ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، دی ۱۷، ۱۳۸۳

با سلام ...

یک پند از دولت آلمان:

حق ماندنى و باطل رفتنى است

ما خواستار آزادی اميد معماريان و روزبه مير ابراهيمي و دگر صاحبان قلم هستیم. ما خواهان پاک شدن اعترافاتی که زیر زور و شکنجه از بقیه دوستان گرفته شده هستیم. آزادی بیان حق هر بشری هست و زیر پا گذاشتن این حق را جرم میشناسیم، بنابرین خواستار دستگیری و محاکمهء مهره هایی که این حق را زیر پا میگذارند (مجرمین) هستیم، اللخصوص سعيد مرتضوي.

با سلام ...

چیه دوستان، "ما" را "من" بکنم؟؟؟
در ضمن دوستان چه خبره؟؟ از امضا کردن هم خسته شدید؟ »آزادی برای ایران«؟ اصل مهم مقاومت و نافرمانی و مبارزه استقامت و صبر هست. یک مثال: وقتی در آلمان اعتراض و اعتصابی میشود و از سیاسمتمداران میپرسند چه میکنید. میگویند: صبر! بعد از چند هفته خودشان خسته میشوند و دیگر اعتراض خاموش میشود. مردم طاقت ندارند. بیصبری و بیخیالی ما بزرگترین و قویترین اسلحه حکام هست!

یک پند از دولت آلمان: »بهترین راه برای بدست آوردن کار، پارتی هست. بنابرین سعی کنید زود ارتباطات برقرار کنید تا با داشتن پارتی شاغل شوید.»
بعد ازینکه دروغگویی، طمع و حرص، حسادت و خساست، شیره مالی، ظاهرسازی و ظاهرپرستی، خیانت و لو دادن و ... را معمولی اعلام و مردم را به این رفتار دعوت کردند، حالا به مردم میگویند از سنین جوانی شروع به خاش والیسی (فارسی: خایه مالی) کنید.
خلاصه میگویند اگر در دنیای امروزه سرمایه سالاری میخواهی به جایی برسی و موفق باشی باید یک خائن دروغگوی طمعکار حسود خسیس خایه مال با ظاهری آراسته باشی. البته این هم دورغ هست، به این روش میخواهند نوکران خوب برای "موفقیت" و "پیشرفت" خیالی خود پرورش دهند.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر