ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۲

با سلام ...

تشکر و يک انتقاد:

با تشکر از دبيرکل گورآباد که حداقل لطف کردند و به من گفتند که بهش نفتکش می گويند.
و انتقاد از آقای پولاد همايوني که غلطها و اشتباهات منو ميگيرند، اما يادشون ميره که به من هم بگويند. واقع بينانه (ميدونم غلط است) ترجمه اش کردم که يکم شاعرانه بشه (بگيد غلط کردی هم حق داريد) . و من فکر کنم، اما متمعاً نیستم که بجای »يک بت پرست« میشه گفت: بت پرستی. و اما در مورد آهسته بودن صفحه: متاسفانه شما اشتباه ميکنيد و من هم اينو مستقيم به شما نميتونم بگم برای اينکه نه سيستم نظرخواهی داريد و نه پست. آهستگی وبلاگ من به عکسهای بزرگ و اگر سيستم نظرخواهی کرم بريزه ربط داره. و به نوشته که اصلا حجمی نداره تا سنگين باشه و صفحه را آهسته کند ربطي نداره. يک خواهش: غلط ها را به من هم بگوييد تا من هم ياد بگيرم.

صفحه آقاي همايوني را با کمک technorati پيدا کردم. در اين صفحه ميتونيد اسم وبلاگ را بنويسيد و بهتون ميگه که کي به شما لينک داده. البته اگر لينک با کمک جاوا (اونجوري که من به شما لينک دادم) نباشه!



اينهم بخونيد: کار اينها تمامه

بازهم توصيه ميکنم که رفتن به خيابان براي آزادي مهم است اما مواضبت که زد و خورد و کشتکشتار نشه با شماست، که اون حرامزاده هاي رفتني دستور ديگه دارند. بر شماست که نقشه آنها را خراب کنيد.

لطفا هول پايين رو هم همشو بخونيد و بگيد آيا فقط من اين خطر را ميبينم؟؟؟

به اميد نابودي سلطه آخوندي و به اميد روزي که به بت و تک فرد بالاي سر(حالا به هر اسم و تيتر باشه) احتياجي نداشته باشيم

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر