ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۱

با سلام ...

به اميد

امروز دولت آمريکا دوباره به يک ناو هواپيمابر و چندين هنگ دستور رفتن به خليج فارس را داد. با اينهمه تجهيزات ميخواهد از عراق يک کشور دموکرات درست کنه (جان عمه اش) همونجوري که نماينده يکي از شرکتهاي نفتي داره افغانستان را بسوي دموکراسي ميبره حتما براي عراق يکي از مديران شرکتهاي اسلحه فروشي که بابا بوش نماينده اش هست عراق را بسوي دموکراسي و آينده درخشان خوهد برد ( اونا ميگن و بجان عمو سام قسم منم باور ميکنم) .
همونجوري که من باور کردم که بطريق رأي مردم نماينده هاي شرکتهايي که قرار بود در افغانستان لوله نفت بکشند و سود بران از فروش اسلحه و اسلحه فروشان ماجراي ايران - کنترا در آمريکا به قدرت رسيده اند . همانجوري که باور کردم که مرد سيا (CIA) دشمن آمريکا است و دولت آمريکا حتي روح باباش هم از ترور های اين مرتيکه خبري قبلا نداشتند و تنها راه جلوگيري بمباران افغانستان است که از اونجا ترور ها صورت گرفت و نه بستن و دستگير کردن برادران و بانکداران اون يارو در خود نيويورک همونجوري که رئيس قسمت پيگيري ترور FBI ميخواست و اما دولت آمريکا جلوش را گرفت و او ناچارا استفاع داد .البته من کاملا باور کردم که اين دولت دموکرات منظوري نداشت و تسادفي بيش نبود که اين مرد FBI با اينکه بعد از برخورد ۲ هواپيما به WTC زنده ديده شد آخر روز جسدش را در خرابه هاي اين ۲ برج پيدا کردند و او دروغگويي بيش نبود که سران اصلي ترور را در نيويورک ميدانست. من کاملا باور دارم که نماينده گروه ساختن لوله کشان که با طالبان سر لوله کشي مستقيمان سر و کله زد تنها چاره و شاه افغانستان او را بدون هيچ سوء نيتي غير از دوست داشتن مردم افغانستان پيشنهاد کرد. و اينکه ديگذر نماينده اين شرکت سفير آمريکا در افغانستان است ..... بگزريم
در اصل فقط ميخواستم اين عکس که در ۳۱ دسامبر ۱۹۹۹ در برلين گرفتم بزارم اما چه چکني زدم ...

آخرين طلوع هزاره ۲ ميلادي در آلمان


به اميد که بزودي صدام آخرين طلوعش را ببيند و هلاک شود و همه را از شرش خلاص کند
به اميد که همين فردا از شرابخوري زياد بوش بخوره زمين و ديگه بلند نشه و بره پيش خدا و ديگه برنگرده و اين آخوندها هم که اين نيششان ٫ چند روز پيش ديدم٫ چنان باز بود که اينگاري يک خبر خوب در راه است مثلا همه به درک وارد ميشند و با کليدهاي بهشت را که دارند با بوش همراه ميشند و ديگه بر نميگردند.

به اميد روزي که ما دروغ را زود باور نکنيم تا دروغگوئي بيفايده شود و درغگويان بروند و برنگردند.

به اميد آخرين طلوع دولت جمهوري اسلامي ايران به همت من و شما ...

0 بیان و اندیشه:

ارسال یک نظر