ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، تیر ۱۰، ۱۳۸۴

با سلام ...

این دنیا هم که همش شوخی دارد!!!


طلبنامه

آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی!
محکوم کردن قضاتی که بجای روای عدالت در سرکوب و بیعدالتی شریک هستند، بخصوص قاضی مرتضوی!
آزادی فوری ناصر زرافشان، اکبر گنجی!!!


نامه اکبر گنجي از زندان اوين به آزادگان جهان



با سلام ...
بعد از کلی چانه و حرف که چرا رای ندادن و آری نگفتن در مراسم "رای‌آری‌گیری" مهم و اثرمند هست و چه معنی و منافه‌ای برای حکام شرکت درین مراسم دارد و البته طبق معمول کسانی که نمیخواستند بشنوند، گفتند که چیزی نگفتی و تمسخر کردند (بخصوص کسانی که ۲۷ سال هست میگویند بروید پای صندوق رای و هردفعه سپس ان شاهد جنایات از کشتار زندانیان سیاسی تا قتل‌های زنجیره‌ای و تار و مار دانشجویان بودیم و بازهم اصرار دارند که با آری گویی میشود مخالفت و مبارزه و فشار وارد کرد...)، حال نوبت انتخابات در آلمان رسیده.
نمایندگان به اصطلاح سوسیال دمکرات و سبز مجلس المان امروز از عمد از دولت منتخب خود سلب اعتماد کردند تا راه برای انتخابیات جدیدی باز کنند. انان از رییس‌جمهور خواهند خواست که مجلس را منقرض کند تا انتخابات جدید براه بیفتد. چونکه رییس‌جمهور مال حزب محافظه‌کاران مسیح دمکرات هست، حتما خواهد پزیرفت و تا سه ماه دیگر انتخابات اجرا خواهد شد.
حالا من هم سه ماه وقت دارم دوباره پرچانگی کنم تا دهنم کف کند تا شاید ز بین صدها نفر، یکی دونفری را راضی کنم تا که پای صندوق رای بروند. که چقدر مهم و موثر هست رای دادن و انتخاب کردن تا اینجا هم مانند ایران و آمریکا نشود.
اونور که انتخابی در میان نیست و رای اثری بجز آری گفتن به قوانینی که حقوقت را نفی میکند، ندارد، و همه اسرار دارند بروند پای صندوق و خیال میکنند فایده‌ای دارد و اینور که انتخاب میشود کرد، هرچند اثرش جهان تکان دهنده نیست اما بسیار بیشتر از جاهای دیگر هست و استفاده ازین حق حداقل باعث میشود که قوانینی که حقوقت را حفظ میکنند پایدار بماند، بهانه آورده میشود که خلاصه فایده ندارد و بیخیالش تا بتوانند روز تعطیل بیشتر بخوابند و پای تلویزیون بنشینند.
عجب روزگاری شده، عجب جماعتی هستیم. این دنیا هم که همش شوخی دارد. ...همه خیال میکنند که زده به سر و کله من، خنده‌ام بند نمیاد و نمیتوانم نیشم ببندم ... وای مردم از خنده ...




در حیاط نمایشگاه

Image hosted by Photobucket.com
برای دیدن عکسهای تازه آلبوم برلین با موشواره روی عکس فشار دهید!






چندیست این "وبگردی" (لینکدانی) قاطی کرده و هرچه سعی کردم درست نشد که نشد. اگر کسی از لینکدانی بطریق بلاگ اسپات استفاده میکند و مشکل را حل کرده، لطفا خبر دهد!!!!
چند هفته پیش معمولی بود:
>>آلبوم برلین

ناگهان بدون اینکه کد قالب دستکاری شود:
عکس از آرمین گیله مرد
آلبوم برلین

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر