ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۵، ۱۳۸۲

با سلام ...

در جواب به يک پيام:

من گفتم که در سال ۱۹۹۶ براي هر شخص روزانه ۸۰۰ گرم گندوم بود . شما ميگوييد اگر هند ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعيت داشت کسي از گرسنگي نميمرد !؟ بدانيد که به اندازه کافي و براي همه جا و غذا است. اما در يک سيستم سرمايه داري وقتي همه دارا باشند قيمت پايين مي آيد و وقتي قيمت پايين بيايد در دنيايي که درآمد و سود مالي جزو مهمترين اسولات زندگي شده، کسي فاييده در توليد اين ماده نخواهد ديد و در نتيجه روي به يک کار ديکه مي آورد و در مورد مواد غذايي نتيجه اش قحطي و مرگ و مير بيشتر خواهد بود. در نتيجه با اينکه به اندازه کافي مواد غذايي موجود هست نبايد همه به آن دسترسي داشته باشند تا سران سرمايه بتوانند در بورسهاي لندن و برلن و .... سودهاي کلان بجيب بزنند و من و شما هم دچار قحطي نشويم.
در مورد کافي بودن مکان ميشه برزيل را زير نظر گرفت که گرسنگانش اندک نيستند. با اينکه زمينداران بزرگي هستند که درصدي از زمينشان را بعنوان مزرعه براي کشورهاي پولدار و مردمش براي کاشت قهوه و شکر و کاکائو و موز و ... استفاده ميکنند و بقيه استفاده نميشه، حاضر نيستند آن را به بيزمينان بدهند تا اونها براي مصرف خود (نه براي فروش و درآمد) محصولات غذايي کاشت و شکم خود و فرزندانشان را سير کنند. دليلش هم همين سيستم سرمايه داري هست. اگر اين کار را انجام دهند و احتياج به مواد غذايي نباشد ، قيمتها پايين رفته و دهقانان اروپا و آمريکا حاضر به کشت نخاهند شد و بيکاري و قحطي بوجود خواهد آمد و يک خطر ديگه هم داره اگر زمين را بهشان بدهند دولت آمريکا بعنوان خطر کمونيست حتما در برزيل کودتا خواهد کرد ...
اما ببخشيد اگر بي احترامي ميکنم اما اين حرفها از همون حرفهايي بود که گفتم :
»من خيلي از اشخاص ميشناسم که روي خود اسم دانشجو گذاشتند و در اصل مغزهاي اين دنيا هستند اما با جنگ و کنترل جمعيت موافقند و يک عمل اجباری براي راحتي و رفاه بشر ميدونند و با اينهمه سوادي و شناختی که از سيستم سرمايه داری داشتند اما کمبود مواد غذايي را باور و ازين دروغ دفاع و او را پخش ميکردند.«

خيلي دوست دارم بدونم که آيا و چرا شما اين دروغ را باور و پخش ميکنيد. در سيستم سرمايه داري اگر همه جهان ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعيت داشته باشه و به اندازه کافي مواد غذايي موجود باشه (مسئله اينه که در جهان ۶ ملياردي هم براي همه غذا و جا هست) کي ميخواهد فداکاري کنه و مجاني به کارش ادامه بده و بدون سود براي بقيه کشت و کار کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما ؟؟؟؟
مگر در گذشته وقتي جمعيت کمتر بود مرگ و مير هم کمتر بود؟ نخير خيلي بيشتر هم ميمردند.
بخاطر سيستم بايد روزانه ۲۲۰۰۰ کودک از گرسنگي بميره و خيلي بيشتر گرسنگي بکشند (با اينکه به اندازه کافي براي همه موجود هست) تا من و شما به اندازه کافي و يا بيشتر از اندازه داشته باشيم.

تکرار ميکنم فقط در يک سيستم سرمايه داري امروزه که حرصي بيکران دارد و توسط انسانهايي که هرگز سير نميشوند (حتما همينها هم ميخاهند جزو صد هزار نفر باشند و بقيه که خلاصه آدم به حساب نمي آيند) امکان کمبود ماده براي بشر با اينکه به اندازه کافي و حتي بيش از حد دارا بودن آن مواد ممکن است .

فقط فکر کنيد ۸۰۰ گرم گندم براي هرنفر در روز و بقيه مواد غذايي هم پيشکششون ... اما اگر بقيه هم حساب کنيم ... آيا اين بيش از حد احتياج نيست ... با اينحال و فقط و فقط براي سود سرمايه داري و نيامدن قحطي بخاطر اين سيستم و طرز فکر بشر هر روز بالاي ۲۰ هزار کودک قرباني ميکنيم و اين فقط قرباني هست و نه مانند گذشته بخاطر کمبود و ندانستن که هم داريم و هم ميدانيم ، قرباني براي بتي به نام پول، ملک و مال ......




از خيليها خواسته شد که اين اطلاعيه را پخش کنند. من کسان پشت اين سخن را نميشناسم و چونکه خود در ايران نيستم و نميتونم به خواسته هاي اين اطلاييه عمل کنم ، از شما هم نخواهم خواست که بهش عمل کنيد. اما حتما بخونيد و اگر کسي اين گروه را ميشناسه يک توضيح هم بده ... و اما شک من که در پيام وبلاگ آزادي بقلم افشين زند گفتم پابرجاست: « ...من فکر کنم ارتش آمريکا وقتی به ايران حمله کنه که جمهوری اسلامی در خطر بيافته... »
خوندن ضرر نداره اما اگر آمريکاييها اون دروبرها نبودند ......
تهاجم دانشجويي را آغاز کنيم
خلاصه اين کارها بايد زودتر ميشد. بااينحال نه توصيه ميکنم و نه منع !؟ جونکه يک خوبي داره از دست اين ايل و تبار رها ميشيم اما امکان داره دوباره از اين جريان هم سو استفاده بشه .....

بزودي يک دروغ آمريکايي (سران سرمايه) در مورد جمهوري اسلامي که نشون ميده اينها از اول باهم و همراه بودند و نشون ميده که ماموريت آخوندها آماده کردن ايراني ها براي اشغال ايران توسط ارتش سرمايه جهاني بود و هست .

به اميد رهايي ايران و جهان از زير سلطه ناداني

آرمين گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر