ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۸۲

با سلام ...

برای برنده شدن جايزه نوبل چيکار بايد کرد!!!!!!!!

گرم از مکانی سرد !!!

چند روز بود که وقت نکردم در دنيا اينترنت دخالت کنم و به وبلاگها سر بزنم و يا در اينجا بنويسم. دليلش هم يک ديدار کوتاه بعد از دوری طولانی بود که برای چند روز بوی ايران و دوستان و خانواده را برای من آورد......
در اصل ميخواستم برم وبلاگ دوستان را بخونم اما از بالا دستور اومد که بنويسم و من هم بچه حرف گوش کن :-)

غروب بالای بامها




--------------------------------------------------------

برای برنده شدن جايزه نوبل چيکار بايد کرد!!!!!!!!

و يک پند که چه جوری آدم ميتونه به راحتی جايزه نوبل را برنده بشه و مطمعن باشيد که اين را راحتترين و آسانترين است. ببخشيد اما ازين طريق هر خری ميتونه برنده جايزه نوبل بشه و خيليها هم شدند.
اول بايد به سياست راه پيدا کنيد و داخل دولت مطلوبتان و يا گروه مورد نظرتان شويد و اين کار چنان سختي نيست.
دوم بايد خودتون را به خريت و نادانی بزنيد و وانمود کنيد که حرف بزرگان (سرمايه داران) را گوش ميکنيد تا دست شما را بگيرند و در گروه يا دولت خود با کمک از پله های موفقيت به بالا ببرند.
سوم بايد نشون بدهيد که آدم کودن و بی شعوری هستيد و سواد درست حسابی هم نداريد، خرافاطي و خداپرست هستيد تارياست کشور و يا ارتشی را به عهده شما بدهند (هرچه بيشعورتر ارتش مجهز تر ).
چهارم بايد (و اين بايد از همه بايدتر است) ثابت کنيد که رحم و مروت نداريد و برای رسيدن به هدفهای خود و بزرگان حاضر به هر جناياتی هستيد تا به شما اجازه جنگی طولانی و کشتکشتاری وسيع بدهند.
از قدم بعدی يکم سخت ميشه شايد بعضی هاتون بايد برن کلاس هنرپيشگی و يا چه جوری دروغ آشکار بگم بدون اينکه سرخ بشم.
پنجم به ملت اعلام ميکنيد که شما هرگز جنگ را دوست نداشتيد و مجبور به جنگ شديد و ديگر نميخواهيد خون مردم بيگناه بريزد ، صلح بهتر و کشتکشتار بس است و ازين سخنان.
ششم چونکه اگر فوری به کشتکشتار اتمام دهيد و زحمتی نکشيد امکان داره به يکنفر ديگه جايزه بدند شروع ميکنيد که با اين قرارها نميتوانيد صلح کنيد و اگر شما بکشند و تيکه تيکه کنندبهتر از صلح است. بعد اينجا و آنجا کنفراس و نشست و برخاست ميزاريد هی قيافه ميگيريد تا صلح بشه همه خيال کنند که کار مشکلی کرديد و با چه فداکاری شما تن به اين عمل داديد
اگر به اين پند گوش دهيد شما برنده جايزه نوبل ميشويد و نبايستی دانشگاه بريد ساليان دراز درس بخونيد و پژوهش کنيد و با اشخاصی که حرف شما را قبول ندارند جر و بحث کنيد و نبايد اينشتاين ، بر ، پلانک، کوری، شاو ، همينگوی و ساتره باشيد بلکه کافی آدمکش و تروريست باشيد مثل :کارتر، کيم، يوم و تريمبل، رابين و عرفات، د کلرک، گورباچف، سادات و بگين، و بزرگتری جنايتکار قرن ۲۰ ميلادی هنری کيسينجر .

فقط کم مونده بود به خمينی و صدام هم جايزه نوبل بدند اما اونموقع کسي نبود بهشون بگه که آتش بست کافی نيست بلکه بايد درست حسابی صلح بکنند .......

اگر مطلب پاييني را هنوز نخونديد يک ديد بزنيد
خودتان حافظ
آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر