ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۳

با سلام ...

گرم از مکانی سرد

.... وای ديشب یخ کردم و امشب و فردا شب هم قرار دما منهای ۶ درجه شود.

کمی در مورد ترور و سودجویان ترور:

دولت اسرائيل شيخ ياسين را بقتل ميرساند.
حماس ميگويد: ديگر خط قرمز وجود ندارد و ما سران بالای دولت اسرائيل را ميکشيم (حتما;-) .
دولت اسرائيل: ما هم ياسر عرفات را ميکشيم.

تروريسم: ايجاد ترس و و حشت

ترس و وحشت: بمباران، با خاک يکسان کردن شهرها، خراب کردن خانه ها، انصار حزب الله، تارو مار کردن، زندانی کردن دگر انديشان، گاهی اوقات خلبانی، ارتش، بمبگذاری و نارنجک پرانی، چماقدارها و چاقو کشان، گروهای مسلح و قاتل، پخش مواد مخدر و ... خلاصه روش دستگاهای دولتی و حکومتی و خلاصه تر نشان اصلی و نشان دهندهء منبع گروها و سازمانهایی مثل حماس و القاعده و ...

مبارز مسلح آزاديخواه: کسی که با تروريستهایی که ايجاد رعب و وحشت ميکنند، مستقیم مبارزه ميکند.

بوش و شارون هم ادعا میکنند برای آزادی وطنش از تمام راههای ممکن استفاده میکنند و فکر نکنم اگر بگویم آنها تروریست هستند اعتراضی کنی. مبارز آزادیخواه کسی هست که با تروریستها (ارتش و ... ) مبارزه میکند و تروریست کسی هست که برای رسیدن به هدف سیاسیش ترس و وحشت در مردم تولید میکند .. یکی از دلایلی که من القاعده و حماس را در ماموریت این دولها میدانم همین هست که از روشهای ترور دولتی استفاده میکنند. اشتباه آزادیخواهان در دهه هفتاد و هشتاد هم شروع آنها از استفاده روشهای ترور دولتی بود(مدارکی در بعضی موارد هست که جاسوسان دولتی به این گروها رخنه کرده و آنها به استفاده از روش های ترور دولتی تشويق کردند و مواد منفجره بدستشان دادند). بی هدف هرکی بدستت رسید بکش تا بترسند .. اما دول تروریست از خداشان هست تا مردمشان بترسند تا بتوانند این ترس را بهانه قرار دههند تا به ترور خود ادامه دهند. پیروی از اعمال تروریستی فقط بفع خشونت پروران دولتهای آمریکا و اسرائیل و قمحوری و ... هست و خواهد بود. بخاطر همین دولت اسرائیل با قتل شیخ یاسین بنفع حماس کار کرد و قویترش کرد تا با کمک ترور های حماس بقدرت خود ثبات بخشد.
تا وقتی مردم اسرائیل از حماس بترسند قدرت را در دست تروریستهایی مثل شارون میگذارند و تا وقتی تروریستهایی مثل شارون بر مسند قدرت تکیه زده اند گروهایی مثل حماس که از بدبختی و بی عدالتی قدرت میگیرند، قویتر میشوند ونه آنها واقعا خواستدار صلح هستند و نه اینها واقعا خواستدار برقراری آزادی برای مردم فلسطین. روشی که حماس ازش استفاده ميکند فقط بفع تروريسهای در دولت اسرائيل خواهد بود و مانع آزادی مردم فلسطين خواهد شد که اين بنفع حماس هست.

باز هم صدرحمت به حشاشيان (داروفروشان) حسن صباح که جان خود را فدا ميکردند تا يکی از اين "حکام" را بکشند. اينها همه مانند آنانند که بخاطر واگذار نکردند فلانی يا نکشتن بساری مردم شهرها کور و کچل ميکردند و سرشان را از دم تيغ ميگذراندند.

دولتهای آمريکا و اسرائيل و قم حوری و دولهای دگر خاورميانه و انگليس و چين و روسيه و .... با ايجاد ترس و حشت مستقيم يا غير مستقيم با کمک ياران خود مثل حماس و القاعده و ... (که خود تعليم و تربيت داده و مسلحشان کردند) به اهداف خود میرسند و قدرت خود را ثبات ميبخشند. در تروريست بودن اينها هيچ شکی نيست و اگر ميخواهيم آزاديخواه باشيم بايد با همه اين تروريستها مبارزه کنيم اما آيا به هر طريقی که خود حق ميپنداريم!؟ نه فقط ترس و وحشت در دل مردم بی اندازيم تا مردم نا آگاه به تروريستان پناه ببرند.
هرکی بخود حق ميدهد و فقط خود را مجاز ميداند از اعمال تروريستی استفاده کند و تا وقتی از اعمال تروريستی استفاده شود، ترور بجا خواهند ماند.

آرمين گيله مرد

با تشکر از مسيح که مختصر اما کامل گفت:
هرکسي خودشو حق مي دونه و ديگرانو ناحق و خودشو مجاز به نابود کردن ناحق ...
واقعا اگه مبارزه اي بايد باشه ، واجبترينش مبارزه با چنين طرز تفکريه

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر