ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۳

با سلام ...

و دوازدهتان بدر ...

منوچهر ماسورى / “حكم اعدام امرى است غيرانسانى كه در ايران جمهورى اسلامى و پس از آن بايد لغو گردد.”

به ارنستو:
... من هم کتابی در مورد لغو حکم اعدام به زبانهای دیگر هم نمیشناسم اما دلایلی که من را مخالف اینجور احکام کرده یکی غیر انسانی بودنش هست و : اگر آدمکشی غلط ، نادرست و کار غیر قابل بخششی هست اول از همه باید دولتها سرمشق شوند و دست از قتل عمد بردارند و اعدام یک قتل عمد هست. بعدش هم انسان همیشه ممکن هست اشتباه کند و قضاوتش حال هرچقدر هم درس حقوق خوانده باشد فقط بدرد خودش میخورد و حتما بیگناهی را هم اعدام می کند همانطور که تابحال کرده است. و اگر هم چیزی در آین دنیا مقدس یا بهتر بگم باید مقدس باشد فقط این زندگی دو روزه هست و دولتها نباید با اعدام انسانی به مردم بگویند که با دلیل واجع و بنام حق (که نسبی هستند) مجازیم از عمد قتل کنیم ...


غروبی در برلين





This service is brought to you by: shemshad
Writer of this weblog
-سلام هموطن گرامی-
با توجه به تعطیل شدن گروه سیاسی پرشین بلاگ از شما که دارای سایت/وبلاگ سیاسی هستید، دعوت میشود با هر گرایشی که دارید سایت خود را در لیست بهترین سایتهای سیاسی فارسی ثبت کنید.
List address : www.siasi.tk
برای عضویت در این لیست اینجا کلیک کنید!

یک نکته مورد توجه: نه فقط اینکه پرشین بلاگ گروه سیاسی (لیست) رو بسته، بلکه خیلی از وبلاگهایی که ضد قم حوری سخن میگفتند و یا افکار داشتند که برای مسند قدرت روحانی نمایان خطرناک بود هم تعطیل کردند. امروز وقتی داشتم یکی ازین لیستهای وبلاگها را نگاه میکردم، چشمم به تعداد زیادی از وبلاگهای سکسی (بقول خودشان و با مشاهده عکسهای بنر وبلاگها) خورد. جالبیش درین بود که اکثر این وبلاگها در پرشین بلاگ بودند.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر