ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۴

با سلام ...

دانشجویان در هامبورگ و از آلمان

پینوشت:
انگار نه انگار که بهاره. بخار از دهان آدم بیرون می‌‌آید و آنهم نیمه ظهر.
تعداد دانشجویانی که دیروز در هامبورگ دستگیر شدند تا آخر شلوغی‌‌ها به ۴۱ نفر رسید. بچه‌‌های هامبورگ امروز می‌‌خواهند یکی از ساختمان‌‌های دانشگاه را اشغال کنند. مسئولین و مدیران از ترس ایجاد همبسگی مابین دانشجویان تصمیم گرفتند پلیس خبر نکنند. دیروز تا پلیس ریخت، عده بیشتر شد.
دانشجویان فرایبورگ هم یک هفته هست که دفتر شورای مدیریت دانشگاه را اشغال کرده‌‌اند.
گزارش به آلمانی و عکس 1 2




اعلام حمایت معنوی از دانشجویان در هامبورگ که تا و در این ساعات از پلیس آلمان کتک خوردند و دارند میخورند. تا چندی پیش 36 نفری دستگیر شدند. جرمشان: نمیخواهند مشتری باشند، نمیخواهند که علم و تحصیلات کالا باشند و فقط عده‌ای محدود به آن دسترسی داشته باشند و برای تحصیل کردند محدودیتی قایل شود. جالب این هست که اینها به جرم محدود کردن منطقه دستگیر شدند.
با شعار دانشجویان:
اگر علم و دانش و تحصیلات لوکس هستند، پس لوکس و مجللات برای همه!
شرمنده که فعلا فقط حمایت معنوی!!!




یادبود کشتار همگانی جنگ جهانی دوم در برلین افتتاح شد!



فراموش کردم (پیوست پست دیروزی)که بگویم، که آنانی که به اسم نژادبرتر آریایی - با نشانهای قدبلند، مو طلائی و چشم آبی که به اصتلاح خودشان قوی‌تر و ورزشکار و باهوش‌تر و خداپسندتر و ازین ترین‌ها بودند که به "همنوع" خود کمک می‌کردند - نه فقط خود این نشانها را نداشتند - کوتوله یک خایه موتیر بچه‌باز (آدولف هیتلر)، خیکی مورفینی (هرمان گورینگ)، شل و مردنی (یوزف گوبلز)، مازوخیست همجنسباز (ارنست روم) - که خلاصه نشان برتری و ارزشی نیست، بلکه یک مشت خائن، قاتل و دزد پر از حسادت و کینه و نفرت و حرص و طمع که با فریب عده‌ای عقده‌ای و خرید و ترساندن اکثریت، جنایات و چپاول کردند.
ادموند برک در دهه 18 میلادی گفته بود: "برای پیروزی شرارت کافیست که خوبان هیچ نکنند."
و یکی از دلایل قدرتمندی ایشان و جنگ خانمانسوزی که براه افتاد، ساکت سرکار رفتن و با شرکت در انتخابات آری گفتن به این رژیم جانی بود و آنهم توسط اکثریتی که به قول خود خوب و مخالف جنایت و قتل و عام بودند.

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر