ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۳

با سلام ...

دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و سه

به یادبود جون اُ نیل (John O'Neill) - قسمت اول

در قسمت پیش (۱) حرف از جلوگیری تحقیقات پلیس فدرال ایالات متحده آمریکا اف‌بی‌آی ضد شبکهء تروریستی بن لادن از سال ۱۹۹۶ و اینکه برادرانش که در لیست مشکوکان به تروریستی بودند با خیال راحت بعد از ۱۱ سپتامبر از آمریکا خارج شدند. اواخر سال ۲۰۰۱ کارشناسان سازمان‌های مخفی و گرداندگان صفحهء Intelligence Online (۲)، ژان شارل بریسارد و ژول داسک، کتابی (۳) نشر می‌شود که این حقیقت ممنوع را تأیید می‌کند: جون اُنیل (John O'Neill) مدیر‌بخش اف‌بی‌آی که از سال ۱۹۹۳ مأمور تحقیقات ضد بن لادن بود، اوت ۲۰۰۱ بعنوان اعتراض به این جلوگیری‌ها از سمت خود استعفاء داد.

اُنیل به مؤلفین چنین گفت: "بزرگترین مانع تحقیقات ضد تروریست‌های اسلامی مصلحت شرکت‌های نفت آمریکا و نقش عربستان سعودی بود." اینکه اُنیل از مقام رئیس پلیس استعفا داد و شغل ریاست امنیت برج‌های دوقول را پذیرفت و در فاجعه ۱۱ سپتامبر به قتل رسید، مانند یک طرح هالیوودی می‌ماند، اما حقیقتی فجیع هست. جولیو گُدِی (Julio Goday) در یک مناظره (۴) تزهای بیسارد و داسک را خلاصه می‌کند:

"مؤلفین می‌نویسند که هدف اصلی آمریکا محکم کردن رژیم طالبان و به این طریق دستیافتن به ذخایر نفتی آسیای میانه، بود. برای آمریکا تا اوایل اوت ۲۰۰۱ طالبان "یک چشمه تثبیت در آسیای مرکزی، که ساخت لوله نفتی که چاه‌های نفت ترکمنستان، قزاقستان و ازبکستان را از میان افغانستان و پاکستان به اقیانوس هند متصل می‌کرد" بود (۵). ادامه می‌دهند که تابحال "ذخایر نفتی آسیای مرکزی توسط روسیه کنترل می‌شود. دولت بوش می‌خواهد این وضعیت را تغییر دهد." اما وقتی با امتناع طالبان از قبول کردن شروط آمریکا، روبرو شدند، تغییر سیاست دادند: از سیاست انرژی به ارتشی. بریسارد در یک مصاحبه در پاریس گفت که نماینده آمریکا در یک نقطه معین مذاکره به طالبان گفت: یا اینکه پیشنهاد ما که فرشی پر از طلا باشد قبول می‌کنید یا ما شما را زیر فرشی از بمب قبر می‌کنیم."

فرش بمبی شکر برج‌های دوقولو بدون مشکلی گذاشته شد و لیلا هلمز (۶) هم که اوایل ۲۰۰۱ از طرف طالبان (؟!؟) استخدام شد تا تصویر دولت جبار طالبان را برای جهانیان خوش‌آیند کند، دیگر نتوانست کاری برایشان کند. حال میپرسید که چرا علامت سوال بعد از طالبان؟ خب رسما طالبان او را استخدام کردند اما ارتباطات و فک و فامیلش را نگاه کنیم و زمان استخدام (قبل از فاجعه و هنگامی که هنوز سعی میشد با طالبان معاملات شود) به شک می‌افتیم. لیلا هلمز دختر یکی از وزرای سابق افغانستان و خواهرزادهء رئیس اسبق سازمان سیا ریچارد هلمز (Richard Helms) هست. بنا به گزارش داسک و بریسارد او یک نوع ماتا هاری (۷) بود که از اوایل سال تجارت مابین طالبان و سازمان سیا را هدایت میکرد. هلمز مشاور نزدیک ملا عمر را برای مذاکره در سطح بالا به واشنگتن آورد.

ادامه دارد ...
(۱) قسمت بيست و دو - رابطهء بوش و بن لادن (Bush-Bin Ladin-Connection)

(۲) http://www.intelligenceonline.com/p_index.asp

(۳) Jean-Charles Brisard & Guillaume Dasquie - "Bin Laden - la verite interdite"

(۴) http://globalresearch.ca/articles/GOD111A.html

(۵) بعد دوستان در پخش دروغ رهایی‌بخش بودن ارتش امریکا کمک کنند. این چه رهایی هست که اول به جان می‌اندازند تا منت بگذارند که نجات دادند.

(۶)Laila Helms http://www.villagevoice.com/issues/0124/ridgeway.php

(۷)Mata Hari رقاصه ای که در جنگ جهانی اول برای هردوطرف جاسوسی میکرد و در سال 1917 بدست فرانسوی ها اعدام شد!



حق ماندنى و باطل رفتنى است

ما خواستار آزادی اميد معماريان و روزبه مير ابراهيمي و دگر صاحبان قلم هستیم. ما خواهان پاک شدن اعترافاتی که زیر زور و شکنجه از بقیه دوستان گرفته شده هستیم. آزادی بیان حق هر بشری هست و زیر پا گذاشتن این حق را جرم میشناسیم، بنابرین خواستار دستگیری و محاکمهء مهره هایی که این حق را زیر پا میگذارند (مجرمین) هستیم، اللخصوص سعيد مرتضوي.


کسی نمیخواهد مفهوم وطن را عوض کند. بلکه از خود بپرسید این چه مفهومی هست که بخاطرش با مستعمرین و چپاولگران وطن همکاری میکنیم؟؟؟



شایعه؟؟؟؟؟؟؟
چند ماه پیش گفته بودم وقتی ساکت هست به این معنی نیست که خبری نیست بلکه فقط رسانه های وابسته اجازه ندارند از عملیاتها و اعمالی خبر دهند.
خبری پخش شده که البته دولت امریکا نفی میکند:
در سه ماه اخیر کماندوهای مخفی آمریکایی برای بررسی و پژوهش و یافتن اهداف از مرز پاکستان در داخل ایران وارد عمل شدند.




دوستان گفتند که در شعر بالا که از سعدی هست »اعضای یکدیگرند« غلط و درستش »اعضای یک پیکرند« هست. تا جایی که بنده بیاد دارم مانند بالا در دبستان اموختیم و در کلیات شیخ سعدی از نسخه تصحیحی آقای محمّد علی فروغی هم نوشته »اعضای یکدیگرند«.
لطف کنید و اگر نکات دقیقتری میدانید خبر دهید!

۲ نظر:

  1. inghadr sholooghesh kardi ke harki nadoone fekr mikone donya faghat Dasise o Hilast!!!

    mazerat mikham ke injoori shoroo kardam, be mardit bebakhsh, akhe manam GileMardam!!

    rasti in hame shakh o barg be webloget avizoon kardi, pas chera ye systeme Nazarsanji (Comment) nemizari ta inghadr matal nashim?!

    پاسخحذف
  2. سلام آرمین خان گیله مرد.
    دوست من ممنون میشم یک لینکی هم به وبلاگ من بدی.
    همیشه بهت سر میزنم.
    موفق باشی

    پاسخحذف