ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۳

با سلام ...

دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و دو

طرز فکر:
«اجازه نیست که آدم بیگناه مرده در خیابان بیفتد!»
حال کی بیاید و قضاوت کند کی گنه‌کار و کی بیگناه!؟ قدرتی که به اعمال مختلف، بنام و با اختراع و آفرینش واژه‌های مختلف بدست می‌آید تا بنام حفظ بیگناهان، گنه‌کاران به مردم تقدیم میکند تا برای حفظ قدرت و مال اندوزی خویش، جنایات خود را بنام واجبیت تقدیمان کنند و تا باور داشتیم ادامه دادند تا برای ثبات بیگناهی شان دنبال گنه‌کاران همه گنه‌کار شدیم و دیگر نمی‌توانستیم باور کنیم. اما برای حفظ قدرت نماها عوض شد، واژه‌ها تغییر یافتند و فرضیه ها اصلاح شدند و ما دوباره باور کردیم تا اعمال پیچیده تر و خشن‌تر و عمومی‌تر شدند و ما هم سکوت کردیم و آنها را بخود واگذار و اینچنین قدرتمندتر از همیشه شدند ...





فقط دو هفته وقت داريم! کمک کنيد حاجيه را از سنگسار نجات دهيم!




گفت:
به نظر من وقتي سيستم درست کار کنه خيلي از مشکلات رفع مي شند.
گفتم:
حرفت کاملا درست اما میدانی چرا سیستم‌ها درست کار نمیکنند؟؟ بخاطر غرایضی مانند نفرت و حسادت و حرص و ترس هست و بخاطر جاه طلب بودن بشر. و این سیستم‌ها برای ادامه بقای خود و نگهداری قدرت شخصی به این غرایض نیاز دارند و آتش انها را هم بیشتر می‌کنند. مثال: حتی سیستم سرمایه‌داری بدون طمعکاری بشر میتواند عادل باشد اما این سیستم بدون طمعکاری فرومی‌پاشد!!! بخاطر همین سعی می‌کنند طمع مردم را بیشتر کنند.


ماده 3

هر کس حق زندگی ، آزادی و امنیت شخصی دارد .

خب این ماده متاسفانه فقط تبدیل شده به: هر کس حق زندگی ، آزادی و امنیت شخصی دارد و هرکس ندارد بخاطر این هست که آدم حساب نمی‌شود.
و فرق غرب و قم‌حوری درین هست که در غرب تعداد زیادی یا بهتر بگویم تعداد کافی آدم حساب می‌شوند و در قم‌حوری ایران فقط اندکی آدم بحساب می‌آیند.




دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و دو

رابطهء بوش و بن لادن (Bush-Bin Ladin-Connection)- قسمت اول


"Saudi Bin Ladin Group" شرکت سرمايه‌گذاری خانواده بن لادن آخر اکتبر ۲۰۰۱ سهم دو و نیم ملیون دلاری خود از شرکت کارلايل "Carlyle Group" را فروخت. به احتمال خیلی زیاد دليل اين فروش فقط يک دلیل اقتصادی نبود، که بعد از فاجعه ۱۱ سپتامبر و مخصوصا قراردادی که دولت بوش پسر با شرکتی که نمایندگیش بعهده بوش پدر بود، بست، معاملات گل گرفته بودند. بلکه به احتمال زیاد نماینده شرکت کارلایل از خاندان بن لادن خواست که سهم خود را بفروشند تا این رابطه بهانه به دست مقابلین سیاسی ریاست جمهوری ندهد. رابطه بین دو خاندان فقط درین شرکت نبود، بلکه رابطه بین این دو خاندان و سازمانهای اطلاعاتی و تروریست‌های اسلامی قدمت قدیمی دارد.

بوش پسر سرمایه‌ی تاسیس اولین شرکت خود را از مشاور مالی مخصوص آمریکای خانواده بن لادن گرفت. اينکه فعالیت بابا بوش (۱) برای شرکت کارلایل بنفع خاندان بن لادن بود هم چندین بار تکرار کردم. و اینکه در دهه ۸۰ میلادی اسامة بعنوان رهبر گردان سعودی توسط سارمان سیا تعلیم داده و مجهز شد تا در افغانستان ضد شوروی بجنگد هم خبر تازه‌ای نیست. بنابر تفسیر رسمی البته از دهه نود میلادی مابین اسامة و سیا ديگر رابطه‌ای وجود ندارد و همچنین خانواده‌اش هم او را از خود راندند.

البته شک به این تفسیر رسمی واجب هست و انهم نه فقط بعد از گذارش فيگارو "Figaro" درباره اقامت اسامة در بيمارستان (۲) در ماه ژولای و ملاقات خانواده و کارمندان سیا از او. بی‌بی‌سی هم در برنامه Newsnight (3) مدارکی تحویل داد که نشان دادند از تحقیقات اف‌بی‌آی ضد خاندان بن لادن بعد و خیلی وقت قبل از ۱۱ سپتامبر جلوگیری شد (۴).
ادامه دارد ...
(۱) judicialwatch

(2) ژوئیه ۲۰۰۱: ملاقات اسامة با سيا!

(۳) http://news.bbc.co.uk/hi/english/events/newsnight/newsid_1645000/1645527.stm

(۴) تایمز اف ایندیا

مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز

آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر