ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۸۳

با سلام ...

معرفی يک نرم‌افزار

اين نرم‌افزار IrfanView مجانی هست. با آن می‌توانيد با کيفيت خوب عکس‌ها را سبک کنيد تا باز شدن صفحه طول نکشد. اگر همه Plug-In را هم نصب کنيد، می‌توانيد موسيقی گوش دهيد، ويديو نگاه کنيد و چندين کار ديگر!




نزديک بود شهيد راه خنده شوم.
بدون شوخی این قضیه يک جوک نيست اما نزديک بود از خنده بميرم.
ديروز وقتی داشتم با دوچرخه می‌آمدم، اون طرفی که من بودم باران گرفت و سمت ديگر خيابان آفتاب می‌تابيد. موقع برگشت هم وقتی که درست برعکس صبح بود یعنی طرف من خیس و اون سمت خشک، داشتم از خنده قش می‌کردم و نزديک بود بی‌افتم و برم زير ماشين‌ها که طبيعت رحم کرد، با همه بی‌رحميش، و باران همه جا باريد ... . جای شما خالی هنوز شکم ازون خنده درد می‌کند. ياد چاپلين بخير!



مورد توجه: اون عکس سايه را هفت نيم، هشت بعدازظهر گرفتم. خوب شد نیمه ظهر نگرفتم، وگرنه می‌شدم خپل کوتوله!!!



توجه توجه مخصوصا دوستان مقيم در اروپا
Patented European webshop
می‌خواهند برای نرم‌افزار‌ها در اروپا حق ثبت اختراع بگذارند و اينطور می‌توانند شرکت‌هایی که پولش را دارند برای هرگونه نرم‌افزار و يا حتی کد‌های جاوا و اچ‌تی‌ام‌ال حق انحصاری بگيرند و اينگونه خيلی از صفحه‌های خانگی و نرم‌افزار‌های مجانی و استفاده از آنان غير قانونی می‌شود.
کميسيون اتحاديه اروپا و شورای وزرا دارند يک می‌خواهند حق ثبت اختراع بی‌مرز برای هرگونه نرم‌افزار (اعم از کد‌های معمولی برای درست کردن صفحه خانگی) بنا به خواست شرکت‌های بزرگ به اجرا در اورند.
دوستان با پخش و امضای ایت تومار (پتیتسیون) و با اعلام همبستگی و کمک در اينجا، از کمک دريغ نکنيد. دو مليون از شرکتهای کوچک هم برای مقابله با اين عمل متحد شدند. بيش از سيصد هزار نفر هم تومار را امضاء کردند.
اين صفحات که بهشون لينک دادم به انگليسی و فرانسه و آلمانی هستند.
اين يکی (دعوت به عمل دو) که توضيح می‌دهد چرا بايد با اين کار مقابله کرد به زبان‌های انگليسی، فرانسه، آلمانی، پرتغالی، اسپانيايی، هلندی، نروژی و سوئدی هم می‌باشد.
از دوستان در اروپا خواهش می‌کنم در پخش اين اخبار و تومار کوشش کنند و از امضاء آن سر نزنند!

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر