ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۴

با سلام ...

باز هم همکاری به بهانه "دفاع"!!!

تنها مانع جنگ افکار عمومی هستند. وقتی سعی و کوشش جلب رضایت افکار عمومی کافی نیست، نوکران همیشگی با کمک خشک‌اندیشان به یاری می‌شتابند. بعد از چندین ماه نشر کاریکاتور ناگهان شاهد تصاویر هولناکی در رسانه‌ها هستیم. افکاری که پیدا می‌شوند، می‌شود چنین خلاصه کرد:"اگر بخاطر چند کاریکاتور، اینها می‌خواهند بزنند و بکشند و به اتش بکشند، اگر دارای بمب اتم شوند، دیگر چه خواهند کرد!!؟"

این خشک‌اندیشان همه کار کردند که اکثریت دگر‌اندیش خود را جزو "ما"ی آنان نداند درحالیکه در غرب با تمامی مخالفت و ستیزی که مابین جناحهای مختلف و مخالف وجود دارد، بخاطر دفاع از دگراندیشی، اکثریت کثیری خود را جزو "ما"ی ایشان می‌داند.
درحالیکه نوکران دانسته و ندانستهء جبهه سرمایه سالاری در پناه البسه روحانیت و در سنگر مقدسات با کمک خشک اندیشان در تغییر افکار عمومی غرب به یاری اربابان و نوکران غربی سرمایه سالاری می‌شتبانند، سکوت اکثریت هم به معنی آری تلقی میشود!
درحالیکه در ظاره در جبهه مخالف قرار گرفته‌اند دست به دست هم داده تا در محکم کردن بندها و زنجیرها خواسته و نخواسته با اعمال و سکوت خود یاری کنیم!

نکته جالب اینجا بود وقتی اخبار آلمان نقشه شلوغی‌ها را نشان میداد، ایران و سوریه قرمز بودند!!
چرا این دولت‌ها همان روز اول یک اعتراض عمومی، با ابهت و ملایم که نشان دهد فقط بمب در افکارشان نیست، براه نینداختند!!! چرا بعد از چندین ماه وقتی غرب در کوشش راضی کردن افکار عمومی برای استفاده از خشونت هست، ناگهان به بهانه همیشگی و پوچ "توهین به مقدسات" (انکار و تمسخر "حقیقت" واقعی، نه ارزشش کم میکند و نه توان نابودیش دارد، مگر این "حقیقت" مانند خیلی از حقایق، دورغ و یا فقط وسیله‌ای برای کنترل ملت و ثبات قدرت باشد) چنان علم شنگه‌ای بپا می‌کنند که بهترین و قویترین تبلیغات و پروپاگاندا برای تغییر و یا حداقل ساکت کردن افکار مخالف جنگ می‌شود.
اگر "حماس‌ها"، "احمدی‌نژادها" و "صدام‌ها" وجود نداشتند، غرب می‌بایست آنها را اختراع می‌کرد.

۵ نظر:

  1. سلام آرمین جان چه خوب که من اولین نفر پیغام میزارم . اما واقعا که این سرمایه داری برای هرچیز بخواهد انجام دهد یک شخصیت دارد نداشته باشد هم تولید میکند وعجب از مردم خام .....!

    پاسخحذف
  2. درود بر تو ارمین خان
    این رسم حکومت کردن است برای تسلط بر چیزی حال چه انسانها چه حیوانات همیشه اهرم زور و ترس لازم است چنانکه اگر اسبی را بخواهیم تربیت کنیم اهرم نیشتر لازم و ضروری است و در این زمانه برای تسلط بر انسانها از انجا که این حیوان دارای عقل و تفکر میباشد در پاره ای مواقع اهرم نیشتر کافی نیست و جنبه روانی قضیه را هم باید در نظر گرفت ؟!
    راستی این عکس ابوحمزه رودیدی ؟
    بیا پیشم این عکس ابو حمزه کذای رو حتما ببین ؟
    اورمزد نگهبانت باد
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  3. سلام رفيق. مطلبی با عنوان زيارت عاشورا نوشتم. بد نيست بخونيش.

    پاسخحذف
  4. http://haloscan.com/tb/shohreh/113926205633626778

    No comment
    faghat be clipi ke darbaare jesus ast negaah kon :)

    پاسخحذف
  5. حالا پـسـتت رو خـونـدم !
    کـی میـگه گه ایـنها رو غــرب اخـتراع نـکرده؟؟؟؟
    مـگه هـمون بـن لادن و طالـبان رو کــی عـلم کـرد؟؟

    پاسخحذف