ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۹

با سلام ...

از حضور نمایندگان رژیم جمهوری اسلامی ایران در مجامع خارج از کشور جلوگیری کنیم!

جامعه آتلانتیک آلمان بار دیگر اعلام نموده است که که در تاریخ ٥ مه ٢٠١٠ میزگردی را تحت عنوان " موقعیت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران ، سیاست امنیتی آن و موضع آلمان" با شرکت سفیر جمهوری اسلامی ،علیرضا شیخ عطاربرگزار می نماید. این شیخ که مسئول سرکوب مردم کردستان در سالهای ١٩٨٥-١٩٨٠ است ،همواره از حامیان جنایات رژیم اسلامی ایران بوده و می باشد. امید نوری پور،کارشناس امور امنیتی حزب سبزهای آلمان و یکی از مسولین جامعه آتلانتیک آلمان در این میز گرد با سفیر رژیم به بحث و گفتگو می نشیند.


همانطوری که در موضوع گفتگوی این میزگرد آمده است، وضعیت اسفبار حقوق بشر در ایران، پیگرد و دستگیری ، اعدام ، شکنجه و تجاوز آزادیخواهان مورد گفتگو نیست. این گفتگو در شرایطی انجام می گیرد که دولت ایران از طرف مجامع و دول جهان در انزوا قرار گرفته و از سوی شورای امنیت سازمان ملل تهدید به تحریم های اقتصادی و سیاسی می باشد. به نظر ما این گفتگو می خواهد پای نمایندگان این رژیم جنایتکار و منزوی را در مجامع بین المللی باز کند و نقض حقوق بشررا در ایران نادیده میگیرد.
لازم به یادآوری است که قرار بود که این نشست در تاریخ ٢٤ فوریه ٢٠١٠ برگزار شود اما به دلیل اعتراضات اپوزیسیون ایران ، نیروها و شخصیت های آلمانی این میزگرد لغو شد.

ما در اعتراض به دعوت از نماینده رژیم ترور و جنایت به این نشست طی نامه ای به برگزارکنندگان نیز اطلاع داه ایم که در صورت عدم لغو دعوت ازسفیر رژیم اسلامی ایران، درمقابل محل برگزاری این میزگرد دست به اعتراض خواهیم زد.
با شرکت وسیع در این گردهمایی اعتراضی و با افشای بیش از سه دهه جنایت رژیم اسلامی ایران اجازه ندهیم که نمایندگان این رژیم در مجامع بین المللی حضور پیدا کنند.
مکان :
ARD-Hauptstadtstudio
Wilhelmstraße 67a
10117 Berlin
زمان: چهار شنبه، ٥ مه٢٠١٠ ساعت ١٨

برگزارکنندگان:
انجمن رنگ انتخاب دمکراتیک
ایرانیان سکولار طرفدار دمکراسی و آزادی- برلن
کانون پناهندگان سیاسی ایران- برلن
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران- برلن
(KUPG_RAN@YAHOO.DE)

برای اطلاع بیشتر پیرامون اهداف این چامعه می توانید به سایت این نهاد مراجعه کنید.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر