ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۲

با سلام ...

دسيسه ورلد ترد سنتر - قسمت دوم

اسامه بن لادن قسمت اول

با اينکه فوری اسامه بن لادن مجرم اصلی شناحته شد و روز به روز شک بهش بيشتر شد، مدرک درست حسابی دست کسی نبود اما مسئولان و سران آمريکا نه فقط با اطمينان کامل از مقصر بودنش حرف ميزدند بلکه واقعاً مطمعن بودند. چرا؟ مگر ميدانستند!

اينکه اسامه يک مامور مخصوص سيا بود (و شايد هنور هم هست)، خيلي ميدونند. و اگر چيزي درباره معاملات خانواده لادن، که يکي از بزرگترين شرکتهای راه و ساختمان در خاورميانه را دارد، ميخواهيد بدانيد، کافيست از جرج دبليو بوش بپرسيد. در سال 1979 سرمایه اوليه برای تاسيس اولين شرکت نفت بوش توسط همسايه و دوست خلبانش در „National Air Unit“ ، جمز آر باث (James R. Bath)، که با نمايندگي دو مولتی مليونر سعودی ثروتمند شده بود: خليد بن محفوظ و سليم بن لادن. محفوظ بخاطر نقش مهمش در جنجال بانکی 1991، بانک بی سی سی آی (BCCI) به پرداخت جريمه 225 مليون دلاری محکوم شد. بانک BCCIبرای تميز کردن پولهای قاچاق مواد مخدر و برای معاهده ايران-کنترا مورد استفاده قرار ميگرفت. يعني بانک برای پولهای مافيا و سازمانهای جاسوسی بود. در سال 1980 برای اينکه شيخ سليم بن لادن در عمليات »سورپريز اکتبر« ("October Surprise") – يک ملاقات مخفي بين جمهوريخواهان آمريکا و فوندامنتاليستهای ايران، که در آن قرار گذاشته شده بود که گروگانهای سفارت آمريکا در اسارت بمانند تا جيمي کارتر در رای گيري ببازد و ريگان سر قدرت بيايد – بعنوان ميانجی خدمت خوبي کرده بود، برادر کوچکش اسامة بن لادن هم از طرف سازمان جاسوسي به کارگذاری گماشته شد. مأموريتش: مجاهدين افغانستان را ضد شوروی به يک ارتش قويتر (قوی ضربه) تبديل کند.
ادامه دارد ...



با تشکر از Mathias Broeckers

به اميد آگاهي و آزادي همه

آرمين گيله مرد



ديروز شک من بيشتر شد. در اين چندروز رسانه هاي غربي خبر زيادي از ايران نميدادند (کانالهاي پر تماشاچي). ديروز کانال يک آلمان بالاخره چانه اش باز کرد و گفت: ... ايندفعه دانشجويان هم خشونت به کار ميبرند ... . انگاري که مردم خودشون را ميخواهند آماده کنند که اگر قمهوري خودفروش دانشجويان را تار و مار کرد، بهانه اي داشته باشند تا در گوشه مانده و نگاه کنند. نگاه کنند تا بتوانند با خيال راحت ۲۵ سال ديگر هم به چپاول خود ادامه دهند.
براي اينکه نقشه سرمايه جهاني بهم بخوره فقط يک راه مناسب وجود داره:
اعتراض عمومي (اعتصاب و راهپيمايي بدون شعار و خشونت و شلوغ کردن)

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر