ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

شنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۴

با سلام ...

افکار قبل از انتخاباتی، یکی که حق شرکت ندارد!

در آلمان راست برنده شد، حال چه طبق قرار قبلی * حزب مسیح دمکرات برنده شود، یا چه به اصطلاح سوسیال دمکرات‌ها. برد حزب مسیح دمکرات آلمان کمی بخطر افتاده و بخاطر همین قبل از اینکه اتفاق ناگواری پیش آید، تمامی خبرنگاران و ناشران و ... وابسته می‌گویند که اگر صدراعضم آلمان عضو مسیح دموکراتها بود، اکثریت آرا (۵۰٪+) را بدست می‌آورد. که اگر برنده شد بتواند برخلاف میل اعضای حزب، سیاست نابودی مزایای کارگران و کارمندان و بیکاران را ز میان بردارد.
می‌مانند سبزها و چپها (سوسیالیستهای و سوسیال دمکراتهای قبلی) که من به هیچکدامشان اعتماد نمی کنم. اما می‌دانم وقتی سبزها خود را "بالاجبار" می‌فروشند، خیلی گران می‌فروشند و اصل و کلی از اهداف سیاسی و اجتماعی‌شان را پیاده می‌کنند. و به نظر می‌رسد سوسیالیستها حرف گوش کن شدند. یعنی بعد و هنگام تظاهرات مانند بقیه احزاب بزرگ و نیمه بزرگ نمی‌گویند: "خلاصه خسته می‌شوند و بخانه می‌روند!" نه فقط گوش میدهند بلکه توان قبول اشتباه را هم دارند و حاضرند نقشه‌های اشتباه را براندازند ... اخ بگزریم ... خلاصه اجازه ندارم رای بدهم و اکثریت هم از ترس دارند توی تله "بزرگان" می‌افتدند ....

* بنا بر سیاست ریاکاری و فریبی برای ثبات قدرت و تضمین حقوق سیاستمداران و سود سرمایه سالاران، هرمیان شش تا هشت سال حزب سوسیال دمکرات المان سر قدرت می اید تا قوانین ضد مردمی پیاده کرده تا هنگام سردمداری محافظه کاران در پناه اپوزیسیون بودن، "بزرگان" به چپاول خود ادامه دهند.
در عکس پایین (پست قبلی) سر مسئله ای دعوی میکنند که سیاست هر سه تقریبا مشابه هست و به یک طرف میرود.
این سه حزب که خود را ناجی مردم المان میدانند، تنها احزابی هستند که کلی از پوسترهای تبلیغاتی خود را در خارج سفارش دادند و خریدند! چه خدمتگزارانی!

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر