ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۲

با سلام ...

دسیسه ورلد ترد سنتر - قسمت سيزدهم

ديروز يک گفتگو با سران سابق سازمان سيا را ديدم، باز با خود گفتم شرم و حيا هم خوب پیزی هست. از يکی معاون های رئيس و یکی از روئسا پرسيدند که چرا جلوی انقلاب در ايران و بقدرت رسيدن مسلمانان افراطی را نگرفتيد؟ خوب طبق معمول تقصیر را انداخت گردن کسی ديگر. حالا حدس بزنيد که و چرا!!!
گفت تقصيراول را محمد رضا شاه داشت. خوب حالا چرا. برای اينکه "ما" (يعنی سازمان سيا) خيال ميکرديم که از پليس و ارتش و پليس مخفی استفاده خواهد کرد و مردم را به خاک و خون خواهند کشاند تا قدرت را از دست ندهد. و دوما فرانسوی ها هم تقصير داشتند. برا اينکه ميدانستند که شاه مريض هست و خواهد مرد، اما به آمريکايي ها نگفتند. دلم واسه دولت آمريکا ميسوزد، کاملا بيگنها و در يک دنيا پر از گنه کاران. بوش پدر هم هنوز منتظر پوزش ويتنام هست (درينباره يکدفعه ديگر، شوخی نيست. واقعا تقصير کشتکشتار در ويتنام و هندوچين را به گردن ويتنامی ها انداحت و ازشون خواست که معذرت خواهی کنند)





Jihad Inc. - Made in USA قسمت اول

از آمريکا ياد گرفته اند: قبلا هرکی از سياست آمريکا انتقاد ميکرد، "ضد آمريکايی" کمونيست ظالم و کافر و احمق و دشمن آزادی و از جهنم دره فرار کرده هيولا بود و امروزه: "ضد آمريکايی" تروريست ظالم و کافر و احمق وحشی و دشمن آزادی و هيولای بايد به جهنم دره فرستاده. جرج دبليو بوشی که کسی فکر نميکرد سواد دکلمه تروريست را بلد باشد چه برسد به معنی واقعی آن، کسی که غير از عرق خوری و به ثمر نرساندن کارهايی که با پول ديگران شروع کرده کرده بود و امضاء کردن حکم اعدام عملی ديگر نکرده بود، شده نجات دهنده بشر از دست ترور و تروريست. و هرکی ميخواهد ضد تروريست باشد کاری جز طرفداری از او و سياست دولت آمريکا ندارد. جالبی فقط درين نيست که جرج دبليو بوش مامور خدا و خوبی دنيا برای نابودی شيطان و بدی در دنيا هست، بلکه بن لادن، کسی که او با خانواده اش بيش از 20 سال رفاقت دارد و معامله ميکرد، کسی که دولت آمريکا او را بعنوان رهبر گروه سعودی مجاهدين تعليم داده و به آدمکشی تشويق کرده است، شيطان بزرگ قرن جديد شده است. و اين ناجی ما را فعلاً از دست دو دولت تبه کار نجات داده است. البته دو دولتی که بدون کمک دولت های آمريکا و عربستان سعودی، دوست دولت آمريکا، قدرتی نداشته و اصلا به قدرت نميرسيدند تا جنايت کنند. و هرکی از دولت آمريکا انتقاد کند، "ضد آمريکا" و در نتيجه ضد بشر و فقط لایق جهنم هست. بقول پرفسور آنتونی ساتن (Antony Sutton) که در مورد تامين کردن مالی هيتلر توسط دولت آمريکا: »بهترين دشمنی که با پول ميتوان خريد«. يا در اين مورد: بهترين دشمنی که با پول ميتوان ساخت.

در تفسير رسانه های گروهی غرب وقتی از بيوگرافی بن لادن سخن گفته ميشود فقط کوتاه به همکاری او با سازمان سيا در دهه هشتاد اشاره ميشود، چونکه به اندازه کافی مدرک و شاهد وجود دارد (*) و آنها نميتوانند منکرش شوند، اما اکثرا درباره تبديل وارث ميليونر به غول ترور از زندگينامه او بعد از سال 1990 تعريف ميکنند. البته در گوشه کناری کسانی بودند که تمام داستان ميگفتند و ميگويند. روزنامه "هيندو" در 27 سپتامبر 2001 در يک مقاله بنام "The Creation of Osama" يک اعلاميه را نقل قول کرده بود که اکثر رسانه های گروهی غرب، حرفش را نميزدند:

"انجمن انقلابی زنان افغانستان »Revolutionary Association of the Women of Afghanistan (RAWA) « در يک اعلاميه تاکيد ميکنند که حملات تروريستی را محکوم ميکنند و واقعيت اين هست که مردم افغانستان هيچ وابستگی به اسامة بن لادن و شرکای جرم او ندارند. اما متاسفانه برای ما معلوم شده است که دولت ايالات متحده آمريکا بود که ديکتاتور پاکستان ژنرال ضيا الحق را در باز کردن هزاران مکتب خانه حمايت کرد، که منشاء ظهور و توسعه طالبان بودند. همانجوری که همه ميدانند به گونه مشابهی اسامة هم شاگرد چشم آبی و خانگی سازمان سيا بود."

اما يادمان نرود که قيمتش را با همه اينحال مردم افغانستان دادند. بعد از شکنجه و ظلم و قتل عام از طرف طالبان، که دولت آمريکا به گريبانشان انداخت، توسط دولت آمريکا بمباران شدند و به خاک و خون کشيده و بقول معروف آزاد شدند. و بن لادن و ملا عمر معلوم نيست کدام گوری هستند.

ادامه دارد ...

(*)http://globalresearch.ca/articles/CHO109C.html


مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز

آرمین گيله مرد

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر