يادتون باشه که آرمين فعلي جواب نده !!!!!
از غار تنهایی
جواب:
احتمالش خیلی زیاد و حتی حتمی هست که من هم قابیل شوم و تمام حرف من هم همین هست.
حالا ممکن هست یکی بعد از دو روز فاسد شود و دیگری توانش و صبرش بیشتر باشد و دیرتر فاسد شود و گر فاسد هم نشود باید زورگویی کند. و بعد من نمیگم که اگر آخوند به قدرت برسد فاسد میشود و باید اشراف بقدرت برسند. یا تو تاب و تحمل قدرت را نداری و من دارم. حرف من هم نیست که اون بالا بالاها عوض شود و اشخاص دیگری بروند آنجا (یعنی فقط نما را عوض کنیم ) بلکه تغییر کلی سیستم و نه فقط چهره و نمای آن. دولت باید همسطح و نماینده باشد و نمایندگی هم باید شفاف باشد. و اما من خلاصه هدفم اون بالا بالاها نیست چونکه هدف من قصب اون بالا بالا ها و کسب قدرت نیست بلکه نشان دادن که به اون بالا بالاها نیاز نیست و درست نیست شخصی، گروهی ، ... را چنان قدرتمند کنیم.
دوباره میگم من انتقاد از شخص و گروه بخصوصی که در آن بالا بالاها هست نکردم. بلکه انتقاد من بطور کلی ازون بالا هست که باید پاینش کشید. و البته گروهانی هستند که با آنان نمیشود این کار را کرد چونکه هدفشان این هست که تازه بالاتر هم بروند و مردم دربند فقط خدمت کنند ...




برگردیم به حقوق بشر:
برای اینکه بند اول ماده یک را دولتها و دادگاهان پیاده کنند بایستی بند اول را ما رعایت و اجرا کنیم و فشار خود را با اعتراض روی دول اضافه تر کنیم.
اما چونکه بند دوم (همه دارای عقل و وجدان می باشند و باید نسبت به یکدیگر با روح برادری رفتار کنند ) را رعایت نمیکنیم با اینکه بند اول (تمام افراد بشر آزاد به دنیا می آیند و از لحاظ حیثیت و حقوق با هم برابرند) در خیلی از قوانین اساسی کشورهای مختلف درج شده به کمک قوانین و سرمایه زیر پا گذاشته میشود، در همه کشورها و ملل دنیا.

ماده 2

هر کس می تواند بدون هیچ گونه تمایز ، خصوصا از حیث نژاد ، رنگ ، جنس ، زبان ، مذهب ، عقیده سیاسی یا هر عقیده دیگر و همچنین ملیت ، وضع اجتماعی ، ثروت ، ولادت یا هر موقعیت دیگر ، از تمام حقوق و کلیه آزادی هایی که در اعلامیه حاضر ذکر شده است ، بهره مند گردد. به علاوه هیچ تبعیضی به عمل نخواهد آمد که مبتنی بر وضع سیاسی ، اداری و قضایی یا بین المللی کشور یا سرزمینی باشد که شخص به آن تعلق دارد . گواه این کشور مستقل ، تحت قیمومیت یا غیر خود مختار بوده یا حاکمیت آن به شکل محدودی شده باشد.

برای سخن در مورد ماده دو برمیگردم به سوال بالا. وقتی سیستم بالا و پایین داشته باشد و حال با هر هدفی(برقرای عدالت و دمکراسی یا هرچیز دیگر) و به آن بالا برسیم و اگر هم هدف خود را از دست ندهیم بایستی برای اجرایش هدفی دیگری هم برگزینیم و ان نگه داشتن رطبه خود و در بالا ماندن هست و بخاطر همین چاره ای نمیماند تا این ماده دوم و خیلی از مواد دیگر را زیر پا بگذاریم یل بقول معروف قابیل شویم.
تا آنجایی که من خبر دارم این ماده هم در هیچ کشوری کاملا پیاده نمیشود.
مثال : در آلمان تبعیض نژادی هست و در آمریکا تبعیض ثروتی (قوانین شهروند شدن) و در ایران که تبعیض نژادی، جنسی، زبانی، مذهبی، عقیده سیاسی، ثروتی، اجتماعی و ....



بزودی:
دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و دو
رابطهء بوش و بن لادن (Bush-Bin Ladin-Connection)

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر