ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۲

با سلام ...

جورج الله بوش

پريروز آقای جورج الله بوش به مردم جهان اعلام نمود که « جهان مطمعن تر شد.» تروريستها يک پشتيبان کمتر دارند و لابد خطر حمله و يورش با سلاح های abc هم از بين رفت.
اه چرا ميخنديد خوب راست ميگه ديگه. مگر يادتون رفت که اين دولت با بمبهای اتم شهرها با خاک يکسان کرد. از 60 سال به پيش بدون اعلان جنگ با کشورهای مخطلف به نزاع پرداخت و از کشورهاي که به همسايه خود حمله کردند پشتيباني کرد و وقتي از بمبهای شيميايي در اين جنگها استفاده ميشد ناديده ميگرفت. و حتي دعوت به يورش ميکرد. آيا يادتون رفت که در دهه 60 و 70 از گروهاي تروريستی راست پشتيبانی و از چپ استفاده ميشد؟ مگر همين دولت نبود که بن لادن را آموزش و گروه تروريستي او را پرورش و مسلح کرد و طالبان را به جان مردم افغانستان انداخت. مخصوصاً ديکتاتورهايي که به کمکشان به قدرت رسيدند و يا بعد از به قدرت رسيدن به انواع مخطلف (پول و اسلحه و آموزش در مدرسه نظامي ) ياري کردند از ياد نبريد. و به فراموشي سپرده نشه که هر سال چقدر خرج براي خريد اسلحه و ساخت آلات جنگی جديدتر و وحشتناکتر و کشنده تر و .... ميکرد. همه را تهديد به گوش کردن و پشتيباني از روش و راه خود ميکرد و با زور و نيرنگ هم به اهداف خود ميرسيد و حتي حاضر نبود که شهروندهای جنايتکار خود را تحويل دادگاهای کشورهای ديگه بده و حتی گفت که دادگاه بين المللي هم حق نداره شهروند اين مملکت را محاکمه کنه و اگر هم جرات کنند کسي را دستگير کنند با کمک ارتش او را نجات خواهد کرد. و اگر دادگاهاي خود شهروند يک کشور ديگر را بخواهند محاکمه کنند بايد تحويل داده بشند يا به آنها ضربه اقتصادي وارد و اگر خيلي ضعيف هستند لشکرکشي هم ميشه.
و الان ديگه ان خطرها همچين کم شده که دنيا مطمعن شده.

آاووووووووووووو مرا دينی !!!!

ببخشيد يک لحظه خوشباور شده بودم و خيال کردم که جهان مطمعن شده و يا از روی راحتي من هم به خودم گفتم کاری که ديگران ميتونند انجام بدهند چرا من نکنم: دروغ يک دروغگو را باور کنم و خيالم را راحت کنم.

اينکارها را همه آمريکا از 60 سال پيش کرده و عراق از 25 سال پيش به اين گروه پيوسته و تا وقتي که خطرناک بوده کسي به خيالش نبود و ککش هم نميگزيد تا ديگه هيچ شده بود و بدرد نميخورد و نميتونست کسي را تهديد کنه و يک جنگ و بکش بکش راه بندازه تصميم گرفته شد که خطرناک و بايد از بين بره ( آره ديگه خيلي خطرناک شده بود بالاي ۱۰ سال بود که به کسي حمله نکرد) و حتما دوباره عراق بازسازي و با مدرنترين آلات جنگي مسلح ميشه که ديگه خطري براي سيستم سرمايه داري نباشه. يعني هروقت به جنگي و بکش بکش احتياج داشتند و دستهاي خودشون بخاطر بخور بخور پر بود دوباره يک چشمک بزنند و عراق را به جان مردم منطقه بندازند.

به اميد اينکه يکروزي خودشون را هم آزاد کنند تا جهان واقعاً مطمعن تر بشه !!
----------------------------------------------------------------

چند مقاله:
آمريکا: تعرض به ايران يا سوريه؟ از بهرام رحماني
از آرش کمانگر سرلوحه اش خيلي طولاني بود
کنترل نظامي کره زمين
----------------------------------------------------------------

چند نکته در پيرامون وبلاگ و خودم:

۱.با اجازه رنگ را دوباره عوض کردم و ميخواستم بپرسم قرمز بود بهتر ميشد خوند يا الآن.
۲. اين وبلاگ نويسي و مخصوصا وبلاگ خوني چه چيز عجيبيه. من در اين ۳ ماه ۱۰ کيلو وزنم رفت بالا و ديروز غرق خوندن وبلاگها بودم که يکهو يادم آمد از اين هفته ترم تازه شروع شده و من هم ۲ ساعت پيش بايست سر کلاس ميرفتم (يعني تا تموم شد من يادم اومد، بيده اي چي بوبوسته). البته امروز ساعت ۱۲ بايد برم اميدوارم يادم نره :-) جدي ميگم چونکه واحد ۱ ساله است و در اين ۲ ترم اگر ۳ روز نري رد ميشي و دوباره بايد بخوني و چونکه اين رشته دانشجو کم داره زود زود بايد ۱ سال صبر کنم تا يکنفر پيدا شه تا همين درس را بده. من سال پيش ميخواستم ۱ واحد بگيرم نشد و هنوز کسي نيست که اون درس رو دوباره بده و فکر نکنم که ترم بعد هم کسي اين درس رو بده چونکه فقط مخصوص ترم تابستاني و اميدوارم که پرفسور نمرده باشه چونکه اينها بهانه بي پولي آوردند و قرار اگر کسي بميره و يا بازنشست بشه کسي ديگر را استخدام نکنند و دانشجويان برن سر کلاس ديگه که تقريبا همون را درس ميده.
براي مثال: اگر پرفسور رياضي براي شيميستها مرد و يا بازنشسته شد، دانشجويان شيمي برند پهلوي پرفسور رياضي براي...دانان رياضي بخونند. همينجوري از اين چند سال اخير از ۱۵ بخش (فاکولتت) فعلا ۷ تا کردند !!!!
----------------------------------------------------------------

شما را به خودتون ميسپرم

آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر