ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۲

با سلام ...

اسامه بن لادن قسمت دوم

همونجوری که قبلاً خميني را – بخاطر اينکه نفت ايران را، که شاه داوطلبانه نميخواست به خواست شرکتهای نفتی بزرگ (رتشيلد و راکفلر) مقدار استخراجش را تعين کند، تحت کنترل بگيرند – گذاشتند به راحتی از پاريس اولين کشور راديکال اسلامی تأسيس کند، با اينکه ايدئولوژيش را ميشناختند، در آنوقت هم اسامة جوان را مأموريت داشت تا با چمدانهای پر از دلار BCCI و شعارهای جهاد، جنگجويان مزدور برای جنگ مقدس استخدام کند تا شوروی را از کابل بيرون رانند. وقتی اين ماموريت در سال 1988 به ثمر رسيد، در يک صورت اسرارآميز با هواپيمايش در تکزاس سقوط ميکند، همون هواپيمايي که در مذاکرات مخفي سر گروگان های آمريکايي با ايران مورد استفاده قرار گرفت.

و اسامة؟ بنا بر تئوريه توطئه ليندن لا روش Lyndon La Rouche (تروتسکيست سابق و فاشيست نو)، اسامة از 1988 فقط توسط سازمانهای جاسوسی انگليس هدايت ميشود. بعنوان پرداختکننده پول به گروه های ترور اسلامي که در خدمت هدفهای ژئوپليتيک انگليس در آفريقای شمالی و خاورميانه هستند. بنا بر اين منطق، ترور 11 سپتامبر يک عمل از طرف خانواده رتشيلد „Rothschield-Clan“ ضد رقيب خود سر تسلط جهانی جمع راکفلر „Rockefeller-Mob“ بود، که در جنگ بين مسيحيان و مسلمانان هر دو سود کلانی خواهند کرد ( کردند و ميکنند چونکه جنگ هنوز تموم نشده) ...

و بن لادن ثروت خود (مليونهاش) را زير تخت خود در افغانستان قايم نکرده بود بلکه در اموال غير منقول در لندن و سهامهای نفتی در تکزاس سرمايه گذاري کرده.



در آينده:
دسيسه ورلد ترد سنتر - قسمت سوم
قافلگير توسط اراذل خانگی



اين دسيسه ها تازگي نداره، اما بخاطر ندانستن و نا آگاهي هميشه اتفاق مي افته و ما هم هميشه گول ميخوريم. تنها راه جلوگيري:‌ آگاهي و شناخت و ياد گرفتن از گذشته و تا ما تاريخ و جريانات گذشته را معلم خود قرار ندهيم و فقط فراموشش کنيم، نميشه گفت که گذشته ها گذشته. بلکه هنوز ادامه داره؛ قربانيان بعدي: ايران و ايراني

آگاهي تنها راه بسوي آزادي
آرمين گيله مرد


اخبار آلمان درمورد تظاهرات ايران: ديروز در ادامه درگيريها ۱۰ نفر از نيرويهاي امنيتي زخمي شدند و بالاي صد نفر دستگير. پر ضد و خورد ترين شهر ديشب همدان بود که يک پليس سخت جريح شد.
وقتي در آلمان هم تظاهرات ميشه و پليس مردم را کتک ميزنه رسانه هاي مربوط به سيستم در گذارشات خود فقط تعداد زخمي شدگان پليس و سپس تعداد دستگير شدگان را نام ميبرند و به اين طريق دولت را بيگناه و ناچار به اعمال خود معرفي ميکنند. و البته اگر به يک دولت فشار ميخواهند بياورند و يا با او مخالفند تعداد زخمي و کشته شدگان مردم را ميگويند. شما چه فکر ميکنيد که چرا اينها درمورد ايران هم به اين طريق خبرگذاري ميکنند؟ اينها يکبار با تبليغ زياد براي خاتمي، ظاهر خوبي براي دولت قمهوري درست کردند و ايندفعه؟
تنها چاره اي که من ميبينم تابه اصطلاح دموکراسي هاي غرب به هدف خود نرسند (که ادامه غارت و پايين نگه داشتن ايران باشد): اعتراض عمومي (اعتصاب و راهپيمايي بدون شعار و خشونت و شلوغ کردن) که غير از اين، وقتي اينها اينجوري گذارش ميدهند، يعني آماده کردن مردم خود براي سرکوب دانشجويان ايران. که چه ثباتي و دولتي بهتر از اين خودفروشان براي جهان سرمايه داري غرب؟؟؟



لطفاْ منشور ۸۱ (روي عکس در ستون سمت چپ کليک کنيد) بخوانيد و اگر باهاش موافقيد از پشتيباني کردن با آن دريغ نکنيد.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر