ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، دی ۱۸، ۱۳۸۳

با سلام ...

رابطهء بوش و بن لادن (Bush-Bin Ladin-Connection)- قسمت آخر

(...)
(...)
(...)
همدیگر را میزنند، با هم آشتی میکنند. همان وقتی که خانواده‌اش ماموریت ساخت را گرفت اسامة در سودان بود و وزیر دفاع آنوقت سودان (۱۹۹۶) ژنرال اِروا به واشینگتن پست گفت که حاظر هستند او را تحویل آمریکا دهند. اما دولت آمریکا این تقاضا را نپذیرفت، شایعه کردند که میترسند اگر اسامة را دستگیر کنند بر ضد خاندان اشرافی در عربستان سعودی شورش شود. آنها به سودان توصیه کردند که کاری کنند تا اسامة داوطلبانه از کشور خارج شود. زرنگی را میبینید، نخواستند اخراجش و بیرونش کنند تا بهانه برای حمله به سودان داشته باشند. وقتی به آمریکایی‌ها گفتند که او می‌خواهد به افغانستان برود، مقامات رسمی آمریکا به ژنرال اِروا گفتند: "بگذارید برود!" بعد از اینکه مطمئن بودند که رفته هست، بیل کلینتون گذاشت به بهانه جستجوی-ساختگی اسامة، کارخانه داروسازی، که داروی ارزان برای مردم فقیر و بیمار تولید می‌کرد و اینچنین ضد سیستم سرمایه‌داری کارشکنی می‌کرد (۱۲)، بمباران کنند ...

واشینگتن پست (۱۳) این رفاتر را چنین تفسیر کرد: "نشانی از گفتگو موجود بود که بعد عمیق‌تر شد که آیا ایالات متحده آمریکا بن لادن را تعقیب و دادگاهی کنند یا با او مثل یک مبارز جنگ مخفی رفتار کنند." و همانطور که مشاهده کردیم درین "گفتگو" راه دوم را انتخاب کردند:
to treat him like a combattant in an underground war.

مبارزه ماند و از گروه تروریستی او برای مصالح مخفی آمریکا در کوسوو (۱۴) و مقدونیه (۱۵) استفاده کردند، و آنها در چچن و دیگر جمهوری‌های شوروی سابق فعال بودند. و سپس خود استاد بهترین بهانه را برای جنگ-نفتی غیرقانونی در افغانستان و عراق به آمریکا داد و خود هنوز ناپیداست.

آیا واکنش مقامات آمریکایی وقتی در تابستان ۲۰۰۱ تدارکات حمله تروریستی به برجهای دوقولو و پنتاگن (وزارت به اصطلاح دفاع آمریکا) به مراحل جدی رسید، مثل سال ۱۹۹۶ بود و گفتند "بگذارید برود!"؟ بخاطر بخطر نینداختن مبارز جنگ مخفی از تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد برادران بن لادن و مجمع مشکوک جهانی جوانان مسلمان جلوگیری کردند؟ آیا تذکرات سازمان‌های اطلاعاتی خارجی که دانش‌آموزان خلبانی، عطا و همراهان که زیر ملاحظهء اف‌بی‌آی بودند، نقشهء یک ضربه بزرگ ضد آمریکا می‌کشند با یک مکاتبه داخلی پاسخ داده شد:"بگذارید بکنند!"؟

اینکه چند دقیقه بعد از فاجعه تئوری دسیسه "بن لادن" و رد "افغانستان" در جهان پخش شد و بدون هیچ مدرکی فقط با تکرار تئوری به درجهء حقیقت رسید (طبق معمول) – هنگامی که گردان نیروی هوایی مسئول حفاظت فضای بالای حوزهء دولتی که در چندین کیلومتری پنتاگون واقع هست روی زمین ماند (۱۶) و گذاشت هواپیماربایان یک دور هم بزنند تا با دقت به هدف برخورد کنند – اینها بیشتر شبیه یک عوامفریبی و تقلب برای اجرای نقشه‌ای می‌ماند تا فقط اتفاقات ناگوار پی در پی و بدشانسی ..

(۱۲) در سیستمی که سود مالی ارجعیت دارد و هرگونه برخلافش عمل کردن کارشکنی هست.

(۱۳)http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn?pagename=article&node=&contentId=A61251-2001Oct2

(۱۴)http://emperors-clothes.com/news/binl.htm

(۱۵) http://globalresearch.ca/articles/BIS111A.html

(۱۶) http://www.copvcia.com/stories/nov_2001/911murder.html

مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز


حق ماندنى و باطل رفتنى است

ما خواستار آزادی اميد معماريان و روزبه مير ابراهيمي و دگر صاحبان قلم هستیم. ما خواهان پاک شدن اعترافاتی که زیر زور و شکنجه از بقیه دوستان گرفته شده هستیم. آزادی بیان حق هر بشری هست و زیر پا گذاشتن این حق را جرم میشناسیم، بنابرین خواستار دستگیری و محاکمهء مهره هایی که این حق را زیر پا میگذارند (مجرمین) هستیم، اللخصوص سعيد مرتضوي.


ماده 11

1- هر کس به بزه کاری متهم شده باشد بی گناه محسوب خواهد شد تا وقتی که در جریان یک دعوای عمومی که در آن کلیه تضمین های لازم برای دفاع از تامین شده باشد ، تقصیر او قانونا محرز گردد.

2- هیچ کس برای انجام یا عدم انجام عملی که در موقع ارتکاب ، آن عمل به موجب حقوق ملی یا بین المللی جرم شناخته نمی شده است محکوم نخواهد شد . به همین طریق هیچ مجازاتی شدیدتر از آنچه که در موقع ارتکاب جرم بدان تعلق می گرفت درباره احدی اعمال نخواهد شد.


این ماده با حکومتهای مطلق (بخصوص مذهبی) اصلا و ابدا جور نمیاید و در کشورهایی با چنین دولتهایی غیر ممکن میشود.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر