ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، فروردین ۰۳، ۱۳۸۵

با سلام ...

دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و هشتم

هارددیسک دفاتر برج‌ها سالم می‌مانند، اما جعبه سیاه هواپیما نابود می‌شود!!!؟

بغیر از سفته‌بازی با put-option (۱) سهام شرکت‌های هواپیمایی (مراجعه شود به قسمت‌های ۱۶ و ۱۷)، که در دژهای راهزنان اشرافی سیستم بانکی پیگیری قابل ملاحظه‌ای نشد تا چه برسد به جمع‌اوری مدارک در این طرف، یک نکتهء دیگر هم نشان می‌دهد که از قبل دانستن این ترور مورد استفاده بیشتر و بزرگ‌تر سفته‌بازان قرار گرفت.

اواخر دسامبر ۲۰۰۱ یک شرگت آلمانی، کنوار (convar ۲) متخصص نجات اطلاعات ضبط شده در حافظه کامپیوتر، ماموریت گرفت یک سوءظن را تحکیم (یا پراکنده) کند، سوءظنی که امکان دارد تمامی دیگر نکات سفته‌بازی مربوط به فاجعه را ناچیز کند. در شرکت‌هایی که در مرکز تجارت جهانی دفتر دارند ساعاتی قبل و هنگام فاجعه غیر از معمول معاملات زیادی با کارت اعتباری ثبت شد که حجمی بیش از یک صبح سه‌شنبه معمولی داشت. صحبت از انتقال (غیرقانونی) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، که احتمالا ۹ سپتامبر توسط کامپیتورهای مستقر در مرکز تجارت جهانی، هست. کنوار ماموریت داشت که در سخت‌افزار کامپیوترهای یافت شده (باقی‌مانده) مرکز تجارت جهانی بدنبال اطلاعات بگردد و رد اشخاصی که احتمالا امیدوار بودند ردهای دادوستد خود بخاطر نابودی حافظه مرکزی پاک شود، بیابند.

رئیس کنوار peter henschel گفت »مسلما ممکن هست که دلایل قانونی برای حجم زیاد و غیرمعمولی دادوستد وجود دارد. ممکن هست معلوم شود که آمریکایی‌ها سه‌شنبه صبح دیوانهء خرید بودند، اما تابحال یکعالمه معاملات نامعلوم هستند.« شرکت اعلام کرد که ۳۲ کامپیوتر با ۴۰ گیگابایت اطلاعات دریافت کرد. در مقابل رویترز با شگفت (۳) اعلام کردند »خیلی از هارددیسک‌ها چنان صیح و سالم بودند که همه اطلاعات موجود قابل خواندن بودند.« با اینکه با فشار زیاد گردوغبار تمام هارددیسک‌ها را کثیف کرده بود، توانستند ۱۰۰٪ اطلاعات را نجات دهند.

با در نظرگرفتن این نکته که جعبه سیاه‌های دو هواپیماها نابود شدند، این بیان یک شرکت معتبر بین‌المللی خیلی قابل توجه می‌باشد. چطور ممکن هست که یک حافظهء الکترونیکی معمولی کامپیتور سالم بماند، درحالیکه جعبه سیاه‌ای که در مقابل انفجار و آتش نفت سفید محفوظ و "خراب نشدنی" هست، نابود می‌شود!؟

با توجه به نکته بالا شک اینکه جعبه سیاه نابود نشده است، بلکه زیر پوشش نگه داشته می‌شود چونکه دارای موارد نامطلوب اصحاب قدرت غرب می‌باشد، دیگر نمی‌تواند بعنوان عدم اعتماد بدخواهانه شمرده شود. بلکه هر هارددیسک سالمی نشان این می‌باشد که مواردی مخفی می‌کنند. و فرایض یک "تخریب منظم" قابل توجهء بیشتری می‌شوند. نکته دیگر جعبه سیاه و ضبط‌صوت هواپیمایی هست که در پنسلونیا سقوط کرد و وقتی اقوام قربانیان حادثه از اف‌بی‌آی خواستند آنرا بشنوند جواب گرفتند که نوار بعنوان مدرک لازم دارند، برای اقوام تسلی نخواهد داشت و صدا آنچان قابل فهم نیست. فوری بعد از سقوط، خبر پخش شد که سرنشینان از عمد باعث سقوط شدند تا تروریست‌ها ضربهء دیگری نزند. بعد از مدتی هم شاهد و مدرک تلفنی پیدا شد و سرآخر صوت و صداها هم قابل فهم شدند.

بنابرین جای تعجب نیست که اطلاعات و مدارک پیدا شده از حافظه کامپیوترهای برج‌ها در روشنسازی فاجعه کمکی نبودند حتی اگر مردان پشت پرده با انان شناخته شده باشند، مانند جریان خرید put-option به جایی که نمی‌خواهند برسند، نخواهند رسید، بخصوص وقتی مرز دژهای راهزنان اشرافی سرمایه مستحکم باشد. بنا بر تحیقیقات "San Francisco Chronicle" بتاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۱ (مراجعه شود به قسمت پانزده – ۴) قسمتی از معاملات put-option قبل از ۱۱ سپتامبر توسط بانک "Alex Brown"، که مال بانک آلمان (Deutschen Bank بانک خصوصی می‌باشد) هست و توسط یکی از مدیران سابقش با سازمان‌های اطلاعاتی رابطه دارد، انجام شد. مدیر بانک بنام کرونگارد ("Buzzy" Krongard) بعد خرید بانک توسط بانک اعظم فرانکفورت عضو مدیریت سازمان سیا (سی‌آی‌ای) و شماره ۳ سازمان شد. حال یک بانکدار چه صلاحیتی برای مدیر بودن یک سازمان اطلاعاتی دارد!؟ سیاست غیررسمی خارجی! حرفهء ترور، تجارت اسلحه و موادمخدر بدون معاملات مالی مخفیانه ممکن نمی‌باشد. درضمن کرونگارد حامی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نرم‌افزاری و فنون عالی برای تولید لوازم مخصوص سازمان‌های جاسوسی هست.

Tom Flocco سعی کرد در مورد ارتباطات نزدیک سازمان‌های جاسوسی، بانک‌ها، اداره نظارت بورس و تجسسات جنایی در همین مورد، که آهسته یا بطور کل خاتمه داده شدند، تحقیق کند اما همانطور که انتظار می‌رفت، مدرک و ردی از سفته‌بازان آگاه پیدا نکرد. گذارشش (۵) درباره فعالیت غیرقانونی بانک "Alex Brown"، همانند محکومیت Kevin Ingram، معامله‌گر بانک آلمان بخاطر تمیز کردن پول کلی معنی دارند. همانطور سالم ماندن هارددیسک‌های مرکز تجارات جهانی!!!



(۱) معامله با call یا put-option یک قمار مجاز و قانونی در بورس‌ها می‌باشد. وقتی قیمت یک سهام بالا برود و اگر call خریده باشی، قیمت آنهم بالا می‌رود و اگر فکر می‌کنی قیمت سهام پایین خواهد آمد، ‌ putمی‌خری. این اپشین‌ها فقط وقت محدودی دارند و هرچه مدت کمتر، سود بیشتر!!!
(۲) http://www.convar.de
(۳) http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,173404,00.html
(۴) قسمت ۱۵‌ تخریب تنظیم شده
(۵) profits of death


مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز

۱۲ نظر:

  1. سلام آرمين جان
    سال خوبي داشته باشي

    پاسخحذف
  2. سلام امروز ده بار اومدم تو وبلاگت نمی دونم چرا ولی خیلی دلم هواتو کرده بود
    چه جورای دلتنگ بودم و غیر اینجا جای خاصی نمی رفتم
    همش هم که روی نتم دیگه چی کا رکنم
    خوشحال شدم دیدم که بروز کردی
    سال خوشی رو برات آروز می کنم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی داشته باشی
    بابک خرمدین

    پاسخحذف
  3. درود بر تو ارمین خان
    وسپاس از توجه ات نسبت به تارنمای مرد پیر
    ارمین خان یک پیشنهاد هم داشتم
    به نظرم این پستهای مربوط به سازمان تجارت جهانی رو به صورت پدی اف درست کن .و تو تارنمایت بگذار ؟
    نظرت چی است ؟
    اورمزد نگهبانت باد
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  4. سلام آرمین جان سال نو مبارک

    پاسخحذف
  5. آرمین جان سلام عزیزم. ممنون از مهرت و من هم متقابلا" سال نوی خوبی برای تو دوست خوب‌ام آرزو می‌کنم.

    با مهر فراوان،

    پاسخحذف
  6. سلام سال نو بر شما مبارک باد همیشه شاد باشید

    پاسخحذف
  7. سال نو مبارك.

    پاسخحذف
  8. سلام دوست قدیمی آقای گیله مرد سال نو بر شما و خانواده مبارک باد ما گاه گاه از نظرات شما استفاده میکنیم پاینده باشید

    پاسخحذف
  9. آرمین گرامی درود
    سال نو را به شما و همه ی ایرانیان آزاده شاد باش می گویم و برای شما روزهایی سرشار از سلامتی و سربلندی آرزو می کنم .

    پاسخحذف
  10. کانون وبلاگنویسان ایران،
    شورای دبيرانِ پنلاگ،
    هموندان پن لاگ،

    موضوع : پبشنهاد، عطف به بند "ب" ماده 16 فصل چهارم اساسنامه پن لاگ

    این نکته که یکی از تبلیغاتچی های رفسنجا نی، که ضمن انجام وظائف جالب توجه اش ، ایرانیان تبعیدی بایکوت کننده "انتخوابات" را به طور غیر قابل انکار "فاشیست" لقب داده است، به "انتشار" نطنزیاتش در سایت کم خواننده "روز" اکتفا نکند و چند وبلاگ هم راه بیندازد، تعجب آور نیست. تعجب آور این بوده است که این موجود (به ذعم خودش "پررو") توانست حتی به سایت مبارز و برانداز دیدگاه هم "نفوذ" کند؛ البته به برکت اسم مستعار!

    پس تعجب آور نیست که وبلاگهای خودیچه ها ی اصلاح طلب و نطنزیات شناس، مثل اسب عصاری در گل مانده به نشخوار لینکی / تبلیغاتی همه رقم انتشارات ا.ن آقا ئی... علاقه دارند، تعجب آور این است که کانون وبلاگنویسان عضویت "مخترع" چیزکی را پذیرفته است با اسم با مسمی:

    Lomier

    حدبدترین فیها خالدون این "وبلاگ" مستطاب شامل چهار فقره مطلب ("روز ا.ن لاینی") تشریف دارد :
    1- مورخ 4 مهر، 1384
    2- مورخ 5 مهر، 1384
    3- مورخ 6 آبان، 1384
    4-مورخ 5 آذر، 4-1384

    -البته یک فقره "مطلب" شماره پنج (مورخ 7فروردین 1385 )هم زاد و ولد شده است (که المثنای چهار کلمه ای برابر اصلش تقدیم حضورتان می گردد): "سلام، سال نو مبارک"!

    با توجه به این که بین دو "مطلب" آخر(مورخ 5 آذر 1384) و ما قبل آخر (مورخ 7 فروردین 1385) "وبلاگ" فوق التوصیف بیش از سه ماه (دقیق تر: چهار ماه دو روز) فاصله افتاده است، به این وسیله و عطف به بند "ب" ماده 16 فصل چهارم اساسنامه پن لاگ، پبشنهاد اخراج آقای سید ابراهیم نبوی، مبتکر و مسئول " وبلاگ" کذا را مطرح می کنم.

    امیدوارم یکایک اعضای شورای دبيرانِ پنلاگ، هر چه زودتر (حتی قبل از تشکیل مجمع عمومی) دیدگاه شخصی خودرا در مورد این پیشنهاد اعلام کنند.


    با احترام



    دوشنبه ۷ فروردين ١٣٨۵ – ٢۷ مارس ٢٠٠۶

    پاسخحذف
  11. مـنـتظر آپ دیـتم هـا... ادامـه رو بـنویس لـطـفن

    پاسخحذف
  12. سلام و سال نو مبارک.از این پستتون خیلی خوشم اومد .عالی بود.
    ضمنا یه تقاضا ازتئن داشتم می خواستم اگه براتون مقدور باشه لینک وبلاگ من رو هم تو قسمت پیوند ها بذارین...
    موفق و پیروز باسین.

    پاسخحذف