ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، دی ۱۵، ۱۳۸۳

با سلام ...

رابطهء بوش و بن لادن (Bush-Bin Ladin-Connection)- قسمت سوم

دوستان بدانید که تا در جلوی همگان فریاد نزنید، دهن نگشایید صدای شما بجایی نمیرسد.
بخوانید و گر موافقید حتما امضا کنید.





دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و دو
http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=5039940&postID=110476886877180215#
Alle anzeigen


(...)
(...)
مایکل وایلدز (Michael Wildes) وکیل یکی از بمبگذاران خُبر در يک برنامه بی‌بی‌سی حرف جالبی برای گفتن داشت. یک دیپلمات سعودی بخاطر همین جریان چهارده‌هزار سند و مدرک که چگونگی تامینات مالی تروریسم توسط شهروندان و سازمان‌های سعودی را روشن می‌کرد و نشان می‌داد در دسترس او گذاشت. وقتی او می‌خواست که این مدارک را در اختیار اف‌بی‌آی بگذارد، به او توضیح دادند که اجازه ندارند این سندها را بخوانند: "همه را دوباره با خودتان ببرید (۹)، قیمت کپی‌ها را هم با شما حساب نخواهیم کرد، نگهشان دارید، یا خودتان اقدامی بکنید، باهاش چندین اشخاص بد را به چنگ آورید."

به احتمال زیاد عبدالله بن لادن و "مجمع جهانی جوانان مسلمان" درین اسناد موجود بودند، و جای تعجب هم نبود که برادر هیولای ترور هفته‌ای بعد از فاجعه برج‌های دوقولو گذاشتند با خیال راحت از امریکا خارج شود و جلوگیری کردند که اف‌بی‌آی کاری انجام دهد. مگر چه اتفاقی می‌افتاد اگر برادران اسامة را دستگیر می‌کردند؟ به احتمال خیلی زیاد آنها کوهی از اسرار کثیف افشا می‌کردند، که بوش پسر سه روز در مقام خود نمی‌ماند و حتی به همراه پدرش بخاطر معامله با دشمن "dealing with the enemy" دادگاهی می‌شدند، مثل پدربزرگش پرسکوت بخاطر دادوستدش با نازی‌ها.

بوش پدر هنگام اولین جنگ عراق بزرگترین سفارش نظامی (۱۰) که ارتش آمریکا در خارج از کشور را برای بنا و تجهیزات پایگاه‌های ارتشی در عربستان سعودی، توزیع کرد. ۲۰۰ ملیارد دلار سرمايه‌گذاری کردند که ۶۵ ملیاردش برای تاءسیسات و ساختمانها بود. خب حالا حدس بزنید که کی ساخت ..هان ..اهان ده ..بزرگترین ساختمانسازی که در ساخت و باخت با بوش‌ها هم درجه یک را دارد کیست ... آفرین، حدستان درست هست.

اینجا بزرگترین مقاطع کار ساختمانی در عربستانBin Ladin-Group وارد بازی می‌شود وقسمتی ازین سفارش عظیم را انجام می‌دهد. از آنطرف اسامة بودن ارتش آمریکا در "زمین مقدس" را لعنت کرد و بخاطرش تروریست شد و از اینطرف خانواده‌اش در بتون کردن "زمین مقدّس" برای ساختن فرودگاه، سنگر، بندر و پادگان همکاری کرد. وقتی در سال ۱۹۹۶ تاءسیسات خُبر را با بمب خراب کردند، ازینطرف اسامة بن لادن را مشکوک اصلی شد و از آنطرف برای ساختن یک کمپلکس جدید و مافوق مطمئن به ... آفرین ... گروه بن لادین ماموریت دادند (۱۱).
ادامه دارد ...
(۱۰) http://emperors-clothes.com/news/arming-i.htm

(۱۱) http://www.afa.org/magazine/0299desert.html و مقاله آلمانی: Verdächtige Geheimniskrämerei



کلیپ کارتن خوابها




ماده 10
هر کس با مساوات کامل حق دارد که دعوایش به وسیله دادگاه مساوی و بی طرفی ، منصفانه و علنا رسیدگی بشود و چنین دادگاهی درباره حقوق و الزامات او یا هر اتهام جزایی که به او توجه پیدا کرده باشند، اتخاذ تصمیم بنماید.

خب، در دنیای سرمایه سالاری این ماده غیر ممکن هست!!! و در دنیای سرمایه داری بستگی به شانس شخص دارد که گیر کدام قاضی بیفتد و کدام وکیل گیر او!


خالد حردانی و فرهنگ منصوری محکوم به اعدام شده اند . رسول حردانی و شهرام منصوری به 22 سال زندان و تبعيد از خوزستان محکوم شده اند و در حال حاضر در زندان رجايي شهر کرج بسر می برند. ( جبهه دمکراتيک مردمی خلق عرب اهواز 14/5/83 )
برای نجات جان خالد حردانی و فرهنگ منصوری بپا خیزید

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر