ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

پنجشنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۸۴

با سلام ...

جواب گيله​مردی

پايان پيش‌فروش يك روسپي كوچك. از آسیه امینی
(...)
 جناب قاضي، من در درك اين موضوع مانده‌ام كه چگونه رئيس يك باند فساد به پنج سال حبس و... محكوم مي‌شود اما براي دختري كه در آن باند، خودش مزدور اين فرد بوده، حكم اعدام صادر مي‌شود!
(...)

اینهم توماری برای نجات جان لیلا

به امید روزی که آنانی خواستدار عدالت و دم از عدالت خواهی میزنند، یکصدا به اینگونه بیعدالتی ها اعتراض کنند که بقول معروف "عدالت یک نظریه نیست!"


براي ليلا مافي
هی فاحشه گوش کن با توام!





لاريجاني: بهترين راهكار براي رشد مملكت بركنار كردن مديراني است كه سد راه مردم هستند

آرمین گیله مرد: خب بجای اینکه میخواهید سدبزرگتری شوید، به حرفتان گوش دهید و بکشید کنار!!


هاشمي رفسنجاني: بر حسب وظيفه در انتخابات شركت خواهم كرد

آرمین گیله مرد: رییس مصلحت نظام که هستید و بر حسب وظيفه اسلامي و ملي تان رییس جمهور هم که میخواهید بشوید، میگویم بر حسب وظیفه اسلامی ملی مصلحت نظامی ولایت فقیه هم بعده بگیرید، شورای نگهبان و مجلس هم بشوید و اصلا خودتان و مارا هم راحت کنید و کل مردم ایران را از تابعیت کشور برکنار کنید و تنها رعیت کشور هم بشوید. اصلا اسم خودتان را ایران بگزارید یا بهتر اسم کشور را عوض کنید و بگزارید هاشمی رفسنجانی و خود همه پستها و مقام و ثروت کشور را بعده بگیرید و تنها شهروند آن هم باشید.


ولايتي: در همه نظرسنجي‌ها بعد از آقاي هاشمي نفر اول هستم

آرمین گیله مرد: من هم نظرسنجی‌ها براه انداختم و دیدم در همه شان بعد از ۶.۴۵۸.۳۳۷.۴۹۵ کودک و خانم و آقا من هم نفر اول هستم. یک کف محکم برای من بزنیدو حالا که من نفر اول هستم به من رای دهید تا اولتر بشوم.

از همان مقاله بالا :
"وي (ولایتی) با بيان اينكه هر كس به اصول و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب پاي‌بند باشد اصولگرا است، گفت: اصولگرايي تفاوتي با اصلاح طلبي ندارد و با اين تعريف هر اصولگرايي بايد اصلاح طلب باشد."

آرمین گیله مرد: وای شکمم ... آی مردم ... اصولگرای اصلاحطلب ... واییی این اتاق را کسی جارو نمیزند چقدر خاک روی زمین هست ... وای اشکم درآمد ... اصولگرای اصلاحطلب...وای بگزارید یکم به نفس بیام و بعد جواب میدم ... اوصولگرای اصلاحطلب ... نمیگزارد به نفس بیام ، مردم از خنده یکی به دادم برسد ... اه خیش ...
خب من که همیشه میگفتم یک جبهه بیشتر نیستند و همه اصولگرای اصلاحطلب .. نه دوباره شروع شد ... الان دوباره ولو میشم ... همه میدونید که چی هستند و معنیش این هست که اصول را نگه دارند و محافظه کاری کنند تا تغییرات بوجود نیاید که مبادا قدرت و ثروت ز دست دهند اما بخاطر اینکه مردم مایع بگزارند و همکاری کنند هی از اصلاحات سخن بگویند و دم از اصلاحطلبی بزنند. خلاصه: با طلب کردن اصلاحات، متوجه باشید طلب میکنند اما پیاده نمیکنند، مردم را در انتظار میگزارند تا اصول باپرجا بماند و این هست محافظه کاری نوین!!!



در مورد کاکتوس (پست پیشین(
گیاهشناسان کشف کردند که تعداد معدودی از گیاهان دارای حافظه هستند. مثلا اگر برگی را خراش دهیم و این برگ در زمستان و یا بدلیلی دیگر بریزید، بعد از اینکه دوباره رشد کرد و سبز شد ، در همان نقطه آثار خراش دیده میشود.
البته تعداد این گیاهان معدود هست و نمیدانم این کاکتوس هم جزوش هست.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر