ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۸

با سلام ...

گول را چگونه می‌خورند؟

وقتی تاریخ قم‌حوری را مرور کردم، از خود پرسیدم گول را چگونه می‌خوریم و بحث چرا بکنار .... با اینکه می‌دانستیم قول‌ و قرارهای خمینی غیر ممکن هست باور کردیم اما حرف‌های دیگر که خواست و عمل آینده را کاملا آشکار می‌کرد، نشنیده گرفتیم. با اینکه قانون اساسی کاملا واضح می‌کرد که نتیجه چه خواهد شد، رای آری دادیم. و در ادامه قول و قرارها با اینکه می‌دانستیم آنها برخلاف میل و خواست‌هایشان هست، باور کردیم و لبیک و آری گفتیم.
و سناریوی ایندفعه ... بعد از چهار سال مترسکی فاقد شخصیت و پرورش ترس، که همیشه رهبر بزرگمان هست، و چنان جنجال انتخاباتبی که تابحال ایران ندیده بود، راه انداختند و آنهم با چنان مهارتی که نگو و نپرس، اکثریت بزرگی را برای لبیک گویی آماده کردند. و دوباره و طبق معمول چه شعارهایی و چه قول‌هایی در گوی میدان نیانداختند و جالب اینکه آنها تازگی هم ندارند. آیا دوباره گول خواهیم خورد؟ آیا برای چندمین بار به طرفداران و خواستداران ولایت فقیه و قانون اساسی قم‌حوری رای خواهیم داد!!!؟... آری ... چونکه گول را با کمال میل می‌خوریم!




همای و گروه مستان
پشیمانم

۳ نظر:

  1. آرمين جان
    به بركت پولهاي هاشمي گول كه سهل است اين جماعت همه چيز ميخورند. يك عده جوان سوسول با كمك لمپن هاي شهري و اوباش كه از هاشمي پول گرفته اند درود بر هاشمي ميگويند و به خيل خودشان خيلي هم روشنفكر هستند.
    اما مسئله اينست كه تمام اين اتفاقات جلوي چشم شهرونداني اتفاق افتاد كه مردد در شركت در انتخابات بودند. منظورم اكثريت خاموش است . درست است كه اين موج باعث شركت و حضور لمپن ها در انتخابات شد ولي تحريمي ها رآي با ارزش شهروندان مترقي را به جايش بدست آوردند.

    پاسخحذف
  2. گول می خوریم (خودمونو گول می زنیم) چون گول خوردن راحتتر از بکارگرفتن عقل و شـعور است
    اینجوری خیلی راحت میشه گناه رو انداخت گردن یکی دیگه اما اگر از عقلت استفاده کردی مجبوری پای تصمیماتت هم بایستی و پاسخگوی افکار و رفتارت باشی !!
    اینهم چیزیه که به مذاق ملت از خودراضی و همه چیز بهتر دان ایران خوش نمیاد آرمین گرامی
    شاد باشی
    کیانوش

    پاسخحذف
  3. گول می خوریم چون ایستادن خستگی دارد
    گول می خوریم چون گرسنه ایم
    گول می خوریم چون هنوز اسطوره پرستیم و منتظر تا یکی بیاید ، کسی که می دانیم هیچکس نیست
    در بلاگ نیوز لینک داده شد

    پاسخحذف