ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۳

با سلام ...

دسیسهء جهانی القاعده-بن لادن قسمت آخر

وكيل مدافع مجتبي سميع‌نژاد، مادر زهرا كاظمي و آرش سيگارچي، آخرين وضعيت پرونده‌ي موكلان خود را تشريح كرد.

بیانیه پن لاگ به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل حاضر در نشست 14-16 مارس 2005 ژنو
با سلام ...

هنوز خواستدار آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی و محکوم کردن قضاتی که بجای روای عدالت در سرکوب و بیعدالتی شریک هستند، بخصوص قاضی مرتضوی، هستم!!!




دسيسه مرکز تجارات جهانی قسمت بيست و چهار

دسیسهء جهانی القاعده-بن لادن قسمت آخر
(...)

بعد از یازده سپتامبر شروع کردند درباره مجاز کردن شکنجه به بحث کردن. با اینکه هنوز مجاز نشده و در زندانهای تحت کنترل آمریکا و انگلیس شکنجه شد و این بحث هنوز ادامه دارد حتی در آلمان. تمام این زیرپاگذاشتن حقوق بشر بنام دفاع از آزادی و حقوق بشر و با علامت جنگ به ترور " War on Terror"، عدالت بیکران "Infinite Justice" و آزادی بخشیدن "Enduring Freedom".

هیتلر در کتابش "نبرد من" خواست که "صورت جلسه نخبگان صهیون" را بعنوان کتاب درسی برای وجود خطر دسیسه جهانی یهودی-بلشویکی در مدارس مورد استفاده قرار گیرد، بعد از به قدرت رسیدن هم همچین کرد. همزمان تشکیلات خود را مثل همین اتحادیه مخفی افسانه‌ای روی الگوی توطئه‌چینی درست کرد. هانا آرندت (Hannah Arendt) هم به نکته اشاره کرد:

"نهضت‌های خودکامه وسایل سازمانی تشکیلات‌های مخفی را برای خود سازوار می‌کنند، و همزمان تنها مفادی که همچین روشی را توجیه و لازم نشان می‌دهد، اسرار و لزوم سری نگه‌داشتنشان، بکنار می‌گذارند ... نازی‌ها با ایدئولوژی ساختگی یک دسیسهءجهانی شروع کردند و بعد کم و بیش آگاهانه خودرا مثل افسانهء سازمان مخفی نخبگان صهیون سازماندهی کردند."

بنظر می‌رسد که بوش هم خودکامانه همانطور دست به کار شده است: ترفیعش به رهبر بزرگ را با ایدئولوژی دسیسهء جهانی القاعده-بن لادن شروع کرد و دستگاه حکومتی خود را با کمک و روی الگوی تشکیلات مخفی سازماندهی کرد و می‌کند. بغیر از الیور نورث (Olliever North) همه مقصرین و محکومین و نیمه محکومین جریان رسوایی ایران-کنترا (۵) از باند ترور-اسلحه-موادمخدر پدرش به صحنه برگشته‌اند. و جالب اینجا بود که هرکی به این نکته اشاره می‌کرد نه فقط یک ضد آمریکایی خطاب میشد بلکه یک حامی تروریست هم معرفی می‌شد.

همانند با استفاده از قدرت تعریف واژهء "تروریسم" یک فهرست به تشکیلات دسیسهء جهانی تبدیل کردند، پروپاگاندیست‌های بوش و خراجگزارانش در جبههء رسانه‌ای واژهء "رسم آمریکایی (americanism)" را تسخیر کردند. شعار وزارت گوبلز (۶) بود: "آنچه آلمانی هست، ما تعیین می‌کنیم!" اما همانطور که انوقت ضد هیتلر بودن به معنی ضد آلمان بودن نبود، امروزه هم مخالفت با قوانین بوش به معنی ضد آمریکا بودن نیست بلکه در اصل آنچه که امریکا مظهرش هست (آزادی، برابری، مردم‌سالاری) هیچ ربطی به بوشیسم ندارد.

(۵)http://www.wsws.org/articles/2001/aug2001/cont-a01.shtml

(۶)Goebbels وزیر تبلیغات آلمان نازی

مبنی بر مقالات ماتياس بروکرز




از آلمان:
زندانهای برلین بیش از آنچه که حجم دارند، پر شده است.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر