ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۱

با سلام ...

آلبوم عکس برلين

آلبوم عکس برلين را تا آخرين طلوع خورشيد سال ۱۹۹۹ ميلادي به اتمام رسيره. بقيه شايد طول بکشه. دليلش اين تکنيک گيج کننده است. اين آلبوم را در تريپود گذاشتم که جا زياد داره. اما از تنها سرور که اونجا با زور و زحمت ميشه آپلاود کنم ۴۰ تا ۵۰ روز تعطيله. در حالي که سرور دانشگاه در اصل يکي و حالا چرا در قسمت فيزيک ميشه و از قسمت عمومي اصلاْ نميشه و رياضي گه گاهي........ هنوز نفهميدم.

از آقاي عليرضابخاطره رهنماهي ايشون ممنونم.

بزودي آلبوم عکس شهرهاي ديگر هم در نت ميزارم.
متاسفانه از آمستردم که شهري بسيار زيبا عکس پيدا نمي کنم و از مونيخ هم فقط يکي دو تا عکس دارم. خوش بخنديد که حدستان حتماْ درست است که چرا من نميدونم که از اين دو شهر اصلاْ عکس گرفتم يا نه و اگر گرفتم باهاشون چيکار کردم ......

تا بعد
آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر