ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۳

با سلام ...

ژوئيه ۲۰۰۱ : ملاقات اسامة با سيا!-قسمت دوم

داستان مهمتر را اما روزنامه فيگارو "Figaro" منتشر کرد. مأمور و همه کارهء سازمان سيا در دوبی در تابستان سال ۲۰۰۱ با يک مجروح ملاقات مخصوص در بيمارستان آمريکايی (American Hospital) شهر داشت. ملاقات با دشمن شمارهء يک جهان، اسامة بن لادن که بنا به گذارش روزنامه از چهارم تا چهاردهم ژوئيه ۲۰۰۱ در آنجا بستری بود:
"هنگام بستری بودن در بيمارستان عده زيادی از خانواده اسامة، اشخاص نامدار و مهم سعودی و امارتی به عيادتش آمدند. يکی ازين عيادت کنندگان مامور محلی سيا بود، که خيلی او را در دوبی ميشناختند و او را هنگامی که داخل آسانسوری که به اتاق بن لادن ميرفت، شد در بيمارستان ديدند. چند روز بعد در مقابل دوستانش بخود باليد که با بن لادن ملاقت کرده است. منابع رسمی گذارش دادند که مامور سيا در روز پانزدهم ژوئيه به مرکز فراخوانده شد (يک روز بعد از بازگشت اسامة بن لادن به پاکستان)."
اين شخص از شعبه "شرکت" (۲) در دوبی چرا هشت هفته قبل از ترور يازده سپتامبر با بيمار ارولوژی و سر تروريستها گپ زد؟ آيا برای بيمار هديه همراه داشت؟ برای يک مليونر چه هديه ای داشت؟ حتما موکت بر براش نبرد. اما شايد کمی آنتراکس، يا يک چمدان کوکائين برای جنگجويان مقدس!؟ يا آخرين گذارش معاملاتی گروه کارلايل "Carlyle-Group" با سلامهای گرم خانواده بوش برای خانواده بن لادن؟؟ يا اينکه رمزهای لازم برای هواپيما ربايان تا بتوانند امنيت پرواز را گول بزنند يا مستقيم با شمارهء يک نيروی هوايی "Air-Force-One" (۳) تلفنی صحبت کنند؟ ميگويند (۴) بوش کمی قبل از سوءقصد تلفنی در هواپيما تهديد شد.
اما متاسفانه بخاطر يا بهتر بگويم به بهانه "امنيت ملی" نميشود اين سوال ها را از آن مأمور کرد، بخاطر همطن اين سوال ها بی جواب ميمانند. اما همين يک دليل بيشتر برای نگاه کردن دقيق لانه ترور در مرکز سيا در لنگلی "Langley" هست.
"سيا-ايسی(۵)-اسامة-طالبان" محور نفوذی دسيسه هستند و اين فقط ديگر بخاطر حدس ها و شک ها يک فرضيه نيست بلکه از بخش احتمالی بخاطر موضوعات مشابه تاريخی اين محور وارد بخش حقايق شده است. مقاله مفصل پرفسور چوسودفسکی که دوم نوامبر ۲۰۰۱ نوشته شد اين مسئله را کامل نشان ميدهد (۶): مدير ايسی ، ژنرال محمود احمد که بخاطر واريض کردن صدهزار دلار به محمد عطا اخراج شد (مراجعه شود به قسمت هفدهم پول، پول را تميز ميکند) يازدهم سپتامبر کجا بود؟ در آمريکا. آنجا چه کار ميکرد؟ چند روز بود که با نمايندگان مقام بالای پنتاگون (وزارت دفاع آمريکا) و کميته خارجه گفتگو ميکرد ...درمورد نظم و نظام بعد از جنگ.

(۲) "FIRM" شرکت، نامی است که ماموران سازمان سيا از آن بجای سازمان سيا استفاده ميکنند.
(۳) http://www.boeing.com/defense-space/military/af1
(۴)http://www.guerrillanews.com/newswire/185.html
(۵) ISI سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان
(۶) Professor Michel Chossudovsky: "Cover-up Or Complicity of The Bush Administration? The Role of Pakistan's Military Intelligence Agency (ISI) in the September 11 attacks!"

مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز

آرمين گيله مرد




از برلين:
جای شما خالی نباشد، جندروزی هست که این شهر پر از ماشین های مختلف پلیس و پلیسهای مختلف از آبپاش تا سنگر شکن، بزرگ و کوچک، با نشان و بی نشان، از هم استانها، با موتوسیکلت و پیاده، زره پوشیده و شخصی. رسماً به بهانه گردهمایی کشورهای اروپایی و سفر رییس جمهور اسرائيل. اما بنظر من چونکه این گردهمایی ها و بازدیدها همیشه بوده و هیچوقت اینقدر باطوم کش توی این شهر آشکار و مخفی پرت نمیزد، بخاطر اول ماه مه هست که با بقیه سالها هم فرق دارد. بعد از اینکه ۳ آوریل بالای سیصد هزار نفر بخیابان ریختند اینها شوکه شدند و میخواهند مردم را بترسانند تا اول ماه مه خانه بمانند. البته امیدوارند بزن و بهادر ها بيایند و بعد اینها هم عقده شون را خالی کنند و بزنند تارو مارشان کنند.

خارجی در برلين:
در برلين ۴۴۴.۰۲۷ خارجی (خارجی هایی که ملیت آلمانی گرفتند بحساب نیومدند) از ۱۸۳ کشود مختلف (آلمانی ها رو حساب کنیم ۱۸۴:-) زندگی ميکنند. سازمان ملل ۱۹۱ عضو دارد. یعنی از همه اعضای سازمان ملل بغیر از بليز، سانکت کيت و نویس (آمريکا)، تيمور شرقی، کيريباتی، جزاير سليمان، جزایر مارشال، میکرونزی، پالاو، تووالو و ناورو (همه کشورهای جزیره ای در قاره اقیانوسیه). و از واتيکان و تايوان هم در برلين هستند که عضو سازمان ملل نیستند.
جمعيت برلين در اکتبر ۲۰۰۳ روی هم ۳.۳۹۳.۲۹۵ بود. ۵۱،۳ % زن و بقیه مرد.

و عکسهای تازه در آلبوم برلین ۲۰۰۴

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر