ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۲

با سلام ...

دسیسه ورلد ترد سنتر قسمت نهم

جمجمه ها، استخوان ها و بوش ها - قسمت اول

درباره انجمن مخفی "جمجمه و استخوان" در دانشگاه يل و خانواده بوش اوايل کمکی چکن زده بودم. برای گزارشي کامل درباره اين انجمن به کتاب مورخ انگليسي آنتونی ساتن مراجعه کنيد (*) و يک مصاحبه با ايشان رو به انگليسي ميتونيد اینجا بخونيد. مهمي اين موضوع در این است که نه فقط ریيس جمهور قديمي بلکه رييس جمهور جرج دبليو. بوش هم جرو "مردان استخوان"، مثل پدربزرگان و عمو بزرگانشان، هست. وچونکه بسياری از نخبگان "زنبوران" ساحل شرقی آمريکا (زنبور=WASP :White-Anglo-Saxon-Protestant) ، که دارای مقامهای با نفوذ و قدرت در سياست خارجه و دارائي هستند، هم عضو اين انجمن هستند، ساتن به اين نتيجه رسيد که اعضای "جمجمه و استخوان" هم نازيهای آلمان و همچنين کمونيستهای اروپای شرقی را اول حمايت و با پول بزرگ و تقويت کردند تا سپس آنها در "ترکيب بزرگ" جنگ جهانی دوم و جنگ سرد نابود کنند.

افشاگريهای ساتن درباره "انجمن" پر از برگزيدگان و نخبگان که لژ "جمجمه و استخوان" هست او را به اين نتيجه رساند که يک انجمن برادرانه با سيرت نخبگان نژادپرست، "خون آبي"(**) ها، ضد یهوديان، ضد رنگين پوستان در سال 1832 تاسيس شد و هسته اين انجمن را هميشه خانواده های ثروتمند و اشرافيون نيو انگلاند داير ميکردند و فقط برای ظاهر سازی اشخاصی از مليت و دين ديگر برميداشتند.

ميگويند که پدربزرگ پرسکوت بوش (Prescott Bush) در سال 1917 يکي از مهمترين غنائم انجمن را که جمجمه رئيس قبيله آپاچه ها، جرونيمو، بود، خودش دزديد و به معبد باشگاه آورد. با اينکه اين کار به شوخی های باشگاه های کالجهای آمريکا شبيه هست و بقيه تشريفات تعريف شده اين انجمن برادري بشر را به فکر داستانهای تخيلی مي اندازد، مرد جمجمه پرسکوت بوش بعداً به مديريت بنگاه بانک اتحاد (Union Banking Corp.) و خط-هامبورگ-آمريکا، یکي از مهمترین حاميان و کمک کنندگان مالی نازي ها، شد. (***)

ادامه دارد ...

_ مصاحبه با آنتونی ساتن : http://www.freedomdomain.com/secretsocieties/suttoninterview.html

(*)Sutton, Antony C.: America's Secret Establishment: An Introduction to the Order of Skull and Bones. Liberty Press, Billings, Mont., 1986

(**) لقبی برای اشراف که خیال ميکردند رنگ خونشان با رنگ خون مردم فرق دارد ...

(***) در سال 1992 افشا شد که خانواده بوش ثروت خود را از معاملات با آلمان نازی بدست آوردند:

Webster G. Tarpley & Anton Chaitkin: Bush-An Unauthorizied Biography.

http://davidicke.www.50megs.com/icke/magazine/vol5/bush/bushb.htm

به درود

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر