ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

جمعه، آذر ۰۳، ۱۳۸۵

با سلام ...

دولتی که برای نابودی منافع ملتش بهانه می​تراشد

برای کی و چی کار می​کند؟
این اعمال از عمد هست یا از سهل و خیال می​کنند، همه مانند خودشان قوانین را برای خیالبافی، پز و منفعت​طلبی روی کاغذ آورده​اند!
چند ماه پیش بود که دولت یونان سعی کرده بود در انتخاب ریاست کنفدراسیون کشورش دخالت کند که در اصل یک بازی زورآزمایی بود که رییس کنفدراسیون عضو حزب مخالف بود. تا فیفا گفت که خلاف اساسنامه هست، تیم ملی یونان حذف خواهد شد، سران سیاست فهمیدند که این زورآزمایی را برنده نخواهند شد. یک مسئله خیلی ساده: دخالت کنند و رییس مطلوب سر کار بگذارند، تیم ملی حذف خواهد شد و خودشان در انتخابات بعدی محو خواهند شد. و در عرض یک روز دست از فضولی برداشتند. حالا متاسفانه ایران دمکراسی نیست تا جزای عملشان را پس بگیرند و یا حال از عمد و غرض که فرصت تقریبا ۴ ماهه را از دست دادند ... آخه ۴ ماه وقت د اشتند، دولت یونان یکروزه فهمید که دست و پنجه نرم کردن با فیفا بیخود هست، سازمان ملل نیست که و شوخی پوخی هم حالیشان نمی​شود ... و بالاخره بخاطر نقض ماده ۱۷ اساسنامه فیفا که دخالات دولت در امور کنفدراسیون فوتبال را منع می​کند، کنفدراسیون فوتبال ایران موقتا از فعالیت​های بین المللی محروم شد، تا:
• تشکیل کمیته ساماندهی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که ترکیبی از نفرات مستقل و مورد اعتماد فیفا و AFC خواهند بود. نفرات کمیته فوق را این دو نهاد تعیین خواهند کرد.

• تهیه اساسنامه جدید اصلاح شده بر اساس اساسنامه فیفا.

• برگزاری انتخابات جدید تحت نظر فیفا و AFC پس از تایید نهایی اساسنامه ای که در بالا به آن اشاره شد
(منبع AFC)

خب ۴ ماه وقت داشتند تا محمد دادگان را دوباره رییس کنفدراسیون کنند که نکردند و حالا میگذارند تا در چند ماه آیند (قبل از شروع جام​های آسیا) مسیر بالا پیموده شود!؟​
البته اگر تا آنموقع بهانه دیگر به دیگران ندادند تا بدتر ازین سرمان بیاورند وگرنه که مسئله بالا دیگر مسئله نخواهد بود.

۳ نظر:

  1. خنده داره يا گريه دار؟
    امروز اين دومين مطلبيه در موردش چنين حسي پيدا مي كنم..
    هيچي سر جاي خودش نيست.. حيف از اين همه سرمايه هايي كه هدر مي ره... به خاطر كج سليقگي هايي كه همچنان بر عملي شدنشون اصرار مي كنند يه عده بي وطن كاسه ليس..

    پاسخحذف
  2. نا هید جان بادرودی گرم
    بلی به درستی که این بی لیاقت ها چه بلاهایی سرمردم وحیثیت وآبروی اردست رفته ما نیاوردند
    البته بسی جای تاسف است ولیکن سرمداران رژیم باید بفهمند که همه جا دادگاه های انقلاب!!! نیست وحساب وکتاب دارد
    بگذاراین آوار هم ماند بقیه برسرشان فروریزد......ولی اینها خیلی وقیح تراز آنند که ما فکر می کنیم..
    ناهیدجان به آرمین درود مراابلاغ کن وبه ایشان بگو خودت گفتی مسئولیت دودرخواست جدید تقاضای عضویت شما بامن است
    ایشان یکی از وبلاگ های مرادرلیست گذاشته ( ممنونم ) ودرمورددیگری بجای وبلاگ زنان نمیمه بزرگ انکار.. دوباره درلیست اعظا وبلاگ قبلی مرا بنام من آخرین ترانه بارانم تکرارکرده!! لطفا به ایشان بفرمائید وبلاگ من آخرین ترانه ی بارانم راحذف نموده وبجایش زنان نمیمه بزرگ انکاررا قرار دهد
    ممنونم از شما وآرمین جان که به درخواست من توجه می نمائید
    ارادتمند و دوستدارشما...سهیک نویسنده وبلاگ های آخرین ترانه ی باران- هفته های خاکستری و زنان نیمه ی بزرگ انکار
    مااااااااااااااااااچ
    البته بارعایت کلیه ارزشها!!!

    پاسخحذف
  3. آرمین عزیز.منافع ملی در تصامیم اینها نفشی ندارد و آدمهای کوحکی با بینش و دیدی کوحکتر تنها به نفع گروه که نه بلکه افرادی خاص عمل می کنند. آنها با عقل نارس خود نمی توانند بفهمند که تک تک این حرکات تیشه ای است به ریشه خودشان و البته ضرر و زیانهای بسیار به محدوده ای که ایران نام دارد.

    پاسخحذف