ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۳

با سلام ...

معرفی یک کتاب

آمهدی بقلم: ابولفضل اردوخانی

یروز بهم گفت! دلم میخواد اونیکه تو مخمه به زبون بیارم. اونیکه تو دلمه تو چشم خونده بشه. دلم میخواد به اونیکه دوستش دارم، بگم دوستت دارم و از اونیکه بدم میاد بگم برو از جلو چشمم گم شو، کسی بهم دروغ نگه و منم فقط حرف راست بزنم، بهم نارو نزنن تا منم مجبور باشم تلافی کنم، دلم میخواد، قسم‌ها قسم باشه، سلاما از روی صفا باشه، دلم میخواد با بچه‌ها مثل خودشون بازی کنم، وقتی خنده‌داره بخندم، گریه کنم وقتی غمی تو دل دارم، اما مردم میگن، بازی مال بچه‌هاس، تو بچه نیستی، خنده مال مسخره‌هاس، مگه خودتو مسخره کردی، گریه مال زنهاس، تو مردی، دلم میخواد اونیکه تو مخمه بزبون بیارم، اونیکه تو دلمه تو چشم خونده بشه.

جاکش به جنده: "گناه تو از بیگناهی هست و گناه من از بدذاتی."



آلبوم برلین ۲۰۰۵ افتتاح شد!






توجه توجه
بلاگی بنام کميته حمايت از وبلاگنويسان از همه دوستان دعوت کرده که فردا، سه‌شنبه، همه يا فقط از مجتبی و آرش بنويسند يا فقط بنويسند : آرش و مجتبی را آزاد کنيد!
FREE MOJTABA AND ARASH DAY SET FOR TUESDAY, FEBRUARY 22

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر