ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۳

با سلام ...

بنر مخالفت با اعدام

کد‌ تازه برای بنر مخالفت با اعدام. بخاطر اذيت و آزار انجل‌فایر. در ضمن لينک دائم به اينجا دهيد بهتر هست.



در مورد اعتصابات دانشجويان در برلين. خوب اعتصابات از همون اول ظاهری بود. به اعتصاب رای دادن و سر کلاس رفتن !!؟؟ این ترم اعتصاب به اعتراض تبديل شد. ده تا بیست نفری هم هنوز مياند تظاهرات شنبه‌ها. اين هفته بالاخره پليس خسته شد و خبری ازش نبود و چونکه ما از قبل مجوز گرفتیم و نمیشد که راهپيمایی سر چراغ قرمز بماند و اینکه خسته شده بودیم اینقدر روی پیاده‌رو راهپيمایی کردیم (بخاطر تعداد کم) که يک سری بخيابان زدیم و چراغ ها راو رد کردیم و مردم بوق زدند تا اینکه تعداد ما يکهو دو برابر شد. نه نه خيال نکنيد مردم به ما پيوستند نخیر. پليس آمد و چند دقيقه بعدش هم باطوم‌کشان!



نويسنده کرم ساسر هم شناسايی شد. دانش‌آموز ۱۸ ساله کلاس ده، شاید هم کلاس نه. به احتمال زياد حداکثر ۵ سال زندانی دارد و کلی جریمه و خسارت. شانس اورد فقط در آلمان می‌توانند ازش شکايت مدنی بکنند وگرنه خسارت خیلی خیلی زیاد بود.

در ضمن من دوباره برای خودم ويروس فرستادم. دوستان مواضب باشيد و هر ضميمه‌ای رو باز نکنيد. حتی اگر دوستان و آشنايان و ادارات ميفرستند که با برنامه‌های مخصوص ميشود آدرس خود را عوض کرد و يک آدرس ديگر در مکان فرستنده نوشت. مخصوصا وقتی خودتان برای خودتان ضميمه می‌فرستید، باز نکنيد ؛-)

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر