ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، تیر ۰۳، ۱۳۸۴

با سلام ...

آری گفتن و نتیجه اش

تمامی رسانه‌ها عکس‌های مردمی که پای صندوق رای آری رفتند نشان دادند، نشان دادند اکثریت زیاد پای صندوق رفتند و حال قدرت حاکم هرکه را برنده اعلام کند، یکی ازین دو نتیجه برای ایران خواهد داشت:

هاشمی با رای زیاد یعنی تفاهم با اروپا و حراج و فروش ایران به شرکتهای مشترک المنافع و پایدار ماندن رژیم!

احمدی نژاد با رای زیاد یعنی جنگ و اشغال ایران توسط ارتش آمریکا و سود کلان و فراوان برای شرکتهای مشترک المنافع که خود گفته‌اند که تشنج و ناآرامی در این منطقه بهترین اتفاقی هست که برای سوداگری و دادستدشان هست!

و این نتیجه‌اش حتمی هست:
اینجا هم (در اروپا) اعتراض سخت شده و بجای حرف ما را گوش کردن و چاره اندیشیدند و یا حداقل طبق معمول تسلی دادن، دیگر برای ما پلیس میفرستند و تهدید میکنند.
در برلین تهدید به ضرب و شتم کردند، از بالا و چپ و راست فیلم گرفتند و اگر میتوانستند از پایین هم میگرفتند. خانمی را بازداشت کردند و با تمام قوت خود سعی کردند ما را مجبور کنند در کوچه‌ای فقط با خود اعتراض کنیم و از ملع عام دور بمانیم.
و در سوئد شصت و چهار نفر بنا به درخواست سفارت رژیم محبوب ملت ایران بازداشت شدند.

چند عکس از ۲۷ خرداد در برلین (برای دیدن عکس بزرگتر رویش را فشار دهید!)

Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

در چهاردیواری خود نه گفتید و در ملع عام آری و چنین با مجوزیت مردم حماسه پرور ایران، سعی میکنند صدای مارا هم خفه کنند!!!!

اون یارو که از بالای بالکن داشت فیلم میگرفت وقتی که دید دارم ازش عکس میگیرم، با انگشتش دوربین را نشان داد و بعد با همان انگشتش طرف سفارت را نشان داد و بعد دوربین را طرف من گرفت و تا دوباره فیلم بگیرد. من هم طبق معمول (تطاهرات ضد دولت و سیاست آلمان و آمریکا، این اولین بار بود که درست و حسابی از تظاهرات کنندگان ضد دولت ایران فیلم گرفتند، همیشه یکی همراهشان بود اما اکثرا استفاده نمیکردند. ایندفعه چند تا داشتند و یکیش هم که اصلا شبیه دوربینهایی که همیشه استفاده میکردند نبود ..) نیشم را بیشتر باز کردم و گزاشتم از رخ و نمیرخ چپ و راستم فیلم بگیرد.

متاسفم که از تنها راه نجات استفاده نکردیم و سرنوشت خودمان را بدست خودمان نگرفتیم (دمکراسی، مردم سالاری) یا حداقل نشان ندادیم که حاظریم و میخواهیم و پای صندوقهای حکامی که حقوق مارا زیر پا میگزارند رفتیم و به قوانینی که این حقوق را از ما سلب میکند آری گفتیم!!!

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر