ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۸۴

با سلام ...

دین و قانون ... پایه های ترور سیاسی

نمیخواستم چیزی بگم اما خب دیدم اینهمه تعریف و تمجید از پاپا میشود گفتم منم تعریفی بکنم که حداقل حقیقت داشته باشد و الکی و دولکی نباشد:
شخصی به استادی کارول وویتلا ندیدم. مهارت درایتش در سیاست بینظیر هست. هیچ محافظه کاری ندیدم که بتواند با انتخاب نام (*) و دو هفته قول و حرف قشنگ، سی سال مردم را در انتظار اصلاحات بگذارد. حتی هنوز هم خیلی خیال میکنند الان زنده میشود و کلیسای کاتولیک را اصلاح میکند.

* ژان پل اول بخاطر درگیری باندی مابین اسقفهای اعظم مقتدر و جلوگیری ازینکه رقیبی به قدرت برسد به پاپی انتخاب شد. باندهای کلیسا خیال میکردند خواهند توانست این مرد خاکی را تحت کنترل قرار دهند. اما بزودی معلوم شد که کور خواندند و دستورات اصلاحات کلیسای کاتولیک ، بخصوص برای مقابله با فساد مالی در واتیکان و مالپرستی و مال اندوزی اسقفها اعلام و حتی امضا شد که ناگهان یک شخص سالم بعد از سی و سه روز پاپی مرد. واتیکان فوری بدون هیچگونه بررسی و معاینه اعلام کرد که پاپ مریض شد و مرد و فوری او را دفن کردند. کارل وویتلا به پاپی انتخاب شد و بنا به رسم "راهت ادامه دارد" اسم ژان پل را برای خود اتنخاب و قول داد که کلیسا را اصلاح کند و فوری دستورات ژان پل اول را لغو کرد و مردم را سی سال در انتظار گذاشت. مفت خوری و مال اندوزی و کلاه برداری در واتیکان به راه خود ادامه داد.
بگذریم، بقول معروف:

der papst ist tot
berlin bleibt rot


البسه اسقفهای اعظم هم همینطور :-)




بررسی اصلاحات قانون اساسی حکومت اسلامی قم‌حوری (قم بخاطر سلطنت باند قم و حوری هم بخاطر روال عوامفریبی : این دنیا کمر به خدمت من ببند و برای من بکش و بمیر تا اون دنیا یکی دیگر -متوجه هستید حتی در اون دنیا هم خودشان نه بلکه یک قدرت دیگر - پاداش شما را خواهد داد ... آفرین بر بندگان خوب)

در نوشته اول به دو بنده پنج و پنجاه و هفت میرسیم که بطور واضح با تغییرات کم وقاحت و اهداف قشر حاکم را نشان میدهد:

قبل از اصلاحات:
اصل پنجم
در زمان غيبت حضرت ولي عصر، عجل‏الله تعالي فرجه، در جمهوري اسلامي ايران ولايت امر و امامت امت بر عهده فقيه عادل و با قتوي، آگاه به زمان، شجاع، مدير و مدبر است، كه اكثريت مردم او را به رهبري شناخته و پذيرفته باشند و در صورتي كه هيچ فقيهي داراي چنين اكثريتي نباشد رهبر يا شوراي رهبري مركب از فقهاي واجد شرايط بالا طبق اصل يكصد و هفتم عهده‏دار آن ميگردد.

اصل پنجاه و هفتم
قواي حاكم در جمهوري اسلامي ايران عبارتند از‏: قوه مقننه، قوه مجريه و قوه قضاييه كه زير نظر ولايت امر و امامت امت، بر طبق اصول آينده اين قانون اعمال ميگرند. اين قوا مستقل از يكديگرند و ارتباط ميان آنها به وسيله رييس جمهور برقرار ميگردد.


بعد از اصلاحات:
اصل ۵
در زمان غيب حضرت ولي عصر "عجل الله تعالي فرجه" در جمهوري اسلامي ايران و ولايت امر و امامت امت بر عهده فقيه عادل و با تقوي، آگاه به زمان، شجاع، مدير و مدبر است كه طبق اصل يكصد و هفتم عهده‏دار آن ميگردد.

اصل ۵۷
قواي حاكم در جمهور اسلامي ايران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجريه و قوه قضاييه كه زير نظر ولايت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول آينده اين قانون اعمال ميگردند. اين قوا مستقل از يكديگرند.


شناختن و پذیرفتن ولایت فقیه توسط اکثریت مردم در اصل پنج برداشته و در اصل ۵۷ کلمه مطلقه به "زير نظر ولايت امر و امامت امت، " اضافه شده.
فکر نکنم جای جرو بحث داشته باشد فقط یک نکته: هروقت در انتخابات شرکت کردید و بکنید و حال به هرکی رای دادید و بدهید یا حتی برگ سفید در صندوق انداختید و بیاندازید آری گفتن به این اصول هست و آری گفتن به این اصول نه گفتن به خودتان هست.

هنوز کسی نگفت که چرا و چگونه این اصلاحات مورد پذیرفت قرار گرفتند!!!!
میگویند امام حسین گفت: "اگه دین نداری لااقل آزاده باش"
متاسفانه ایشون نمیدانستند که در آینده مردم چقدر دین دار میشوند وگرنه حتما میفرمود: با اینکه دین داری، آزاده بمان!




آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی!
محکوم کردن قضاتی که بجای روای عدالت در سرکوب و بیعدالتی شریک هستند، بخصوص قاضی مرتضوی!

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر