ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۵

با سلام ...

انتظار




Giləki Wikipedia
برای ایکه بدانید چگونه از درخواست دوستان برای اضافه کردن صفحات گیلکی به ویکی پدیا، حمایت کنید، یک سری به ورگ بزنید!



میگویند سد سیوند ابگیری شده، اما در صفحه کمیتهء بین المللی برای نجات آثار باستانی و دشت پاسارگارد، سخن از ماه مهر و آذر (اکتبر)هست. اگر کسی خبر دقیق و منبع مشخص دارد، اعلام کند.

۸ نظر:

  1. درود ارمین جان
    در مورد نکته دوم
    از انجا که خود بنده عضو کمیته هستم
    خدمت عرض کنم که عکسها که جدیدا منتشر شده به وسیله فتو شاپ
    توسط کسانی ساخته و منتشر شده
    که واقعیت ندارد
    هر چند در صورت ابگیری سد در مهر ماه دیدن چنین تصاویری در اینده دور قابل تصور خواهد بود

    پاسخحذف
  2. گیلان خطه ای است که مردمانش قلمی سبز دارند و اهل نگارش اند. چه بسیارند گیلانیانی که تالیفات گوناگون ارائه کرده اند و یا در نشریات و مطبوعات در کارند.پس از ظهور اینترنت و توسعه یافتن مکتوبات آن لاین هم گیلانیان، باز از دنیا عقب نماندند و چه بسیار سایتها و وبلاگهایی که با قلم سبزنویسان گیلانی اداره میگردد.اکنون وبلاگ "گیلانیان" براه افتاده است که صاحب قلمان آن لاین گیلانی را دور هم گرد آورد تا علاوه بر آنکه ارتباط تنگاتنگ تری با هم داشته باشند، گلچینی از آثار خود را یکجا به جهانیان ارائه دهند.
    همه گیلانیان صاحبان این وبلاگند که فعلاً بصورت آزمایشی در بلاگر به ثبت رسیده است، و می توانند با فرستادن تنها یک ایمیل به جمع ما بپیوندند. ما به گرمی دست سبزشان را میفشاریم.
    منتظر آثار سبز گیلانیان باشید

    پاسخحذف
  3. ما جمعه گذشته گيلان بوديم !اما فقط يادمون آمد كه در اسالم وقتي بنده براي خريد ميوه ماشينم رو پارك فرموده بودم لب جوب . آقايي بلند بالا اومددر ميوه فروشي و پرسيد اون ماشين مال شماس ؟ گفتم بله . گفت زديم بهش . دي !
    اين بود از خاطره مسافرت به گيلان. البته از جاده خلخال طي طريق فرموده و اوبا ديده و ناهار خورده و مقداري هم خوشي كرديم و تصادف از يادمان رفت و كلي خنده رو بوديم تا رسيديم اهر. اما " ورگ" را هنوز نديدم تا طلب ديه كنم؟!

    پاسخحذف
  4. سلام بعيد ميدونم سد آبگيري شده باشد چون خبرش مثل بمب ميتركيد يعني اميدوارم اينگونه باشه!!! ممنون

    پاسخحذف
  5. سلام.در انتظار چی هستی٫همشهری.اين ورگ هميشه کارهای جالب ميکنه.

    پاسخحذف
  6. آرمیـن عـزیز درود
    بـه گـمونـم وقـتی که داشـتنـد فـهم و شــعور رو تـقســیم میـکردنـد آقای اَ.ن. تـو صـف حـماقت خـوابش بـرده بـوده...چـون قــدمـا گـفـته انـد "آدم احـمق آدمیـست که زیاد حـرف میـزنـد و اگــر مـیدانـست که زیـاد حـرف میـزنـد دیگــر احـمق نـبود"ـ

    پاسخحذف
  7. راسـتی
    تـصمیم گـرفـته ام راهـزن ِ اینـترنـتی بـشم ! برای شـروع هـم مـتن سرکار رو در باب حـمایت از "گـیلک ویکی پـدیا" کـش میرم ؛)ـ

    پاسخحذف
  8. Ti das dard nakune refeq. Ti dam garm. Yaa Ali

    پاسخحذف