ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۴

با سلام ...

شاهرودی، بهزاد نبوی و مصطفی معین میفرمایند

تومار حمايت از خواسته‌های زندانيان اعتصابی

به لینکهای درج شده در ستون سمت چپ قسمت وبگردی توجه شود!!




بشنوید، بخوانید و خود را فریب ندهید:

آيت‌الله سيد "محمود هاشمي شاهرودي" :" ملت بزرگ ايران در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري ، تجديد ميثاق و پيمان مجدد خود با جمهوري اسلامي را به جهانيان به نمايش خواهند گذاشت."

امیدوارم که یکصدا و بلند "نخیر" فریاد بزنیم!!!


نبوي : "مشكل ما قانون اساسي نيست، قانون شكنان را بايد سر جايشان نشاند"
بهزاد نبوي روز سه شنبه در جمع هواداران " مصطفي معين " :" قبل‌از پيروزي انقلاب اسلامي هم قانون بسيار مترقي داشتيم، اما از زمان حاكميت رضاخان و بعد ازآن در دوران پسرش قانون اساسي به بايگاني سپرده شد و هيات حاكمه آن زمان هر آنچه خواستند بر سر اين ملت آوردند."

انگار نه انگار که این قوانین بر پاییه و قدرت شاه و ولیه فقیه بودند که این مجازیت را به آنها میدادند و میدهند، که مخالفین "قدرت فاسد" را سر جایشان بنشانند!!!


مصطفي معين يكي از نامزدهاي رياست جمهوري ايران در گفت و گو با شماره اين هفته مجله آلماني فوكوس گفت: ما هم‌اكنون در نيمه راه دمكراسي هستيم.

قربون این شکلات بروید و فدایش شوید، که آری گفتن به یکی از منتخبین شورای نگهبان برای مقامی بی‌خاصیت را نیمه راه مینامد که از گفته های بعدی معلوم میشود وقتی این مقام هم قدرتی گرفت، راه تمام میشود و نه اینکه بتوانیم واقعا انتخاب کنیم!!!
دمکراتی بر فرض معین: آری گفتن به یکی از منتخبین شورای نگهبان برای مقامی قدرتمند!

معين در پاسخ به اينكه آيا بايد قانون اساسي ايران مجدد نوشته شود، افزود: مشكل قانون اساسي نيست بلكه قوه مجريه نتوانسته از امكاناتي كه قانون اساسي به آن اعطاء كرده‌است به طور صحيح استفاده نمايد.

اين نامزد رييس جمهوري ايران درعين حال تصريح كرد: در صورتي كه قوه مجريه ازاين امكانات به طور صحيح استفاده كند ايران مي‌تواند به يك كشور دمكراتيك تبديل شود.

معين درپايان خود را مهمترين همتاي خاتمي خواند و گفت: من به راه خاتمي ادامه خواهم داد.

خیلی خب، فرض میگیریم که قانون اساسی امکانات (؟؟؟؟؟) دارد که نتوانستند - یعنی بیعرضه بودند - از آن استفاده کنند، اما پس چرا میگوید به راه خاتمی، که همان توان نداشتن استفاده از قانون اساسی (؟؟؟) باشد، ادامه میدهم!؟؟ یعنی شما هم نمیخواهید ازین امکانات مدروک استفاده کنید؟؟؟

در ضمن توضیحی برای خنده ز سادگی بشر: منو بگو که همش توصیه میکنم حرف ایشان (منظور همگانی و نه فقط آقای معین هست) باور نکنید و بعد خودم هی از بالا به پایین و از پایین به بالا و راست به چپ و حتی از چپ به راست (نمیدانید چقدر سخت هست فارسی را از چپ به راست خوندن) قانون اساسی را هی خوندم بدنبال این امکانات مدروج، اما درین قانون که خواست و پذیرش مردم در آن حذف و ولایت مطلقه شده، چیزی نیافتم که خواست ریاست جمهوری و مردم را بدون رای آری ولایت فقیه که حتی دیگر برای ولایتش هم به خواست و پزیرش اکثریت نیاز ندارد، ممکن کند!!!

منبع: خبرگزاری قم‌حوری اسلامی


Image hosted by Photobucket.com





رسانه‌ها و سیاسیون غربی، بخصوص فرانسوی و آلمانی، همانطوری که هشت سال پیش برای خاتمی جبهه‌گیری کردند، کنون برای رفسنجانی تبلیغ می‌کنند. در بین خطوط حرفهایشان مشاهده میشود که نفر دوم در لیست محبوبشان آقای قالیباف هست. هیچگونه امیدی به آقای معین ندارند و مطمئن و امیدوار هستند که معین رییس‌جمهور نشود.
تحلیل سیاسی، اجتماعی و آینده‌نگری اروپا: رییس‌جمهور شدن معین، با اینکه بهتر هست و جزو اصلاح‌طلبان فایده‌ای ندارد، چونکه او همانند خاتمی نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.
قابل توجه دوستان: منظور سیاسیون اروپا از کاری، آزادی و استقلال مردم نیست، بلکه ایجاد روابت سالم و آزاد اقتصادی مابین ایران و غرب که بقول خودشان سود برای غرب و رفاه نسبی (البته نه برای همه) مردم ایران را به ارمغان خواهد آورد.
اما رفسنجانی توان این را دارد که بخاطر سود مالی هم شده، از قدرت خود استفاده کند تا خواست اروپا را برآورده و اینچنین روابط سالم و صحیح برقرار شود.
بنا بر عقیده ایشان رفسنجانی و قالیباف متوجه خواهند شد که بهبودی اقتصادی فقط و فقط با بهبودی سیاسی ممکن و پایدار هست و چونکه جبهه و پایه قوی دارند، آزادی سیاسی و اجتماعی را پیاده خواهند کرد.
سرآخر هم جملات آيت‌الله سيد "هاشمي شاهرودي" را تکرار کردند. البته نه مو به مو بلکه باجملاتی که همان مفهوم را میداد.

البته و صد البته امید صاحب منصبان اروپا فقط ادامه به بستن قراردادهای هنگفتی هست که روزبروز ثروت و قدرتشان را بیشتر میکند. و بعد ازینکه با کمک ریاست‌جمهوری خاتمی (منظور شخص خاتمی نیست بلکه با پروپاگاندی و سوءاستفاده‌ای که از انتخاب او کردند، هست) سرمایه‌داران ایرانی مقیم خارج را به طمع سرمایه‌گزاری در ایران انداختند و راه برای معاملات بازتر شد، کنون امیدوارند با کمک گاوصندوق رفسنجان چندین برابرش را به بانک‌های سوئیس، لوکزمبورگ و جزایر کاریبیک ببرند.

فحش ندید بهشون، بیچاره‌ها هنوز کمبود دارند.
تقریباً هشت میلیون بشر، میلیونر دلاری هستند. (تقریبا هشتصدهزار نفر -ده درصد- در آلمان هستند و اکثریت هم طبق معول در آمریکا و انگلیس -شصت درصد-) و این عده ناچیز در مقابل تمامی بشر دارای دارایی آشکار و قانونی (مخفیهاشو حالا ببین) سی و یک بیلیون دلار هستند.
سی و یک با دوازده صفر ‌۳۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰. البته اگر دقت کنیم و میبینیم که اکثریتشان فقط دارای یکی، دو، سه تا فوقش پنج ملیون دلار هستند، متوجه میشویم که چه دنیا و چه بشری. با اینکه در بازی افزون کردن (سروقت بیشتر توضیح میدهم) ثروت شرکت کردیم اما حاظر نشدیم فشار وارد کنیم تا که کمی بهتر و عادلانه تر تقسیم شود و استثمار و چپاول و کلاه‌بردای هنوز ادامه دارد ... و ما هم هرروز در بازی فزونی ثروت مالی مشارکت کرده و با کمال میل به جیب دارنده‌ها میریزیم تا ثروتمندتر و قدرتمندتر شوند و بعد ناله هم میکنیم که زورمان به آنان نمیرسد ... ناتوانیم ... بایستی بروم ثروت و قدرتشان بیشتر کنم ....




با رای ندادن نه به قوانین و قدرتمندان قم‌حوری بگوییم
و خواست خود برای جامعه بهتر و عادلانه نشان دهیم.
من حاظر نیستم بین بد و بدتر را قبول کنم، من خوب را میخواهم و در "رای‌آری‌گیری" هرگز شرکت نمیکنم، بلکه میخواهم خودم آزادانه انتخاب کنم!
برای آزادی بیان و آزادی زندانیان سیاسی


برلین جمعه ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) ساعت دوازده در مقابل سفارت قم‌حوری

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر